امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نحوه استفاده از ژل روان کننده (5 نکته مهم قبل از استفاده از ژل لوبریکانت)


1401/07/27
کد خبر : 28421
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 12 نفر

در روابط زناشویی، باید از وسایل و محصولات جنسی مناسبی استفاده کرد تا باعث رضایت دو طرف شود. متأسفانه این روزها تعداد طلاق‌هایی که به خاطر عدم رضایت جنسی هستند، افزایش پیدا کرده‌اند. به همین خاطر باید حتماً به‌دنبال استفاده صحیح از محصولات جنسی بود. توجه داشته باشید که این محصولات، برای رضایت هر دو طرف طراحی شده‌اند. پس باید به‌خوبی روش استفاده از هر کدام آن‌ها را بیاموزید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه استفاده از ژل روان کننده یا همان ژل‌های لوبریکانت آشنا کنیم.

ژل لوبریکانت چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم درباره نحوه استفاده از ژل روان کننده صحبت کنیم، باید این محصول را بیشتر بشناسیم. ژل لوبریکانت از مواد شیمیایی ساخته شده است. در حین پیش‌نوازی، واژن نوعی ژل چسبناک و لیز تولید می‌کند که سبب راحت‌تر شدن رابطه جنسی می‌شود. گاهی به هر دلیل، ممکن است این ژل به‌صورت طبیعی تولید نشود. در این شرایط باید از ژل لوبریکانت استفاده کرد که جایگزین مناسبی برای ترشح واژن است. ژل لوبریکانت دارای انواع مختلف روغنی، سیلیکونی و محلول در آب است. حتی اگر ترشح واژن به‌صورت طبیعی انجام می‌شود؛ اما باز هم زوج‌ها رابطه دردناکی را تجربه می‌کنند، می‌توانند از انواع ژل لوبریکانت استفاده نمایند.


 ژل روان کننده

نحوه استفاده از ژل روان کننده

خب سؤال اینجاست که چطور باید از ژل‌های روان‌کننده استفاده کرد؟ در این بخش به شما نشان می‌دهیم که چطور باید از این ژل‌ها استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

1. تست کردن ژل لوبریکانت

هنگام ثبت سفارش خرید محصولات جنسی با انواع مختلف ژل لوبریکانت در ترکیبات متفاوت روبرو می‌شوید. واژن پوست حساسی دارد. به همین خاطر اگر به یک ماده کوچکترین حساسیت را داشته باشد، فرد دچار سوزش، خارش و ... می‌شود. پس برای جلوگیری از این موضوع، پیش از آنکه ژل لوبریکانت را به واژن بزنید، بهتر است آن را روی پوست دست خود تست کنید. بهتر است مقداری از آن را روی پشت دست خود بزنید و منتظر بمانید. در صورتی که پوست دست شما بعد از چند دقیقه واکنش نشان نداد و دچار حساسیت نشد، می‌توانید با خیال راحت از ژل لوبریکانت برای لیزی بیشتر واژن و رابطه جنسی ایدئال‌تر استفاده کنید.

2. دستورالعمل مصرف ژل روان کننده را بررسی کنید

در حال حاضر محصولات مختلفی در بازار وجود دارند. ممکن است عملکرد هر ژل با ژل دیگر متفاوت باشد. پس برای اینکه دچار مشکل نشوید، بعد خرید حتماً ابتدا دستورالعمل مصرف ژل روان کننده را مطالعه نمایید. مطالعه این دستورالعمل چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد؛ اما گاهی ممکن است باعث جلوگیری از مشکلات بسیار شود.

3. ژل را گرم کنید

معمولاً ژل‌های روان‌کننده سرد هستند. به همین خاطر هنگام استفاده از ژل‌ها، ممکن است شوک سرد به زوجین وارد شود. برای جلوگیری از این شوک سرد، بهتر است که حتماً آن را پیش از استفاده گرم کنید. گرم کردن آن هم بسیار ساده است. می‌توانید تیوب ژل را کمی در دستان خود مالش دهید تا با دمای بدن شما سازگار باشد. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی از آن بدون شوک سرد استفاده کنید.

4. آقایان نباید بیش از اندازه از ژل روان کننده استفاده کنند

استفاده از ژل لوبریکانت باعث لذت جنسی بیشتر آقایان نیز می‌شود. به خاطر همین لذت بیشتر، بسیاری از آقایان در استفاده از آن زیاده‌روی می‌کنند. در صورتی عدم استفاده از کاندوم حین رابطه، فرد می‌تواند بدون محدودیت از ژل روان کننده استفاده کند. در حالی که اگر فرد از کاندوم استفاده می‌کند، نهایتاً باید از یک قطره ژل استفاده نماید. استفاده بیشتر از ژل باعث می‌شود تا کاندوم در جای خود قرار نگیرد. همچنین گاهی مواد موجود در ژل‌های روان کننده موجب نازک شدن بافت کاندوم می‌شوند. پس بهتر است به‌صورت کلی همزمان با استفاده از کاندوم، ژل روان کننده استفاده نشود. کاندوم‌ها معمولاً دارای روغن‌های طبیعی یا ژل‌های روان‌کننده هستند.


 ژل روان کننده

5. تأثیر ژل را بعد از رابطه بررسی کنید

بعد رابطه باید از زوج خود درباره تأثیر ژل روان کننده بپرسید. هر دو زوج باید از لوبریکانت راضی و خرسند باشند. در صورتی که یکی از طرفین حس متفاوتی را با لوبیرکانت تجربه نکرده باشد، بهتر است مدل لوبریکانت را تغییر دهید. در حال حاضر انواع مدل‌های مختلف لوبریکانت در بازار وجود دارند. با مراجعه به داروخانه آنلاین دارودراگ می‌توانید مدل‌های مختلف را بررسی نمایید و یکی را انتخاب کنید.

راهنمای خرید ژل روان کننده

حال که با نحوه استفاده از ژل روان کننده آشنا شدید، بهتر است شناخت بهتری از آن‌ها هنگام خرید داشته باشید. ژل‌های روان‌کننده بر پایه آب، حالت چسبنده ایجاد نمی‌کنند. این ژل PH محیط واژن را کاهش می‌دهد و باعث لغزندگی بیشتر آن می‌شود. این ژل‌ها هیچ آسیبی به کاندوم وارد نمی‌کنند. به همین خاطر یکی از محبوب‌ترین انواع ژل‌های روان کننده محسوب می‌شوند. نوع دیگر این ژل‌ها، بر پایه سیلیکون هستند. ژل‌های سیلیکونی دوام بیشتری دارند. پس برای رابطه‌های طولانی می‌توانید از ژل‌های سیلیکونی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که از ژل‌های سیلیکونی روی کاندوم‌های سیلیکونی نمی‌توان استفاده کرد پس باید جنس کاندوم از جنس لاتکس باشد.
نوع دیگر این ژل‌ها بر پایه روغن هستند. این ژل‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که باعث چربی بیشتر ناحیه مورد نظر می‌شوند. این ژل‌ها باعث لذت جنسی بیشتر می‌شوند؛ اما امکان استفاده همزمان آن‌ها با کاندوم اصلاً وجود ندارد چون باعث آسیب رساندن به بافت کاندوم می‌شود. همچنین باید بدانید که پاک کردن لوبریکانت‌های روغنی از ناحیه مدنظر دشوارتر از لوبریکانت‌های دیگر است. در ضمن امکان ایجاد حساسیت در این نوع لوبریکانت نیز از انواع دیگر بیشتر خواهد بود. پس توصیه می‌شود که از ژل‌های بر پایه آب استفاده کنید. در صورتی که نیاز به لغزندگی بیشتر داشتید، به سراغ مدل‌های سیلیکونی بروید. ژل‌های روغنی برای زوج‌ها معمولا توصیه نمی‌شود. با تمام این اوصاف، بهتر است انواع مختلف ژل را امتحان نمایید تا ببینید بدن شما با کدام یک سازگاری بیشتری دارد. لازم به ذکر است که حتی برندهای مختلف ممکن است ساختار شیمیایی متفاوتی داشته باشند. پس بهتر است مدل‌های مختلف را امتحان کنید تا بهترین مدل که سازگاری بیشتری با شما دارد را پیدا کنید.

سخن پایانی

در کنار استفاده از ژل روان کننده می‌توانید از قرص‌های مختلف تقویت قوای جنسی استفاده کنید. قرص‌هایی همانند قرص ایکسوویت فورت هلث اید، ساشه فرتومن او پی دی فارما، قرص ایکس اید گلدن لایف X-ADE، قرص ویگورمن سیمرغ، لاویگ سبز دارو، قطره آفرودیت گل دارو، پنامکس ای ام اس، ترادامیکس ترادا فارما، پاناکس سینا و پروفورمکس جزو این قرص‌ها هستند. اگرچه می‌توانید با این 10 قرص تقویت قوای جنسی، از طلاق جنسی جلوگیری کنید، اما تنها مصرف قرص تقویت میل جنسی برای داشتن رابطه‌ای سالم و درست، کافی نیست. داشتن رابطه جنسی اصولی و بهداشتی، به اندازه طول مدت زمان رابطه می‌تواند باعث رضایت طرفین از یکدیگر شود.
خب دوستان، حال که نحوه استفاده از ژل روان کننده را می‌دانید و با راهنمای خرید ژل روان کننده آشنا شدید، می‌توانید از این ژل‌ها برای بهبود روابط جنسی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که رابطه جنسی برای هیچ یک از طرفین نباید دردناک باشد. پس برای لذت بیشتر، می‌توانید از محصولات جنسی متنوع استفاده نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28421
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید