امروز یکشنبه 21 مرداد 1403

Sunday 11 August 2024

مقایسه سرخ کن نوتریکوک AFD185 و سرخ کن نینجا AF300


1403/05/21
کد خبر : 2408911
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 48 نفر

 

تفاوت سرخ کن نوتریکوک مدل AFD185 با سرخ کن نینجا مدل AF300

برای بررسی دقیق این دو مدل، بهتر است تا به مشخصات و ویژگی‌های هر یک از مدل‌های ذکر شده بپردازیم تا با آشنایی کامل با مشخصات آن‌ها، با تفاوت‌های موجود بین آن‌ها نیز آشنا شوید.

تفاوت سرخ کن af300 و afd185

مشخصات و بررسی سرخ کن دوقلو نوتریکوک AFD185

سرخ کن دوقلو نوتریکوک NC-AFD185در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. سرخ کن نوتریکوک مدل AFD185 مجهز به دو سبد است و از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده است. سرخ کن دوقلو نوتریکوک مدل AFD185 از نظر ظاهری به دو بخش اصلی تقسیم شده است. بخش اول در بالای دستگاه شامل لوگوی نوتریکوک و پنل تنظیمات دیجیتالی و بخش دوم در پایین دستگاه محل قرارگیری سبدهای سرخ کن است.

قدرت سرخ کن دوقلو نوتریکوک 2400 وات است و فرآیند پخت را از طریق تکنولوژی کانوکشن انجام می‌دهد. همچنین ظرفیت این سرخ کن حرفه‌ای 8.5 لیتر و ظرفیت هر سبد 4.25 لیتر است که برای خانواده‌های 6 تا 12 نفره گزینه مناسبی است. پنل تنظیمات این دستگاه از نوع دیجیتالی به همراه یک دکمه ولومی است که کار با دستگاه را بسیار آسان کرده است. به کمک پنل تنظیمات دیجیتال قادر هستید تا علاوه بر تنظیم دما پخت، مدت زمان پخت، برنامه پخت اتوماتیک را انتخاب و اجرا نمایید. همچنین دکمه ولومی امکان پیمایش بین برنامه‌های پخت اتوماتیک را به شما می‌دهد.

سرخ کن نوتریکوک مدل afd185

سرخ کن دوقلو نوتریکوک مدل AFD185 شامل 12 برنامه پخت اتوماتیک است. 6 برنامه پخت اصلی عبارت‌اند از: سرخ کردن بدون روغن، پخت و پز، کبابی کردن، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه وسبزیجات. در کنار برنامه‌های پخت اصلی شاهد 6 برنامه پخت فرعی نیز هستیم که عبارت است از  سیب زمینی سرخ کرده، مرغ، برگر، استیک، ماهی و سمبوسه. وجود 12 برنامه پخت اتوماتیک در AFD185 باعث شده است از دیگر قابلیت‌های این سرخ کن جذاب می‌توان به قابل هشدار Shake Reminder اشاره کرد که یکی از گزینه‌های کارآمد این دستگاه است. این قابلیت به شما هشدار می‌دهد تا پس از طی شدن مدت زمان معینی، مواد غذایی داخل سبد را تکان دهید. در کنار تمام ویژگی‌های مثبتی که در این سرخ کن قرار گرفته است، آن چیزی که ارزش خرید این سرخ کن را بیشتر می‌کند قیمت سرخ کن نوتریکوک AFD185 است که نسبت به سایر رقبا و حتی نینجا AF300 بسیار کمتر است و مزیت رقابتی بزرگی به حساب می‌آید.

مشخصات و بررسی سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF300

سرخ کن دوقلو نینجا AF300 در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. طراحی این محصول جذاب و ساده است و نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند. سرخ کن دوقلو نینجا AF300 از نظر ظاهری به دو بخش تقسیم شده است. در بالا لوگو نینجا به همراه پنل تنظیمات دیجیتالی و در پایین دو سبد به همراه دستگیره استیل قرار گرفته است که کار با دستگاه را آسان کرده است.

 قدرت این دستگاه 1670 وات است و محدوده دمای 40 تا 240 درجه سانتیگراد را برای شما فراهم می‌کند و همچنین این سرخ کن نینجا در مقایسه با سایر رقبای خود قدرت بالاتری دارد. سرخ کن بدون روغن نینجا AF300 فرآیند پخت را از طریق سیستم کانوکشن انجام می‌دهد و باعث می‌شود تا مواد غذایی با حداقل روغن، کاملا مغزپخت شود. ظرفیت کلی این دستگاه 7.6 لیتر و ظرفیت هر سبد 3.8 لیتر است که برای خانواده‌های 5 تا 10 نفره گزینه مناسبی است.

سرخ کن نینجا af300

یکی از نکات قوت این دستگاه، پنل تنظیمات دیجیتال است که به شما این امکان را می‌دهد تا دما و مدت زمان پخت را برای هر سبد تنظیم کنید و همچنین از بین برنامه‌های پخت اتوماتیک یکی را انتخاب و اجرا نمایید. سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF300 مجهز به پنل تمام لمسی و دیجیتال است و کار با دستگاه بسیار ساده است. برنامه پخت سرخ کن دوقلو نینجا AF300 شامل سرخ کردن بدون روغن (Air Fry)، کبابی کردن (Air Roast)، پخت و پز (Bake)، خشک کردن میوه وسبزیجات (Dehydrate)، گرم کردن مجدد (Reheat) و ترد حرفه‌ای (Max Crisp) است.

سرخ کن نینجا AF300 بخرم یا نوتریکوک AFD185؟

با توجه به بررسی صورت گرفته، اگر به دنبال ظرفیت بیشتر هستید، بهتر است به سراغ نینجا AF300 بروید زیرا نزدیک به 1 لیتر از AFD185 ظرفیت بیشتری دارد و برای افرادی که تعداد خانواده‌های آن‌ها بیشتر است، گزینه مناسب‌تری است. از آن طرف، اگر به دنبال خرید یک سرخ کن با ویژگی‌های روز دنیا هستید و به دنبال برنامه‌های پخت پیش فرض بیشتری هستید و همچنین بودجه محدودتری دارید، سرخ کن دوقلو نوتریکوک مدل AFD185 گزینه بهتری برای شما است.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408911
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید