امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

نصب دزدگیر و ردیاب خودرو با ایمن رو شاپ


1401/07/27
کد خبر : 26837
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

امروزه به منظور امنیت خودرو که به خودی خود امری مهم تلقی می شود. از این رو نصب انواع دزدگیر خودرو مسئله ای مهم و کارآمد به حساب می آید که می توان به دزدگیرهایی مانند دزدگیر ماجیکار و دزدگیر ایزیکار یا هر برند دیگری که در این زمینه فعالیت دارد اشاره ای داشته باشیم.
برای هرچه بهتر شدن امنیت خودرو می توانید از ردیاب خودرو نیز استفاده کنید تا برای همیشه خودروتان را به گونه ای بیمه کنید. در این صفحه قصد داریم درباره مواردی که بالا گفته شد تمرکزی داشته باشیم، پس با ما همراه باشید.

دزدگیر ماجیکار ساخت چه کشوری است؟

زمانی تبلیغات دزدگیر ماجیکار به قدری زیاد شده بود که اگر فردی حتی خودرو هم نداشت، با این دزدگیر آشنا بود. اما نکته اصلی این است که دزدگیر ماجیکار ساخت کجاست؟ شاید جواب این سوال را پیش بینی کرده باشید که طراحی آن توسط متخصصین شرکت کره ای به وجود آمده است و به شرکت یانگ شین الکترونیک مشهور است.
 این شرکت پرتلاش و معروف توسط بهترین طراحانی که در آنجا حضور داشتند توانست در مدت زمان کوتاهی خود را به درجه بین المللی برساند که می توان آن را جز سوابق درخشان برند دزدگیر ماجیکار دانست.

ردیاب خودرو
 

از دزدگیر ایزیکار چه می دانید؟

استفاده از دزدگیر ایزیکار را می توان یکی از مرسوم ترین ابزار برای جلوگیری از سرقت خودرو دانست که بدین صورت بیشتر افراد برای افزایش امنیت خودرو بسیار به این موضوع توجه می کنند. دزدگیر خودرو علاوه بر این که در تجهیزات حفاظتی قرار دارد می تواند به صاحب خودرو احساس آرامش را منتقل کند تا دیگر نگران وسیله نقلیه خود نباشد.
اما به طور کلی دزدگیر ایزیکار را می توان ریموتی دانست که از راه دور می تواند درب های اتومبیل را باز یا بسته کند و شما هیچگونه نگرانی بابت باز بودن درب ها نداشته باشید.

ردیاب خودرو

دریاب خوردو را می توان وسایل الکترونیکی کوچکی دانست که با سیم کارت شروع به کار می کند و به کمک آن می توانید از وجود محل خودرو خود مطلع باشید. این نوع دزدگیرها مشابه جی پی اس هستند اما بسیار پرکاربردتر و در طراحی کوچکتری ساخته شده اند.
ردیاب خودرو اغلب در بخش هایی مانند درب، سقف، داخل داشبورد و غیره قرار می گیرند و همچنین برخی ردیاب ها توسط سیم کشی متصل شده و برخی نیز به صورت بیسیم استفاده می شوند. لازم به ذکر است که این نوع ردیاب ها مستقیم به برق خودرو متصل می شوند که از این طریق، قادر به دیدن خودرو خود در موقعیت جغرافیای گوناگون هستید. از ویژگی های خوب این موضوع می توان به خاموش کردن خودرو خود در هر حالت اشاره کرد تا برای همیشه از امنیت خودرو خود مطمئن باشید.

ردیاب خودرو
 

ویژگی های دزدگیر خودرو چیست؟

وقتی می خواهیم از خصوصیات بارز این وسیله صحبت کنیم، می توان به تمام مواردی که در بالا گفته شد، اشاره داشت. اما نیاز است بهترین ویژگی های آن را بدانید تا انتخابی درست داشته باشید.
•    حساس به ضربه
•    خروجی چشمی ال ای دی
•    بالابر شیشه
•    شاسی درب برای اطمینان از بسته شدن درب ها
•    صندوق پران (باز کردن درب صندوق بدون نیاز به سوئیچ)

نتیجه

در این مقاله سعی داشتیم تا موارد زیادی از قبیل دزدگیر ماجیکار، دزدگیر ایزیکار، ردیاب خودرو و همچنین دزدگیر خودرو را مورد بررسی قرار دهیم که در رابطه با امنیت خودرو بسیار مهم ارزیابی می شود تا همواره بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
 شاید همه این موارد کلیدی را از قبل می دانستید و فقط به دنبال سایت یا محلی هستید که همه این موارد را برای خرید داشته باشد که پیشنهاد ما سایت ایمن رو شاپ https://imenroshop.com است که در این زمینه به صورت تخصصی و حرفه ای کار می کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26837
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید