امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نصب و تعویض انواع شیشه خودرو


1401/07/27
کد خبر : 28165
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

شیشه اتومبیل جزء اجزایی جدا نشدنی از هر خودرویی می‌باشد. امروزه تمام ماشین هایی که ساخته می‌شوند دارای شیشه هستند و نمی‌توان ماشینی را تصور کرد که بدون شیشه است. از طریق این قطعه می‌توانیم فضای بیرون از آن را مشاهده کنیم و اگر این محدوده نیز مانند بدنه ماشین از فلز ساخته می‌شد، ما حتی قادر به رانندگی کردن نخواهیم بود. کیفیت شیشه اتومبیل در ماندگاری، مقاومت و زیبایی آن بسیار تاثیر گذار است به همین جهت باید آنرا از مراکز معتبر و متخصص در این زمینه خریداری نمود.

تعویض شیشه خودرو

شیشه اتومبیل نسبت به بدنه خودرو از مقاومت کمتری برخوردار است به همین منظور برای نصب و یا تعویض آن باید نوع باکیفیت آنرا تهیه کرد. شیشه اتومبیل ایمانی از جمله مجموعه های معتبر و متخصص در زمینه خدمات شیشه اتومبیل است که همواره سعی کرده با دریافت کمترین سود ممکن، بهترین کیفیت را برای مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آنها را به همراه داشته باشد.
تعویض شیشه اتومبیل به دلایل مختلفی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال یکی از دلایل شایع تعویض شیشه خودرو بخاطر ترک برداشتن، شکستگی، ضربه دیدن و مواردی از این قبیل است. به معنای دیگر به شیشه ضربه فیزیکی‌ای بیش از حد مقاومتش وارد شده که باعث ایجاد شکستگی آن گردد. با توجه به آنکه شیشه ساختاری خطرناک و شکننده‌ای دارد، برای حفظ سرنشینان ماشین لازم است که هرچه سریعتر آن را تعویض نمود.

نصب و تعویض انواع شیشه خودرو

همچنین گاهی اوقات افراد از روی سلیقه و دلبخواهی شیشه اتومبیل خود را تعویض کرده و مدل دیگری نصب می‌کنند. درواقع شیشه خودرو انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به شیشه دودی، شیشه المنت دار، شیشه با لایه pvb و شیشه جانبی اشاره کرد. امروزه شیشه های دودی خصوصا در میان جوانان از طرفداران زیادی برخوردار است. از این نوع شیشه بیشتر در ماشین های مدرن استفاده می‌شود و تفاوت اصلی آن با شیشه های بی رنگ در جذب اشعه‌ی فرابنفش است. شیشه جانبی همانطور که از نامش مشخص است به شیشه های درب اتومبیل گفته می‌شود.

از میان شیشه های ماشین، شیشه جلوی خودرو از مساحت بیشتری برخوردار بوده و در برابر فشار بیشتری از هوا است. در هنگام ساخت شیشه های جلو به منظور افزایش امنیت آن در برابر ضربه ها و نیروهای خارجی، از لایه‌ای به نام P.V.B مخفف (Polyvinyl butyral) استفاده می‌شود. در هنگام وارد شدن نیروی خارجی به شیشه و یا شکستن آن، این لایه خرده های شیشه را در جای خود نگهداشته و از جراحت یا پرت شدن سرنشین به بیرون از خودرو جلوگیری می‌کند.
شیشه المنت دار نیز مخصوص شیشه های عقب ماشین است و امروزه اکثر ماشین ها این شیشه را دارند. اگر به شیشه های عقب ماشین خود نگاه کنید متوجه می‌شوید که بر روی آن خط های سیاه رنگ و موازی قرار گرفته است. درواقع اینها المنت هایی هستند که در هنگام روشن بودن سیستم الکترونیکی خودرو، باعث برقراری جریان برق و ایجاد گرما در شیشه می‌شود. در نتیجه از این طریق قطرات برف و باران یا حتی بخار از روی شیشه پاک می‌گردد تا راننده در طی مسیر دید مناسبی به عقب ماشین داشته باشد.



نصب و تعویض انواع شیشه خودرو

بهترین شیشه اتومبیل در شهریار

کیفیت و مقاومت شیشه اتومبیل اهمیت بسیار زیادی در صنعت خودروسازی دارد به همین منظور از تکنولوژی ویژه‌ای برای ساخت آنها استفاده می‌شود. خدمات اتومبیل ایمانی با ارائه انواع خدمات شیشه اتومبیل در شهریار ، اسلام شهر، تهران و سایر نقاط در پی آن است که شیشه با کیفیت و اورجینال را بدست مشتری برساند و باعث محدودیت عملکرد کلاهبرداران شود.

ماشین ها در انواع و مدل های مختلف تحت برندهای گوناگونی تولید می‌شوند. تنوع شیشه های بخش های مختلف ماشین نیز باتوجه به انواع مدل های خودرو بسیار گسترده است. مدل خودرو موردنظر، نوع شیشه و همچنین محل نصب آن در ماشین، بر قیمت شیشه اتومبیل تاثیرگذار است. متاسفانه در این حوزه افراد سوء استفاده‌گری وجود دارد که به جای آنکه شیشه برند و اصل را به مشتری بفروشند، شیشه تقلبی و بی‌کیفیت را با قیمت شیشه اصل می‌فروشند. در هنگام خرید شیشه اتومبیل حتما باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید در غیر این صورت در دام کلاهبرداران خواهید افتاد.

خرید شیشه اتومبیل در اسلام شهر

همانطور که چندین بار در طول متن نیز به آن اشاره کردیم هرگونه خدمات شیشه اتومبیل باید توسط مجموعه معتبر و حرفه‌ای در این زمینه صورت گیرد. شیشه اتومبیل در اسلام شهر توسط تیم متخصص و با تجربه خدمات اتومبیل ایمانی بصورت کاملا حرفه‌ای و با استفاده از جدیدترین تجهیزات دنیا برای شما عزیزان انجام می‌گیرد. این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در زمینه خدمات شیشه خودرو توانسته تا به امروز رضایت مشتریان خود را در کارنامه کاریش به ثبت برساند. با اعتماد و همکاری با این مجموعه به شما این اطمینان را میدهیم که از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات شیشه اتومبیل، تعویض شیشه خودرو، نصب شیشه خودرو، خرید و ... برخوردار خواهید شد.


نصب و تعویض انواع شیشه خودرو


باتوجه به آنکه شیشه اتومبیل خود شامل قسمتی از قیمت خودرو محسوب می‌شود پس هزینه آن پایین نیست. مراجعه به مجموعه های نامتبحر و غیر متخصص باعث می شود در آینده‌ای نه چندان دور هزینه‌ی گزاف دیگری را برای تعمیر، تعویض و یا نصب دوباره شیشه صرف نمایید؛ آنهم تنها به این دلیل است که مجموعه موردنظر نتوانستند به خوبی فرایند نصب شیشه را انجام دهند و یا اینکه شیشه تقلبی به جای شیشه اصل برای ماشین شما جا انداخته‌اند. در نتیجه مراجعه به مراکز معتبر، یک خرید مطمئن و بدون هیچگونه دغدغه‌ای برای شما ایجاد خواهد کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28165
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید