امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

نرده حفاظ های مدل جدید آهنی


1401/07/27
کد خبر : 26314
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

منزل شما در طبقه اول و یا طبقه آخر یک آپارتمان قرار دارد و پنجره آن رو به کوچه و یا خیابان باز می‌شود؛ و یا در یک خانه ویلایی زندگی می‌کنید که عبور از حفاظ دیوار و وارد شدن به حیاط در نبود شما در منزل دور از ذهن نیست. نداشتن حفاظ پنجره شما را نمی‌ترساند ؟ حفاظ پنجره موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم ضروری است ، بخصوص وقتی که دسترسی به پنجره خانه شما از بیرون چندان دشوار نباشد.

حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .از طرفی نیز شما برای کیفیت مناسب و ماندگار این حفاظ ها می توانید از گارانتی شرکت آهن حفاظ بهره مند شوید. حفاظ شاخ گوزنی نسل جدید حفاظ های دیواری اگر یک بررسی ساده بین نرده هایی که در گذشته استفاده می شد و حفاظ های شاخ گوزنی که نسل جدیدی از نرده حفاظ ها می باشند؛ انجام دهید، متوجه خواهید شد نرده های شاخ گوزنی شکل ظاهری و متریال باکیفیت تری را دارا هستند.



 



قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب حفاظ روی دیوار بوده که در ادامه به صورت مفصل تشریح شده است، اما بصورت کلی بازه قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در بازار تهران و کرج بسته به ارتفاع، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، کیفیت رنگ و … می باشد، قیمت مدل شاخ گوزنی در اکثر شهرستان ها در حال حاضر به دلیل نبود تولید کننده با توجه به فاصله از استان تهران تعیین می شود و هرچه از تهران دورتر شویم به علت افزایش هزینه حمل و نقل قیمت تمام شده حفاظ بیشتر می شود.

درب آکاردئونی

امروزه انواع مختلفی از درب های اکاردئونی کشویی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. که با قاب آهنی نصب می گردند. حفاظ آکاردئونی اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین ساختمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع گادها استفاده کنید، تا میزان حفاظت را افزایش دهید، به طور کلی می توان گفت: که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت کشویی حرکت می دهد. امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. که با قاب پروفیل نصب می گردند. درب آکاردئونی اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید. تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند. که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد. و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.



 



حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت برای ساختمان است که روی در ورودی واحد و یا به عنوان درب پارکینگ نصب می شود. تسمه های فلزی روی حفاظ به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی درب آکاردئونی جای می گیرد. این حفاظ به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و بر خلاف دیگر انواع حفاظ های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک چارچوب یا قاب آهنی را دارد. انواع حفاظ های آکاردئونی از نوع تاشو هستند. موقعی که نیاز به استفاده از آن نباشد حفاظ به صورت بسیار کم حجم در می آید. انواع ساده، طرح دار حفاظ آکاردئونی هم تولید شده که به سفارش مشتری در محل نصب می شود.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره آهنی با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر موجب شده تا این محصول از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد. مقاومت این محصول کاربردی موجب شده تا بتوان با بهره گیری از آن از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. این محصول حفاظتی دارای ضریب امنیت بسیار بالایی می باشد و به همین جهت مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. با خرید و نصب حفاظ پنجره آهنی می توان از موجب برقراری امنیت و آرامش به بهترین حالت ممکن گردید.



 



حفاظ پنجره ساده معمولا با استفاده از پروفیل 20 در20 و کلاف دور پروفیل 20 در 40 حفاظ های پنجره در طرح ها و شکل های مختلف ساخته می شوند. در این نوع طرح بهتر است که فاصله ی میله های عمودی حد اکثر 11 سانتی متر بوده و در ارتفاع هر70 سانتیمتر یک میله یا پروفیل افقی نصب و جوش داده شوند تا حفاظ پنجره از استقامت کافی و لازم برخوردار شوند. البته قابل ذکر است که این نوع طرح از حفاظ پنجره با وجود ظاهری ساده و مصالح ساده در طرح ها و نقش های متنوع و وسوسه انگیزی وجود دارند و همین طور از قیمت مناسبی برخوردارند .


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26314
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید