امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مقایسه میز آرایش، میز توالت، دراور و کنسول


1401/07/27
کد خبر : 26437
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

قبل از هرگونه توضیحی باید این نکته را بیان کنیم که میز آرایش و میز توالت هر دو با یک مفهوم به کار برده می شوند. در واقع می ‌توان گفت میز آرایش همان میز توالت است. چنانچه قصد خرید سرویس خواب با تمام اجزای آن را دارید ابتدا باید نیاز خود را از خرید خوب و صحیح بدانید. اطلاع شما از مشخصات، کاربردهای وسایل، شباهت و تفاوت محصولات و داشتن اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا خریدی مناسب داشته باشید.
ما در این مطلب سعی کرده ایم که به شما توضیح دهیم که تفاوت میز آرایش یا میز‌توالت، کنسول و دراور در چیست. برای درک تفاوت این ابتدا به تعریف هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. ما در مجموعه آرنا برای شما سرویس خواب را با تمام اجزا و با بالاترین کیفیت ارائه می دهیم. قطعات و متریال به کار رفته در محصولات ما به گونه ای هستند که علاوه بر زیبایی و طراحی مدرن از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار هستند.


 میز آرایش

میز آرایش و میز توالت

همانگونه که بیان کردیم میز آرایش و میز توالت برای یک مفهوم به کار برده می شوند. وجود میز آرایش کاربردی و زیبا در اتاق شما می تواند خیال شما را از داشتن یک محصول با تمام امکانات راحت کند. یکی از محبوب ترین قطعات در اتاق خواب خصوصاً برای بانوان میز آرایش است.
در گذشته از میز آرایش یا میز توالت در حمام و سرویس های بهداشتی استفاده می‌ شد. در واقع محل قرارگیری اصلی این قطعه نیز همین مکان ها هستند. با این حال با کوچک شدن این وسایل و نیاز مبرم خانه ها به این محصول و همچنین عدم وجود فضای کافی در حمام، این میزها در اتاق های خواب قرار می گیرند. میزهای آرایش دارای کشوهایی برای نگهداری وسایل و لوازم مورد نیاز شما هستند. شما می توانید از کشوها جهت نگهداری از شانه، لوازم آرایش، ادکلن و عطر و سایر لوازم استفاده کنید.
به مانند سایر اجزای ساختمان ها، دکوراسیون و مبلمان، میزهای آرایش نیز با سبک های متفاوتی اعم از مدرن تا سنتی طراحی و تولید می ‌شوند. چنانچه ساختمان و وسایل موجود در اتاق خواب خود را با سبک های کلاسیک، یا سبک های دیگری تزئین کرده اید، دقت داشته باشید که میز آرایش شما هم باید با آن سبک تناسب داشته باشد.
دقت داشته باشید که در انتخاب میز توالت یا میز آرایش علاوه بر زیبایی باید ویژگی ‌هایی مانند داشتن فضای کافی را نیز مد نظر قرار دهید. ما در شرکت آرنا به واسطه داشتن طراحان و متخصصین این صنعت انواع میز آرایش یا میز توالت را برای شما طراحی و تولید می کنیم.

میز کنسول

 میز آرایش
میز کنسول


از لوکس ترین و کاربردی ترین قطعات در سرویس خواب، میز کنسول است. این میز که در اغلب منازل دیده می شود در ابتدا مختص قصر پادشاهان بوده و شاید به همین دلیل آن را در گذشته کالایی لوکس می دانستند. با این وجود امروزه از میز کنسول حتی با وجود فضای کم در منازل نیز استفاده می شود.
میزهای کنسول با تغییرات زیادی که در طول تاریخ داشته اند امروزه به مدرن ترین و شیک ترین اشکال طراحی و تولید می شوند. در گذشته این میزان را به صورت صفحه ای دایره ای به دیوار تکیه داده می شدند. با گسترش تکنولوژی و پیشرفت در این زمینه میزهای کنسول با پایه های تقویت شده امروزه بدون نیاز به تکیه دادن به دیوار می توان آن ها را مهار کرد.
ما در مجموعه و شرکت آرنا با طراحی و تولید انواع میز کنسول به شما خدمات گسترده ای در این زمینه ارائه می ‌دهیم. مجموعه ما به واسطه داشتن افراد متخصص و طراحان خبره انواع میز کنسول را برای شما طراحی و تولید می کند.

کاربرد میز کنسول

ابتدا فراموش نکنید که میز‌کنسول را نیز باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. میز انتخاب شده باید به لحاظ ظاهری با مبلمان و سایر وسایل خانه شما ست شود. میز کنسول یک محل مناسب جهت قرار دادن کتاب، گلدان و سایر وسایل تزیینی خواهد بود. از کاربردهای دیگر میز ‌کنسول می ‌توان به وسیله ای جهت تحریر و مطالعه اشاره کرد. محل قرارگیری میز کنسول می ‌تواند اهمیت ویژه ‌ای داشته باشد. بهترین مکان برای قرار دادن آن در ورودی خانه خواهد بود.

تفاوت میز آرایش و میز کنسول

مهمترین و نخستین تفاوت بین میز آرایش و میز کنسول می تواند اجزای تشکیل دهنده آن ها باشند. میز آرایش و میز توالت از یک میز و اتومن به به همراه یک آینه ثابت و متحرک تشکیل شده است. با این وجود میز ‌کنسول دارای اعضایی مانند صندلی، آینه و شمعدان خواهد بود. تفاوت دیگر میز توالت و میز کنسول در شکل ظاهری آن ها خواهد بود.
میز آرایش دارای یک یا چند کشو است در حالی که میز کنسول فاقد کشور یا کمد است. محل قرارگیری آن ها نیز با تفاوت هایی همراه است. میز کنسول در ورودی منزل و در مواردی نادر در اتاق پذیرایی قرار دارد. با این حال از میز آرایش یا میز توالت می توان در اتاق خواب یا حمام استفاده نمود.

دراور

یکی از اجزاء اصلی و جدایی ناپذیر در اتاق خواب ها و از وسایل مهم سرویس خواب دراور است. مهمترین وظیفه دراور مرتب سازی و طبقه بندی لباس ها و دیگر وسایل است. به لحاظ ظاهری دراور شامل چند کشو است که به صورت افقی روی هم قرار می گیرند. این کشوها با استفاده از ریل باز و بسته می شوند.
نکته ای که در مورد دراور می توان گفت این است که از میز آرایش و کنسول می توان به عنوان دراور استفاده کرد. به همین دلیل چنانچه می خواهید از فضای منزل خود به صورت بهینه استفاده کنید می‌توانید از میز آرایش و کنسول با طرح ساخته شده شبیه دراور استفاده کنید.


 میز آرایش
دراور (فایل 4 کشو)



ما در شرکت آرنا شرایطی فراهم کرده ایم که شما بتوانید سرویس خواب را با تمام  اجزا خریداری کنید. سرویس خواب های ارائه شده توسط ما شامل تخت خواب، پاتختی، میز آرایش با آینه، فایل یا دراور، کنسول، کمد، صندلی عسلی میز آرایش، پاف و آینه قدی هستند.
نکته پایانی
امروزه سرویس خواب با اجزا مختلف و در طراحی های گوناگون در دسترس شما قرار دارند. میز توالت یا میز آرایش، کنسول، دراور و سایر اجزا به منظور کاربردهای متفاوت در این سرویس وجود دارند. تفاوت هایی که در کاربردهای این قطعات وجود دارند می توانند به خوبی نیازهای شما را برطرف کنند. جهت خرید سرویس خواب با تمام اجزا می توانید با مراجعه به شرکت آرنا گزینه های متعددی را مورد بازدید قرار دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26437
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید