امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مینی واش خوب چی بخرم


1401/07/27
کد خبر : 25966
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

در گذر از زمان گذشته ‌برای ورود به دنیای مدرن امروز، فعالیت‌های زیادی از حالت متداول خود خارج و به صورت ماشینی در آمدند. یکی از این اعمال شستشوی لباس‌ها بوده و این امر موجب ظهور وسیله‌ای نوپدید به عنوان ماشین لباسشویی شده است. مینی واش یا در گفتار عامیانه کهنه شور نوعی از انواع متعدد موجود از لباس‌شویی‌ها است که بر خلاف تصور عموم مردم، علاوه بر کاربرد در شستشوی لباس کودک و نوزاد، در شستشوی لباس‌های با سایز کوچک، لباس‌های لطیف، در خانه‌های دانشجویی، ویلاها، در هتل‌ها، به صورت مکمل لباسشویی‌های بزرگ و .... کاربرد دارد.

با ذکر اوصاف فوق می‌توان نتیجه گرفت خرید مینی‌ واش یا همان کهنه شور، ممکن است هدف تعداد زیادی از کاربران باشد. در نتیجه کسب اطلاعات در این زمینه، حائز اهمیت ویژه است. در ادامه با بررسی ویژگی‌های ظاهری و ساختاری مینی واش و همچنین معرفی برندهای محبوب سازنده این محصول، امر خرید این کالای پر بازده و مفید را تا حدودی سهولت می‌بخشیم.

مینی واش، کهنه شور یا ....

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، مینی واش یکی از انواع لباس‌شویی‌ها است. این دستگاه که دارای حجم بالایی از متقاضی‌هاست، مناسب شستشوی مقدار کمی از لباس‌ها، تا حدود سه و نیم کیلوگرم‌ لباس (کمی بیشتر یا کمتر از این عدد) یعنی تقریبا نصف ظرفیت ماشین‌های لباسشویی متداول و مورد استفاده در منازل، است. البته لازم به ذکر است که مینی واش برای لباس‌های لطیف، ظریف و کوچک کاربرد دارد. با توجه به دایره گسترده‌ فعالیت این دستگاه، القاب متعددی به آن اختصاص گرفته است. مانند جوراب‌شور، لباس‌شویی یدک یا دم دستی، لباس نوزاد شور و ....

مینی واش در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می‌شود. این محصولات متنوع را می‌توان این‌گونه نام برد:

دستگاه تمام اتوماتیک

این دستگاه‌ها با دارا بودن موتور قوی و قدرتمند قادر به ارائه هر سه قابلیت مورد انتظار از یک لباس‌شویی، یعنی شست و شو، آبکشی و خشک کردن است و از همین رو تبدیل به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها در این روزها شده است. محفظه ضد زنگ، دارا بودن صفحه دیجیتالی همچون محصولات پیشرفته‌تر، دارا بودن شیر برقی برای آبکشی اتوماتیک و ..... از دیگر مزایای این سبک از دستگاه کهنه شور یا مینی واش است.

دارای سبد خشک کن

مینی واش دارای سبد خشک کن نیز  همچون مدل تمام اتوماتیک توانایی انجام سه عمل شستشو، آبگیری و خشک کردن را داراست. این اعمال توسط  انرژی فراهم شده از یک موتور صورت می‌گیرد و برای خشک شدن لباس‌ها به درستی، میبایست لباس‌ها مرتب و صاف چیده شوند.

دو قلو

این نوع از دستگاه مذکور دارای دو محفظه جداگانه است و موتورش با دور ۲۰۰ در هنگام شستشو و دور ۵۰۰ در هنگام خشک کردن می‌چرخد که هر دوی این مقادیر، مقدار قابل توجهی جهت بروز قدرت موتور به حسایب می‌آیند‌.

مدل تک محفظه

این سبک از ماشین‌ لباسشویی‌های کوچک، تنها قابلیت گرفتن آب لباس را دارند و قادر به خشک کردن نمی‌باشند. فضای کمی را برای اشغال نیاز دارد و قیمت آن نسبت به سایر مدل‌ها مقرون به صرفه‌تر است.

نوع غیر اتوماتیک یا دستی

هر یک از انواع مینی‌واش‌های نام برده شده دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که آن‌ها را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند. پس از شرح خصوصیات انحصاری هر دستگاه، میبایست به مارک یا برند مناسب خرید توجه نمود، تا با توجه به امکانات عرضه شده توسط شرکت تجاری سازنده آن مارک، به خریدی هدفمند و هوشمندانه اقدام کرد.

شاید پس از فکر کردن به مارک متناسب جهت خرید مینی واش، ابتدا نام برندهای معروفی به ذهنتان بیاید که نام‌شان هنگام خرید همه لوازم برقی می‌درخشد. این برندهای معروف حتی به عنوان تولید کننده، در سایت‌های مختلف نیز معرفی می‌شوند که البته این امر تنها برای تبلیغات و بازاریابی صورت می‌گیرد. بر خلاف تصوری که در ذهن عامه است، بهترین مارک‌های تولید کننده مینی واش، دو برند مادرلی و جنرال الکتریک می‌باشند. دو برند معرفی شده، هریک علاوه بر کیفیت خوب، امکاناتی را در محصولات خود، تعبیه نموده‌اند و از آن طریق، تبدیل به برند‌های محبوب در این زمینه گشته‌اند.

مینی واش‌های تولید برند جنرال تکنیک

شرکت صدر آداکس قشم با نام و برند تجاری جنرال تکنیک، در طی بیست سال سابقه درخشان خود، اقدام به تولید انواع اقسام مینی‌ واش‌ها در مدل‌های مختلف و متنوع نموده است. قیمت مقرون به صرفه، شستشوی تمیز، دارا بودن بدنه ضد زنگ، موتور قوی، وزن کم، میزان کم مصرفی آب و انرژی و .... از ویژگی های بارز محصولات برند جنرال تکنیک است. این مزایا و دیگر مزایای ذکر نشده؛ مینی واش‌های این برند به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های کاربران، تبدیل شده‌اند.

برند مادرلی

هم راستا با برندی که پیش‌تر و در مرحله قبلی معرفی و  تشریح گردید، برند دیگری به نام مادرلی نیز از انتخاب‌های بسیار محبوب کاربران است. برند تجاری مادرلی با بیش از دو دهه تلاش در صنعت تولید مینی واش با ارائه ویژگی‌های منحصر به فردی چون:

  • ارائه چندین و چند طرح مختلف در ابعاد و اشکال مختلف
  • به کار بردن فناوری‌های نوین و جدید
  • کم حجم بودن و در نتیجه جستجوی آسان
  • قیمت مناسب
  • گرید بالای کیفیت
  • مصرف انرژی کم
  • ظاهر شکیل و همه پسند و .....

سعی در راضی نگه داشتن همیشگی مصرف کنندگان داشته است.

اگرچه این روزها همچون نکته‌ای که در ابتدای همین مقاله ذکر شد، برای مینی واش وظایفی غیر از شست و شوی لباس کودک و نوزاد نیز تعریف می‌شود، اما هنوز هم می‌توان اصلی‌ترین کاربرد و دلیل خرید این دستگاه را همان شست و شوی لباس‌ها و لوازم مربوط به نوزاد در نظر گرفت.

نظر به اهمیت شست و شوی لباس نوزاد و همچنین برقی بودن این وسیله و ارتباطش با سیستم برق و خطراتی که ممکن است برای افراد استفاده کننده پیش آورد (همچون خطر برق گرفتگی)، لازم است پیش از خرید آن به کارشناسان ماهر و زبده‌ای مراجعه کنید و درباره خرید، نصب، نگهداری و نوع استفاده از دستگاه مذکور، به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم بپردازید.

فروشگاه اینترنتی کارن ماما زیر نظر گروهی با بیش از ده سال تجربه در زمینه تهیه و توزیع لوازم لازم برای سیسمونی، با دارا بودن کادری مجرب و متعهد، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز توسط عرضه لوازم با برندهای مطرح و محبوب، ضمانت کیفیت کالا، فرصت هفت روزه جهت عودت کالا، پشتیبانی تلفنی توسط مشاورین در هفت روز هفته، ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومن، تضمین اصالت کالا و ....  داشته است. بواسطه خرید از فروشگاه اینترنتی کارن ماما و آشنایی با وب سایت این فروشگاه علاوه بر خریدی هوشمندانه، می‌توانید از گستره انواع لوازم مربوط به سیسمونی کودک و سایر بخش‌های آموزشی و تربیتی کودک در دسترس، استفاده کنید. علاوه بر موارد فوق با عضویت در خبرنامه کارن ماما، بن تخفیف ۱۵ هزار تومانی دریافت خواهید نمود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25966
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید