امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

منظور از چاپ لیوان عکسچاپ چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 27400
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر
 در این مطلب قصد داریم شما را با جذاب ترین موارد  کادو مانند چاپ لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و قیمت چاپ عکس روی تیشرت آشنا کنیم. لیوان حرارتی یا لیوانی جادویی یکی از کالاهای جذاب و سورپرایز کننده برای کادو به عزیزان می باشد. این کالا عملکرد بسیار جالبی دارد و زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن کاملا مشکی و پنهان است اما زمانی که با حرارت تماس پیدا می کند( مانند زمانی که در آن چای ریخته می شود) از پایین به بالا طرح آن نمایان می شود.  این به واسطه جوهری است که بر روی سطح آن پوشیده شده و به حرارت حساس می باشد. چاپ لیوان حرارتی امروزه در طرح های متنوعی انجام می شود و از موارد منتخب آن می توان به :
•    چاپ تصویر خانوادگی
•    چاپ تصویر تبلیغاتی
•    چاپ تصاویر و جملات مناسبتی
•    و...اشاره کرد.

لیوان حرارتی چه کاربردی دارد؟

لیوان حرارتی علاوه بر اینکه تمام ویژگی های مطلوب یک لیوان را دارا است می تواند بعنوان یک کالای تزیینی در محل کار یا در دکور منزل بکار رود بعلاوه امروز به جهت لوکس بودن آن ، بعنوان یک کادوی سورپرایز کننده مورد استفاده قرار می گیرد. موردی که باعث زیبایی دوچندان این کالا شده است چاپ عکس دلخواه بر روی بدنه آن می باشد و هر فرد می تواند مطابق با ذوق و سلیقه خود تصویری را جهت درج بر روی لیوان انتخاب کند.

منظور از چاپ لیوان عکسچاپ چیست؟

چاپ لیوان حرارتی
حتما تاکنون با نحوه چاپ طرح دلخواه بر روی کالاهایی مانند لیوان، تیشرت ، ماگ و غیره آشنا شده اید اما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس بر روی کالاهای عکسچاپی  آشنا کنیم. شرکت عکسچاپ  یکی از مجرب ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد و در طی سالها فعالیت همواره  رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است و شما نیز می توانید با اطمینان کار چاپ بر روی کالاهای مختلف را به این شرکت بسپارید.

چاپ لیوان عکسچاپ چگونه انجام می شود؟

کار چاپ لیوان عکسچاپ با کیفیت بسیار فوق العاده ای انجام می شود و تصویر دلخواه مشتری با ظرافت تمام بر روی لیوان ها درجنس هایی اعم از چینی، سرامیکی، سفالی، وغیره  درج می شود. بطور خلاصه مشتری پس از انتخاب لیوان با جنس مورد نظر و تصویر دلخواه  کار چاپ را به  این شرکت می سپارد و نکته قابل توجه اینکه جهت زیبایی طرح چاپ شده پیشنهاد می شود از تصاویری  با کیفیت جهت چاپ بر روی لیوان  استفاده شود.

قیمت چاپ عکس روی تیشرت

چاپ لیوان حرارتی
قیمت کالاهای مانند لیوان جادویی یا تیشرت که امکان چاپ روی آن وجود دارد معمولا در مقایسه با نمونه های مشابه مناسب تر است. بطور خلاصه قیمت چاپ عکس روی تیشرت  معمولا در مقایسه با تیشرت های آماده در بازار مناسب تر است و مزیتی که در چاپ عکس سفارشی وجود دارد این است که طرح چاپ شده یک طرح خاص و مورد پسند مشتری می باشد. نکته مهم اینکه در قیمت نهایی چاپ عکس بر روی تیشرت چند عامل مهم موثر است و بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    جنس تیشرت
•    سایز تیشرت
•     نوع چاپ

آیا ماندگاری چاپ بر روی تیشرت ها به یک صورت است؟

بسیاری از افراد این تصور را دارند که چون از یک نوع چاپ برای درج تصاویر بر روی تیشرت استفاده می شود پس کیفیت و ماندگاری طرح  در تیشرت ها باید یکسان باشد اما این تصور درست نیست چراکه جنس تیشرت نیز می تواند در ماندگاری طرح چاپ شده بسیار موثر باشد و جهت ماندگاری بالا طرح چاپ شده باید تیشرت هایی با جنس مرغوب انتخاب شود. از مدل های مرغوب تیشرت که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند می توان به تیشرت لانگ، اسپان، ملانژ و... اشاره کرد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27400
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید