امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

مقایسه دو محصول پر کاربرد کاشت ناخن در روناک نیل


1401/07/27
کد خبر : 28690
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 13 نفر

امروزه بیشتر خانم ها دنبال زیبا کردن ناخن هایشان هستند ولی نمی دانند کدام روش برای آن ها مناسب تر است.
کاشت ناخن یک روش زیبا سازی و بی دردسر برای خانم هایی می باشد که لاک خیلی زود از روی ناخن هایشان پاک می شود.
کاشت ناخن و روش های مختلفی که امروز به وجود آمده باعث شده که کاشت ناخن اهمیت و طرفداران بسیاری جذب کند. یکی از روش های کاشت سریع و راحت لمینت ناخن است. در حال حاضر روش جدیدی که یرای زیبایی و مراقبت ناخن ها رایج است، لمینت ناخن است. لمینت یا کاور ناخن بر خلاف کاشت با پودر نیاز به گرفتن ناخن ندارد و بر پایه ناخن شما گذاشته می شود.
عملکرد اصلی لمینت ناخن ترمیم سطح ناخن است. علاوه بر این ها خانم هایی که ناخن هایی با فرم خوب و ظاهر زیبا و ناخن هایی با اندازه مناسب دارند ولی از نظر استحکام مقاومت ندارند، می توانند از لمینت ناخن استفاده کنند.


 کاشت ناخن

لاک ژل ناخن

آیا ژل ناخن با لاک ناخن تفاوت دارد؟

پس تفاوت بین لاک ناخن معمولی و لاک ژل چیست؟ تفاوت اصلی بین ژل و لاک ناخن معمولی این است که لاک ژل باید زیر یک لامپ UV یا LED خشک شود، در حالی که لاک ناخن معمولی به طور طبیعی خشک می شود. لاک های ژل نمی توانند به طور طبیعی خشک شوند. لاک ژل ها با رنگ ها و برند های متنوعی در بازار به فروش می رسند. یکی از لوازم مهم کاشت ناخن لاک ژل ناخن است. در واقع بعد از کات ناخن ما به رنگ مورد علاقه برای ناخن هایمان می رسیم. و خوشبختانه با تنوع  رنگ های مختلف انتخاب های زیادی نیز داریم.


 کاشت ناخن

لمینت ناخن

لمینت کردن ناخن، شبیه کاشت ناخن با پودر است، اما با این تفاوت که در این روش از تیپ های ناخن استفاده نمی شود، و مواد به طور مستقیم و به صورت لایه های نازک روی ناخن های طبیعی گذاشته و کار می شود. لمینت یکی از نکاتی که خانم ها باید درباره روش های کاشت ناخن بدانند.
لمینت کردن ناخن طبیعی یا همان کاور ناخن عملی است برای زیبا سازی ناخن ها و جلوگیری از شکستن و آسیب دیدن آن ها، لمینت کردن ناخن ها به شما کمک می کند که ناخن های طبیعی خود را به مدت زمان طولانی تری، زیبا نگه دارید.
لمینت یا کاور کردن ناخن روی ناخن طبیعی گذاشته و کار می شود و با این روش هم ناخن شما بلند و هم زیبا می شود. این روش جایگزین مناسب تری نسبت به کاشت ناخن می باشد. در روش کاشت لمینت ناخن ابتدا ناخن ها سوهان کشی و مرتب می شوند که در اصطلاح به این روش مانیکور روسی می گویند.
در روش مانیکور دست های شما اگر دارای کوتیکول ناخن یا همان پوست اطرلف ناخن باشد را با قیچی های نازک روسی گرفته و تمیز می کنند. مانیکور و مرتب کردن ناخن به این دلیل انجام می شود که صدف ناخن کشیده تر و زیباتری داشته باشیم.
در روش کاشت با لمینت روی ناخن طبیعی، به خوبی می توان ایرادان ناخن را بدون آسیب به ناخن بر طرف کرد.
در روش کاشت لمینت به دلیل سبک بودن و استفاده از مواد مرغوب تر امکان آسیب رسیدن به صدف خیلی کمتر است.
در این روش بخاطر سوهان کشی کم سطح ناخن صدف ناخن شما سالم می ماند و هیچ آسیبی به ناخن وارد نمی شود.

لمینت ناخن مناسب چه کسانی است؟

شاید برای شما سئوال باشد که لمینت ناخن مناسب چه کسانی است و چه کسانی می تواننند از روش کاشت لمینت استفاده کنند؟
•    افرادی که از کاشت با پودر خسته شده اند و یا اینکه نسبت به مواد کاشت حساسیت دارند نیز می توانند از لمینت ناخن استفاده کنند.
•    برخی از خانم دارای نا همواری و ترک در سطح ناخن هایشان هستند که معمولا جلوه زیبایی ندارد که با لاک زدن معمولی هم این ناهمواری ها دیده می شود. با استفاده از کاشت با لمینت روی ناخن های طبیعی می توانید این عیوب را بپوشانید و سطح ناخن هایتان را صاف و یکدست و جذاب کنید.
•    بعد از ریمو کردن ناخن های کاشت با پودر معمولا ناخن ها ضعیف و شکننده می شوند، شما می توانید بعد از ریمو کردن ناخن ها از روش لمینت نیز برای استحکام بخشی و زیباسازی ناخن های خود استفاده کنید.
•    همچنین با کاشت پودر ناخن ها ضخیم تر می شوند، اگر که ضخامت کاشت پودر را دوست ندارید و یا فرم طبیعی ناخن خود را می پسندید، روش کاشت با لمینت مناسب ترین روش برای ناخن های شما می باشد.
•    کسانی که عجله دارند و وقت کمتری دارند نیز می توانند از روش کاشت با لمینت استفاده کننده زیرا این روش به دلیل سوحان کشی کم وقت مشتری کمتر گرفته می شود.
•    همچنین اگر به پرایمر حساسیت دارید نیز می توانید از این روش استفاده کنید، زیرا در این روش از پرایمر غیر اسیدی استفاده می شود و حساسیت برای ناخن ایجاد نمی کند.
•    خانم هایی که ناخن بلند و با فرم زیبایی دارند، اما دوام و استحکام ناخن آن ها کم است و زود شکسته می شود، لمینت ناخن باعث می شود تا ناخن آن ها محکم و ظاهر طبیعی ناخن آن ها حفظ شود.
•    خانم هایی که به دلیل موقعیت و محدودیت شغلی مانند (آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی) نمی توانند از کاشت ناخن استفاده کننده، اما تمایل به ناخن های زیبا و مرتب دارند، می توانند از لمینت ناخن استفاده کنند، این روش به دلیل طبیعی بودن و ظرافت بسیار شبیه به ناخن های طبیعی می باشد.

محصولات کاشت ناخن را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی روناک نیل یکی از با سابقه ترین و البته مدرن ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوصا مواد و لوازم کاشت ناخن می‌باشد. تلاش ما در روناک نیل همواره بر این مبنا بوده که بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را به مشتریان خود عرضه کنیم و از این طریق به پیشرفت خود و مشتریانمان کمک کنیم
شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و ناخن با شماره 02166343550 تماس حاصل فرمایید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28690
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید