امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت لوله پلی اتیلن


1401/07/27
کد خبر : 27568
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

مقدمه

یکی از پرکاربرد ترین ابزار ها در صنایع لوله پلی اتیلن است که ظاهری استوانه ای داشته و فضای داخلی آن تهی میباشد تا بنوانند سیالات بخصوص آب را برای استفاده در صنایع و مصارف کشاورزی انتقال دهند.این لوله ها با توجه به شرایط ویژه هر پروژه، ابعاد مور نیاز لوله و میزان فشار ، دارای شکل ظاهری متفاوت است.
لوله های پلی اتیلن نسبت به سایر لوله های موجود در بازار دارای برتری های ویژه ای مانند مقاومت، دوام بالا، رسوب پذیری کم و..... است که همین موضوع سبب گشته که در بازار مصرف بالایی داشته و اکثریت پروژه ها از لوله پلی اتیلن استفاده کنند.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن، لوله های مقاوم و کاربردی هستند که برای انتقالات سیالات به خصوص مایعات و گاز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
از ویژگی ها و مزایای این لوله می‌توان به بارگیری و حمل و نقل آسان، مقاومت بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی، ماندگاری و عمر زیاد، انعطاف پذیری و نصب راحت اشاره نمود.
وجود این ویژگی ها و در کنار عملکرد مناسب و فوق العاده لوله های پلی اتیلن و همچنین مقرون به صرفه بودن، موجب شده تا استفاده و کاربرد این لوله ها به شکل گسترده در صنعت رواج پیدا کند.
بنابراین علاوه بر میزان کیفیت و کارایی، قیمت و هزینه ها آنها نیز بسیار مورد توجه افراد فعال در حوزه صنعت قرار دارد.
عموما قیمت های انواع لوله پلی اتیلن به صورت ثابت و معین نمی‌باشد. علت آن نیز وجود فاکتورهای مختلفی است که در تولید لوله پلی اتیلن تاثیر دارند. برخی از این عوامل موثر در لیست قیمت لوله پلی اتیلن شامل:

نوع لوله پلی اتیلن و کاربرد آن

مواد اولیه به کار رفته در تولید لوله پلی اتیلن و قیمت آنها
میزان کیفیت و استانداردهای موجود
برند و کارخانه تولیدی لوله پلی اتیلن
سایز بندی و اندازه های لوله ها
لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی
با توجه به اینکه بخش بزرگی از مناطق کشور نواحی خشک و بیابانی تشکیل داده است و از طرفی دیگر خشکسالی های اخیر، کمبود آب در اغلب این نواحی به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.
نه تنها سیستم آبرسانی در این نواحی مورد اهمیت قرار دارد، بلکه در صنایع دیگر نظیر کشاورزی و… نیز مورد توجه قرار گرفته است.
اما عوامل زیادی وجود دارد که موجب خرابی لوله و اتصالات آن در سیستم های تامین آب می‌شوند. در حالت کلی خرابی در شبکه های آبرسانی می تواند ناشی از سه عامل اصلی محیطی، عملیاتی و ساختاری باشد.
این عوامل مستلزم کنترل و نظارت مستمر است که باید در تمام مراحل عملیات، از طراحی تا انتخاب مواد، از نصب تا تعمیر و نگهداری در نظر گرفته شود.
از این رو مسئولان استفاده از لوله های پلی اتیلن آبرسان را یکی از گزینه های موثر در این زمینه دانسته و اغلب از این نوع لوله ها برای آبرسانی به کار می‌برند.
دلیل آن نیز این است که لوله‌های پلی اتیلن آبرسانی به دلیل خصوصیات پلیمری برای انتقال مایعاتی که دارای ذرات معلق ساینده می‌باشند؛ بسیار مناسب بوده و در سایز‌ها و فشار‌های گوناگون تولید و عرضه موجود هستند.
بنابراین لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی بسته به اینکه برای انتقال آب شرب است یا خیر و همچنین برخی عوامل کلی در مورد لوله های پلی اتیلن و سایز اندازه مورد نظر به صورت متفاوت می‌باشند.


 قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن قطره ای یکی از اجزای اصلی آبیاری موضعی به شمار می رود. این لوله ها آب را به پای گیاهان می رسانند و از این رو نه تنها در مصرف آب صرف جویی می شود، بلکه گیاهان نیز به اندازه کافی آب در اختیار دارند. جنس این لوله ها از پلی اتیلن نرم است و به دلیل انعطاف پذیری بالا می توان آن را براحتی نصب کرد. قیمت لوله پلی اتیلن قطره ای به عوامل متعددی بستگی دارد و برای برآورد قیمت آن باید عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول را مورد بررسی قرار دهید. در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم: جنس لوله از جمله مواردی است که به صورت مستقیم با قیمت آن در ارتباط است. برای تولید این لوله ها از پلی اتیلن نرم استفاده شده و تولید آن بر اساس استاندارد جهانی می باشد. بر این اساس لوله پلی اتیلن در برابر ترک خوردگی، اشعه های خورشید، شکستگی و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. همچنین این لوله ها در برابر کود و مواد شیمیایی نیز آسیبی نخواهد دید. لوله پلی اتیلن آبیاری در سایزهای ۶ الی ۳۲ میلیمتری به تولید می رسد. لوله های سایز ۱۶ و ۲۰ میلیمتری یکی از رایج ترین و پرکاربردترین لوله های موجود در آبیاری می باشد که برای آبرسانی در باغات و زمین های کشاورزی بسیار ایده آل است. همچنین ضخامت های لوله های آبیاری نیز با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام بر روی قیمت لوله پلی اتیلن قطره ای تاثیر می گذارند. ضخامت لوله های آبیاری در دو گروه ضخامت داخلی و ضخامت بیرونی قرار می گیرد. انتخاب مناسب ترین ضخامت لوله به میزان فشار آب بستگی دارد و در صورتی که آب با فشار بالایی وارد زمین کشاورزی شود باید از لوله های ضخیم تر استفاده کنید تا امکان نشت در آن وجود نداشته باشد. لوله های آبیاری در طول های مختلفی تولید می شود که این خود عاملی تاثیرگذار بر روی قیمت لوله پلی اتیلن به شمار می رود. معمولا لوله ها به صورت کلافی به فروش می رسند و شما بر اساس متراژ آبیاری می توانید مناسب ترین ابعاد را خریداری کنید. فاکتورهایی همچون طول لوله، ضخامت، سایز و … تعیین کننده وزن لوله ها می باشند. به همین دلیل برخی از شرکت ها لوله های پلی اتیلن را به صورت کیلویی نیز به فروش می رسانند. پلی تیتان صنعت یکی از نمایندگی های مجاز و معتبر فروش انواع لوله پلی اتیلن قطره ای در ایران است که محصولات خود را با قیمتی مناسب و کاملا استثنایی به فروش می رساند. این شرکت تمامی لوله های تولیدی خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه برای مشتریان ارسال می کند و از این رو پایین ترین قیمت را دارد.


 قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله داربست

قیمت لوله داربست یکی از مهم ترین فاکتور در خرید لوله به شمار می رود. پیش از این که در مورد قیمت این لوله ها صحبت کنیم باید توضیحاتی را در خصوص لوله های داربست به شما ارائه دهیم. لوله های داربست به طور معمول برای نصب داربست مورد استفاده قرار می گیرد و از جنس استیل می باشد. از آن جا که این لوله ها به صورت موقتی به کار می روند با قرار گیری در معرض رطوبت امکان زنگ زدگی وجود دارد. لوله های داربست معمولا در دو نوع سبک و سنگین تولید می شوند که انتخاب نوع آن به مصرف شما بستگی دارد. این لوله ها برای انتقال سیالات طراحی نشده است و تنها به عنوان داربست به کار برده می شود. قطر و ابعاد این لوله ها متفاوت بوده و شما می توانید از این لوله ها استفاده درستی داشته باشید. قیمت لوله های داربست تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار دارد به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. معمولا لوله های داربست به صورت کیلویی به فروش می رسد به همین دلیل شما برای برآورد دقیق قیمت این لوله ها باید با فرمول محاسبه آن و نرخ روز آهن آشنا باشید. ارتفاع  این لوله ها بین ۳ تا ۶ متر است و ضخامت آن نیز به ۵ میلیمتر می رسد. بنابراین هر چه ضخامت و ارتفاع لوله ها بیشتر باشد، شما باید هزینه بالاتری را برای خرید این لوله ها پرداخت کنید. داربست ها یکی از سازه هایی است که در اجرای پروژه های ساختمانی کاربرد بسیاری دارد. این لوله ها در ارتفاعات قرار می گیرد و از این رو باید از استحکام و کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. قیمت لوله های داربست تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز می باشد به همین دلیل باید به صورت روزانه قیمت این لوله ها را از صنعت پلی تیتان استعلام کنید.

خرید لوله آبیاری قطره ای

برای خرید لوله پلی اتیلن قطره ای باید تمامی ویژگی های این محصول را مورد بررسی قرار دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های این لوله ها میزان مقاومت آن در برابر نور خورشید می باشد. با توجه به این که لوله های آبیاری قطراه ای برای آبیاری باغات و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، باید در برابر اشعه های خورشید مقاوم باشد تا بتوانند به صورت طولانی مدت عمر کنند. بر روی تمامی لوله های پلی اتیلن مشخصات لوله و نشان استاندارد درج شده است. در صورت عدم وجود نشان استاندارد بر روی این لوله ها از خرید آن منصرف شوید زیرا این لوله ها نمی توانند کارکرد ایده آلی را برای شما داشته باشند. علاوه بر آن برای خرید لوله پلی اتیلن قطره ای باید سایر مشخصات و ویژگی مورد نیاز خود از جمله سایز لوله، قطر، ضخامت و … را نیز مورد توجه قرار دهید تا خریدی مناسب و ایده آل داشته باشید. جهت خرید و سفارش لوله های آبیاری قطره ای تنها کافیست از طریق شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. لوله پلی اتیلن قط لوله پلی اتیلن قطره ای ۱۶ میلی متر ره ای ۱۶ میلی متر بر اساس استانداردهای جهانی تولید لوله های پلی اتیلن و در کلاف های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متری به تولید می رسد. به این لوله آبیاری لوله لودن نیز می گویند. ساختار مولکولی این لوله نسبت به سایر لوله های پلی اتیلن تولید شده نرم تر بوده و از این رو انعطاف پذیری بیشتری دارد و برای نصب در لابلای درختان و دور زدن آن ها بسیار ایده آل می باشند. لوله های پلی اتیلن ۱۶ اغلب در سیستم آبیاری و منتقل کردن آب در زمین های کشاورزی به عنوان لوله فرعی به کار برده می شود. بالاترین کاربرد این لوله ها در سیستم آبیاری باغات می باشد. از جمله مزایای لوله پلی اتیلن ۱۶ می توان به نرم و منعطف بودن، عمر طولانی، اجرای سریع و آسان، قیمت مناسب، مقاوم در برابر اشعه خورشید، مناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی و مقاوم در مقابل ضربه و کشش اشاره کرد.


 قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله گاز

لوله های گاز همان طور که از نامش مشخص است برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. استاندارد و کیفیت در این لوله ها اهمیت فوق العاده بالایی دارد و در هنگام خرید آن باید به استاندارد بودن آن توجه ویژه ای داشته باشید. وجود هر گونه نشت و یا ترکیدگی در لوله های گاز می تواند جان چندین نفر را به خطر بیاندازد و خسارات مالی بسیاری وارد کند. لوله های گاز در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و از این رو شما باید بر اساس کیفیت بهترین برند را خریداری کنید. برای شناخت بیشتر و بهتر لوله های گاز با پلی تیتان صنعت تماس بگیرید. لوله های گاز معمولا به صورت شاخه ای به فروش می رسد و از این رو برای برآورد قیمت این لوله ها باید تمامی ویژگی ها و مشخصات را مورد بررسی قرار می گیرد. جنس لوله های گاز اهمیت فوق العاده بالایی دارد. برای در اختیار داشتن لوله های باکیفیت و ایمن توصیه می شود که کمی هزینه بیشتری کنید. فاکتورهای متعددی بر روی قیمت لوله های گاز تاثیر می گذارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به جنس لوله، وزن آن، ضخامت و … اشاره کرد. قیمت این لوله ها به صورت روزانه در حال تغییر می باشد و شما برای اطلاع از قیمت دقیق این لوله ها باید به صورت روزانه قیمت را استعلام کنید. جهت اطلاع از لیست قیمت روزانه انواع لوله های گاز از طریق شماره تلفن های 33959710-021 یا 33984609-021 با شرکت پلی تیتان صنعت تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27568
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید