امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

مهمترین کاندوم های نازک بازار


1401/07/27
کد خبر : 28314
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر

نازک ترین کاندوم های موجود در بازار

در حوزه تولید محصولات زناشویی بی شک کاندوم یکی از برترین اختراعات بشر است. این محصول که از جنس لاتکس می باشد به عنوان پوششی برای پیشگیری از بارداری های ناخواسته یک گزینه بسیار عالی برای برقراری رابطه همراه با آسودگی خاطر است. همچنین از انتقال ویروس ها و بیماری های مقاربتی جلوگیری کرده و سلامت جنسی مصرف کنندگان را تضمین می کند. با این حال پس از ورود این محصول به بازار همچنان افرادی از مصرف آن اجتناب کردند.


 نازک ترین کاندوم های موجود


علت این مسئله عدم انتقال حرارت به میزان کافی عنوان شده است؛ برخی افراد اظهار داشتند که استفاده از کاندوم لذت رابطه جنسی را کاهش داده و آن احساس طبیعی و نرمال در هنگام آمیزش را از بین می برد. در این راستا، مسئله دیگری مطرح شد؛ نازک بودن کاندوم! تولید کنندگان این محصول اقدام به ساخت مدل های متفاوت تر از محصولات پیشین کرده و کاندوم نازک را به بازار عرضه کردند.
البته برند های مختلفی در این حوزه فعالیت داشته و محصولاتی از این دست را ارائه کرده اند. از این رو، تعدد در این نوع خاص نیز وجود داشته و همچنان گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.


 نازک ترین کاندوم های موجود


 از این رو، در ادامه به معرفی نازک ترین کاندوم های موجود در بازار پرداخته می شود. این محصولات برای افرادی که با سایر کاندوم ها احساس خوبی در رابطه نداشته و ترجیح می دهند از این نوع محصولات استفاده نکنند، گزینه مناسبی می باشد.
چرا که طراحی این دسته از محصولات به گونه ای است که حرارت و گرما را به خوبی انتقال داده و به هیچ عنوان احساس غیر طبیعی ایجاد نکرده و موجب کاهش لذت نمی شوند.

کاندوم 0.03 ناچ کدکس

در حال حاضر نازک ترین کاندوم موجود در بازار ایران را می توان کاندوم 0.03 کدکس دانست. این محصول که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته ژاپن تولید شده است ضخامتی معادل 0.03 میلی متر دارد. البته که مهم ترین مزیت آن همین نازک بودن است اما جالب است بدانید این مسئله هیچ مغایرتی با مقاومت بالای محصول نداشته و گزینه ای کاملا مناسب برای پیشگیری از بارداری و بیماری های جنسی است.


 نازک ترین کاندوم های موجود


 این محصول با استفاده از لاتکس طبیعی تولید گردیده و در همین راستا، هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. در ضمن نکته مهم دیگر درباره این محصول بهره مندی آن از ماده روان کننده است؛ به موجب این مزیت، دخول و تحرکات رابطه تسهیل شده و درد بانوان نیز کاهش می یابد. بنابراین، این محصول نه تنها موجب کاهش لذت رابطه نشده، بلکه در افزایش کیفیت آن و رضایت هر دو طرف نیز موثر است. این کاندوم با قدرت انتقال حرارت بالا در حین آمیزش موجب القای لذت بیشتر شده و یک انتخاب مناسب برای زوجین محسوب می شود.
این محصول در بسته بندی های 3 و 12 عددی ارائه شده و امکان تهیه آن از فروشگاه های آنلاین لوازم زناشویی و داروخانه ها وجود دارد.

کاندوم Zero Invisible ناچ کدکس

کاندوم زیرو کدکس دیگر محصول برند کدکس در این زمینه است که دارای ضخامت بسیار کمی بوده و گزینه مناسبی برای ایجاد احساس طبیعی در رابطه جنسی در عین استفاده از محصولات محافظتی است. این محصول البته دارای مشخصه های دیگری نیز می باشد. این کاندوم از لاتکس طبیعی تولید شده و نازک بودن آن موجب القای لذت بیشتر در هنگام آمیزش جنسی می شود. این محصول دارای خاصیت ضدقارچ و آنتی باکتریال نیز می باشد و در این راستا گزینه بسیار مطمئنی برای حفظ سلامت جنسی افراد است.


 نازک ترین کاندوم های موجود


رایحه مطبوع و ساده این محصول احساس بهتری را در هنگام رابطه برای افراد ایجاد کرده و لازم به ذکر است که از انتشار بوی ناخوشایند نواحی تناسلی نیز جلوگیری می کند. بهره مندی از لوبریکانت دیگر مشخصه مهم این محصول است که باعث کاهش درد بانوان شده و این کاندوم را به انتخابی مناسب برای اولین رابطه های جنسی بدل کرده است.

کاندوم ULTRA THIN کاپوت

برند کاپوت یکی از معتبر ترین و البته قدیمی ترین تولید کنندگان کاندوم است که البته در حوزه تولید کاندوم های بسیار نازک نیز فعالیت داشته و کاندوم ULTRA THIN کاپوت را به بازار عرضه کرده است.


 نازک ترین کاندوم های موجود


این محصول مشخصا یکی از نازک ترین کاندوم های موجود در بازار است که علاوه بر اینکه گزینه مناسبی برای افراد فراری از این محصولات می باشد، دارای مزیت های دیگر نیز هست که در ادامه معرفی می شوند. برخورداری از رایحه ای مطبوع و ساده از ویژگی های مثبت این محصول است که موجب تحریک بویایی شده و احساس بهتری را به طرفین القا می کند. همچنین این محصول دارای روان کننده است که به موجب این ویژگی گزینه ای مناسب برای جلب رضایت بانوان است. چرا که با تسهیل دخول و کاهش درد های ناشی از آن، لذت بیشتری را برای خانم ها به ارمغان می آورد.
این محصول نیز از جنس لاتکس طبیعی بوده و از همین رو، منجر به بروز حساسیت نمی شود.

کاندوم Micro Thin کاپوت

کاندوم مدل Micro Thin دیگر محصول جالب توجه ارائه شده در این زمینه توسط برند کاپوت است. ضخامت این محصول به قدری کم است که اصلا احساس غیر طبیعی برای افراد در حین رابطه ایجاد نمی کند؛ بلکه موجب انتقال حرارت شده و لذتی بیش از اندازه در کنار رابطه امن برای افراد رقم می زند. رایحه ساده این محصول باعث ایجاد احساس خوشایندی برای زوجین شده و در کنار این ویژگی از روان کننده نیز برخوردار است.


 نازک ترین کاندوم های موجود


لوبریکانت با ایجاد لغزش و خاصیت روان سازی درد های رابطه را برای بانوان کاهش داده و موجب جلب رضایت آنان می شود. لاتکس 100 درصد طبیعی موجب شده است که استفاده از این محصول هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند. همچنین در کنار تمامی مشخصه های مذکور، این محصول با بهره مندی از ماده تاخیری مشکل زود انزالی را نیز برطرف کرده است. بنابراین، علاوه بر لذت رابطه، مدت زمان آن را نیز افزایش داده و تجربه بی نظیری برای زوجین می سازد.
این محصول در بسته بندی های 3 و 12 عددی در بازار موجود بوده و به راحتی از طریق داروخانه ها و یا فروشگاه های لوازم زناشویی آنلاین قابل سفارش است.
خرید آنلاین کاندوم : سپیتا شاپ


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28314
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید