امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

نمایندگی رسمی دوو


1401/07/27
کد خبر : 26916
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

دوو به عنوان سومین تولیدکننده برتر لوازم خانگی جزء ده برند مشهور جهان محسوب می‌شود. در ساخت محصولات تولیدشده توسط دوو از قطعات باکیفیت و به روزترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود، به همین دلیل به ندرت به تعمیر احتیاج پیدا می‌کنند. اما در صورت خراب شدن می‌توانید از نمایندگی رسمی دوو در ایران کمک بگیرید. با مراجعه به نمایندگی رسمی دوو و مشورت با مشاوران نمایندگی  تکنسین‌های ماهر و کاربلد برای ارائه خدمات به منزل شما اعزام می‌شوند. در این مقاله قصد داریم درباره نمایندگی دوو، نمایندگی رسمی ااگ، تعمیر ماشین لباسشویی اگگ و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ملل سرویس صحبت کنیم.

نمایندگی رسمی دوو در ایران

عرضه محصولات دوو در ایران با ضمانت نامه 24 ماهه توسط نمایندگی‌های رسمی این شرکت در سراسر کشور انجام می‌شود. دوو از مشهورترین برندهای لوازم خانگی است و در رقابت با برندهای آسیایی دیگر مقام خوبی به دست آورده است. کیفیت لوازم خانگی دوو به حدی بالاست که توانسته رضایت تمام کاربران را به دست بیاورد. استقبال بالای مردم از برند دوو باعث شده است که در نمایندگی رسمی دوو در سراسر کشور، خدمات پس از فروش این شرکت را نیز به مشتریان ارائه دهد. به عنوان مثال یکی از خدمات پس از فروش که توسط نمایندگی رسمی دوو انجام می‌شود، تعمیر ماشین لباسشویی دوو است. ماشین لباسشویی یکی از وسایل خانگی بسیار پرکاربرد است و مانند هر وسیله برقی دیگر ممکن است معیوب شود و از کار بیفتد. برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو باید با نمایندگی دوو تماس بگیرید تا تکنسین‌های ماهر و کارآمد برای تعویض یا تعمیر قطعات معیوب ماشین لباسشویی اعزام شوند. ایرادهای که برای ماشین لباسشویی دوو پیش می‌آید شامل عدم شستشوی مناسب لباس‌ها، نچرخیدن دیگ، روشن نشدن دستگاه، برق‌دار شدن بدنه لباسشویی، بسته نشدن درب، باز نشدن درب؛ صدادار شدن دستگاه، فرسوده شده لاستیک درب، خرابی بلبرینگ و غیره می‌باشد‌. برای راحت شدن کار تکنسین بهتر است علائم خرابی را در برگه‌ای بنویسید تا تکسین با مطالعه این برگه سریع‌تر ایراد دستگاه را برطرف کند.

نمایندگی رسمی دوو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟‌

خدماتی که توسط نمایندگی رسمی دوو ارائه می‌شود، به صورت قانونیست و چهار چوب اصولی دارد. پس از خرید محصولات دوو فروشنده گارانتی یا کارت ضمانت را نیز به مشتری تحویل می‌دهد. ضمانت نامه‌ها دارای تاریخ اعتبار هستند و نمایندگی رسمی موظف است تا پایان تاریخ اعتبار ضمانت نامه خدمات پس از فروش را به مشتری ارائه دهد. این خدمات شامل عیب‌یابی و تعمیر دستگاه‌های دوو با استفاده از قطعات اورجینال و اصل می‌باشند. نمایندگی رسمی دوو موظف است در هر ساعت از شبانه‌روز به مشکلات و نقص‌های فنی که برای لوازم خانگی دوو ایجاد شده است، رسیدگی کند. وقتی مشتری با برقراری تماس با مشاوران نمایندگی دوو مشکل خود را مطرح می‌کند، تکنسین‌های متخصص و ماهر نمایندگی در اسرع وقت به بررسی مشکل لوازم خانگی و رفع آن‌ها کمک می‌کنند‌. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی رسمی دوو عبارتند از: جلب رضایت کامل مشتریان به عنوان اولویت کارها، ارائه شبانه روزی خدمات به مشتریان با بهترین کیفیت، اعزام سریع بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان و تکنسین‌ها در کمتر از 1 ساعت، انجام تعمیرات، سرویس، عیب‌یابی و نصب لوازم خانگی با بهترین کیفیت و به صورت ضمانت‌شده، استفاده از قطعات اورجینال، ارائه فاکتور به مشتریان و ارائه کارت گارانتی و ضمانت‌ نامه.

در نمایندگی رسمی ااگ چه خدماتی ارائه می‌شود؟

به احتمال زیاد تا به حال نام برند ااگ به گوشتان خورده است. شرکت ااگ برای اولین بار در سال 1883 در شهر برلین آلمان افتتاح شد. محصولات تولیدی شرکت ااگ به دو دسته ابزار و تجهیزات مانند دریل، مته و غیره و لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، جاروبرقی و غیره تقسیم می‌شود. کیفیت و کارایی محصولات ااگ به حدی بالاست که آن به یکی از برندهای مشهور تبدیل کرده است. شرکت ااگ نیز مانند شرکت دوو در سراسر دنیا برای فروش محصولات خود نمایندگی رسمی دارد و همانند نمایندگی رسمی دوو خدمات متنوعی به مشتریان محصولات ااگ ارائه می‌دهد. نمایندگی رسمی ااگ برای اینکه خدمات پس از فروش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، اقدام به جذب تعمیرکار کرده و آن‌ها را به خوبی آموزش می‌دهد تا به خوبی با جدیدترین فناوری‌ها و تکنیک‌های تعمیر اصولی و صحیح لوازم خانگی آشنا شوند.

تعمیرکاران آموزش‌دیده اطلاعات زیادی درباره قطعات و لوازم به کار رفته در لوازم خانگی دارند و با سرعت می‌توانند به عیب‌ دستگاه معیوب پی ببرند. خدمات ارائه شده توسط نمایندگی رسمی ااگ عبارتند از: نصب و راه‌اندازی لوازم خانگی ااگ، ارائه مشاوره رایگان به مشتریان، تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی ااگ، تعمیر و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی ااگ، استفاده قطعات اصل و اورجینال، ارسال سریع تکنسین، استفاده از تکنسین‌های ماهر و باتجربه. به عنوان مثال تعمیر ماشین لباسشویی ااگ کاملا تخصصی است و هر کسی قادر به این کار نیست. در صورا بروز مشکل بلافاصله لباسشویی خود را خاموش کنید و از اعضای خانواده بخواهید که به آن نزدیک نشوند‌. برای تعمیر ماشین لباسشویی ااگ باید با نمایندگی رسمی تماس برقرار کنید و تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکاران ماهر نمایندگی بسپارید.

شرکت ملل سرویس نمایندگی رسمی دوو در اصفهان

شرکت ملل سرویس مفتخر است که با استفاده از یک تیم حرفه‌ای و متخصص به عنوان نمایندگی رسمی دوو در اصفهان مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد. برای ‌کسب آگاهی بیشتر از خدمات ملل سرویس می‌توانید به سایت این شرکت با آدرس اینترنتی http://melalservice.com  مراجعه کنید. ملل سرویس با مدیریت آقای جعفری خدمات تعمیر لوازم خانگی را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می‌دهد تا رضایت تمام مشتریان خود را جلب نماید. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی دوو در اصفهان تحت نظر اتحادیه با فاکتور رسمی و با ضمانت شش ماهه به همراه مهر شرکت انجام می‌شود. آقای جعفری قصد دارد نمایندگی رسمی ااگ و نمایندگی رسمی ال جی را نیز در اصفهان راه‌اندازی کند. این شرکت همواره برای مشتریان خود بهترین‌ها را خواستار است‌. تعمیرات محصولات شرکت دوو در این شرکت شامل تعمیر ماشین لباسشویی دوو، تعمیر یخچال، فریزر، ماکروویو و اجاق گاز دوو و غیره می‌باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26916
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید