امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

مهم ترین نکات برای خرید یخچال هتلی


1401/07/27
کد خبر : 28015
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

امروزه با توجه به این امر که متراژ خانه ها بسیار کوچک شده ، نیاز به لوازم خانگی کوچک و جمع و جور رو به افزایش گذاشته است. یکی از لوازمی که نیاز هر خانه ای بوده و در سایز کوچک نیز تولید می شود، یخچال هتلی و مینی است. یخچال هتلی نوعی از یخچال است که سایز کوچک تری نسبت به یخچال های عادی دارد. این یخچال ها علاوه بر استفاده در منازل کوچک، بهترین گزینه برای استفاده در هتل ها و مکان های عمومی می باشند. در برخی از این یخچال ها به منظور زیبایی و ایمنی بالاتر قفل های الکترونیکی نصب می کنند. قیمت قفل الکترونیکی نصب شده بر روی این یخچال مقداری بالاتر از قفل های عادی و قدیمی است. اما زیبایی آن را دو چندان می کند. این یخچال ها فضای کمی را اشغال می کنند. مصرف انرژی و برق یخچال های هتلی نسبت به یخچال های عدی بسیار کمتر می باشد. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و مواردی را در خصوص این یخچال ها در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در این زمینه انتخاب و خرید موفق تر و بهتری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موارد و نکاتی در خصوص خرید یخچال های مینی و هتلی

برای خرید و انتخاب یک یخچال هتلی خوب، دانستن نکات و مواردی در خصوص این یخچال ها خالی از لطف نیست. یخچال های مینی بار هتلی یخچال هایی هستند که مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و بهینه عمل می کنند. جا به جایی و تغییر مکان این یخچال ها بسیار راحت تر و ساده تر می باشد. استفاده از قفل های هوشمند و الکترونیکی بر روی این یخچال ها آن ها را به شیک ترین نوع یخچال تبدیل نموده است. باید بدانید که پیش از خرید یخچال های مینی و هتلی هدف استفاده از آن را مشخص و تعیین نمایید. زیرا این یخچال ها به عنوان یخچال های کمکی بوده و یا وسایل و لوازم زیادی در آن ها جای نمی گیرد. مورد بعدی در خصوص یخچال های هتلی دمای آن ها می باشد. اما به طور کلی در هنگام انتخاب و خرید این محصول باید به مواردی همچون بودجه، ظرفیت، اندازه و محفظه فریزر و ... توجه نمود. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

بودجه

یکی از موارد و نکاتی که پیش از انتخاب و خرید یخچال های مینی و هتلی باید در نظر بگیرید، بودجه مورد نظر خود می باشد. این یخچال ها به طور کلی قیمت پایین تری نسبت به یخچال های عادی دارند. قیمت اتاقک آن ها نیز با توجه به جنس و نوع بدنه به کار رفته در تولید آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای ساخت و تولید یخچال های مینی و هتلی ممکن است از انواع جنس نظیر استیل ضد خش، شیشه و ... استفاده شود. این جنس ها هر یک قیمتی متفات به یخچال هتلی می دهد و نیاز به بودجه ای متفاوت دارد. از طرف دیگر باید بدانید که شاید استفاده از قفل های هوشمند روی این یخچال ها کمی هزینه آن ها را افزایش دهد، اما به هر حال امنیت و روش باز و بسته شدن آن تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.


  خرید یخچال هتلی

استفاده از قفل الکترونیکی

برخی از مدل های یخچال های هتلی و مینی دارای قفل های الکترونیکی می باشند. این قفل های هوشمند که به وسیله اثر انگشت، قفل کارتی هتلی و قفل رمزی عمل کرده و باز و بسته می شود، علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر زیبایی منحصر به فرد و بالاتری را برای یخچال به ارمغان می آورد.

ظرفیت

ظرفیت یخچال های مینی بار هتلی بر اساس متر مکعب است. به این ترتیب می توانید پیش از خرید این محصول با در نظر گرفتن ابعاد آن اقدام به خرید نمایید و همچنین بر اساس آن ظرفیت قرار گیری اقلام و وسایل را در داخل آن اندازه گیری و شناسایی کنید. البته باید به این نکته نیز آگاه بود که ظرفیت و میزان قرار گیری لوازم و اقلام در این یخچال ها نسبت به یخچال های عادی و معمولی بسیار پایین تر بوده و نباید انتظار بیش از اندازه ای از آن داشت.

محفظه فریزر

یخچال های هتلی دارای محفظه های کوچکی برای خنک نگه داشتن اقلام و خوراکی می باشند و فضای جداگانه ای به عنوان فریزر ندارند. در برخی از مدل های این یخچال های هتلی نیز محفظه بسیار کوچکی به عنوان فریزر تعبیه شده اما همانند فریزر در یخچال های هتلی عادی نیست و کارایی آن را ندارد و تنها سبب سرد شدن مواد غذایی می شوند. به طور کلی نباید انتظار زیادی از این یخچال و فریزر این یخچال در حد یخچال های عادی را داشت.

اندازه

یکی از موارد و نکاتی که افراد معمولاً دست به انتخاب این یخچال های هتلی می زنند، اندازه و سایز آن است. کوچک بودن و اشغال فضای کم یخچال های هتلی به خصوص برای منازل و مکان هایی که دارای متراژ پایین و کم هستند بسیار حائز اهمیت است. پیش از انتخاب و خرید این محصول اندازه فضا و مکانی که قرار است، یخچال را در آن قرار دهید، با دقت اندازه گیری کرده و بر اساس آن اقدام به خرید این محصول نمایید تا به خوبی سایز و اندازه آن با محیط مد نظر شما هم خوانی داشته باشد و زیبایی خاص و منحصر به فردی به آن ببخشد.

رضایت مشتری

استفاده از یخچال های هتلی همان گونه که از نام آن پیدا است بیشتر برای هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای هتل ها می باشند و به همین دلیل هتل داران از آن بسیار استفاده می کنند. یخچال هتلی با توجه به دارا بودن قفل هوشمند و الکترونیکی و زیبایی آن سبب جلب توجه و رضایت افراد می شود. همین امر خود باعث می شود تا افراد و مشتریان بیشتری به هتل مراجعه نموده و به طبع آن درآمد بیشتری برای هتل به دست بیاید.

کیفیت یخچال های هتلی

یکی از موارد و نکاتی که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، کیفیت و برند آن است. انواع مختلف یخچال های هتلی با برندهای گوناگون در بازار وجود دارد که هر یک دارای کیفیت متفاوتی می باشند. برای داشتن یک یخچال هتلی با کیفیت و اصلی باید آن را از یک فروشگاه و شرکت معتبر که دارای برندهای مطرح و شناخته شده است انتخاب و خریداری نمایید. به این ترتیب می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از محصول مورد نظر خود را خریداری و انتخاب نمایید و از آن به خوبی استفاده کنید.

یخچال های هتلی هوشمند

برخی از مدل های یخچال های مینی و هتلی هوشمند می باشند. به این معنی که برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از مسافران و افراد مجهز به سنسورهایی در هر طبقه می باشند. این سنسورهای هوشمند به این منظور در یخچال ها تعبیه شده که تغییری در آن صورت نگیرید. این سنسورها به کاهش و افزایش وزن در هر طبقه حساس می باشند. به این معنی که اگر در هر طبقه وزن یخچال تغییر کند و کاهش یابد و یا مواد غذایی داخل آن کم شود، سنسورها آلارم می زنند. این ویژگی به این دلیل است که هزینه مواد غذایی موجود در هتل ها به عهده مشتری می باشد و باید آن را پرداخت نماید.

تنظیم درجه یخچال های مینی و هتلی

تنظیم یخچال یکی از مواردی است که در تمامی یخچال ها حائز اهمیت است و باید به آن توجه نمود. زیرا این تنظیم استاندارد یخچال های مینی هتلی سبب نگهداری بهتر از مواد غذایی می شود و مصرف انرژی را نیز کاهش داده و طول عمر محصول را بالا می‌برد. به همین دلیل یکی از مهم ترین مواردی است که در زمان خرید باید به آن دقت نمود. عوامل مختلف و گوناگونی در تعیین درجه استاندارد نقش دارند. از جمله این عوامل می توان به میزان دمای محیط و مقدار مصرف یخچال اشاره نمود. برای یخچال های هتلی و مینی که در اندازه و ابعاد 1.5 متر هستند، درجه بین 5 الی 18 درجه سانتی گراد است که البته با توجه به دمای محیط و .... باید تنظیم شود.

تنوع یخچال های مینی و هتلی

یخچال های مینی و هتلی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و در مدل ها و اندازه های گوناگونی تولید و ساخته می شوند. این تنوع در شکل و اندازه آن ها می باشد. از جمله آن می توان به یخچال های هتلی مکعبی، یخچال های هتلی متوسط، یخچال های هتلی زیر کانتری، یخچال مینی هتلی مسافرتی و .... اشاره نمود. هر کدام از این موارد خود دارای ویژگی ها و خصوصیاتی خاص است که بر اساس سلیقه شخصی و نیاز خود می توانید آن را انتخاب و خریداری نمایید. برای انتخاب بهتر و موفق تر بهتر است یخچال مینی هتلی مورد نظر خود را از شرکت ها و برندهای معتبر و شناخته شده  انتخاب و خریداری نمایید و یا در صورت عدم آگاهی درست از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

نحوه محاسبه و هزینه یخچال های هتلی

میزان مصرف یخچال های مینی و هتلی نسبت به یخچال های عادی و معمولی بسیار پایین تر است و دارای میزان مشخصی مصرف انرژی می باشد که به صورت وات در ساعت محاسبه می شود. برای محاسبه این هزینه کارکرد این یخچال ها کافی است این وات را تقسیم بر 1000 کنید و حاصل به دست آمده را در هزینه هر کیلو وات در ساعت برق ضرب کنید و در نتیجه این گونه میزان مصرف یخچال های مینی هتلی به دست می آید.


 خرید یخچال هتلی

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، یخچال مینی و هتلی نوعی از یخچال است که دارای سایز و اندازه ای کوچک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می نماید. این یخچال را می توان در مکان های مختلفی قرار داد. پارامترها و معیارهای خرید این یخچال بسیار زیاد است که مهم ترین آن قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن نسبت به سایر مدل های یخچال است. اما موارد و نکاتی را پیش از خرید و انتخاب باید در نظر بگیرید تا انتخابی موفق و مناسب داشته باشید. از جمله این موارد همان طور که گفتیم علاوه بر قیمت پایین ترشان، اندازه کوچک و حجم و ظرفیت پایین این یخچال ها می باشد. باید بدانید که این یخچال ها همانند یخچال های عادی نیستند و ظرفیت کم تری دارند. در برخی از مدل های این یخچال های هتلی قفل های هوشمند و الکترونیکی تعبیه شده است. یخچال های مینی هتلی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و نوعی از آن ها هوشمند است. به این صورت که در طبقات آن سنسورهایی به منظور کاهش و یا افزایش فشار تعبیه شده و در صورت تغییر وزن این سنسورها فعال شده و آلارم می زند. این ویژگی به خصوص برای هتل ها بسیار کاربردی است. زیرا در این مکان ها هزینه مواد غذایی بر عهده مشتری بوده و در صورت استفاده باید مبلغ آن را پرداخت نماید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید کیفیت این محصول است. برای داشتن یک یخچال مینی هتلی با کیفیت، بهتر است آن را از یک فروشگاه و شرکت معتبر و برند معتبر و مطرح خریداری نمایید تا از اصلی بودن و خوب بودن آن اطمینان حاصل نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28015
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید