امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

معرفی 5 خط تولید پرسود در صنعت مواد غذایی


1401/07/27
کد خبر : 27953
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

دامنه تولید نامحدود است و صنعتی است که در 20 سال گذشته رشد انبوهی را ثبت کرده است. 

سرمایه گذاری در تولید مواد غذایی

سرمایه گذاری در تولید صنایع غذایی

غذا، یکی از نیازهای اساسی انسان، همواره مورد تقاضا بوده است. به همین دلیل سرمایه گذاری در تولید مواد غذایی همواره از اولویت های سرمایه گذاران بوده است. شرکت های مواد غذایی طیف گسترده ای از حوزه های سرمایه گذاری را پوشش می دهند، از کارگاه های با راندمان بالا و زودبازده گرفته تا کارخانه های بزرگ.

خط تولید مواد غذایی محصول را به طور موثر و مطابق با مشخصات شما پردازش می کند. غذا نیاز به دسته بندی، درجه بندی، شستن، صیقل دادن، برس زدن، وزن و بسته بندی دارد و زمانی کارآمدتر است که بتوان آن را در یک خط تولید به دست آورد. این خطوط تولید را می توان به طور کامل سفارشی کرد تا خواسته های شما را برآورده کند.

اکنون که با گستره این صنعت عظیم آشنا شدید، بیایید نگاهی به 5 خط تولید پرسود در صنعت مواد غذایی بیندازیم.

1. خط تولید مربا

خط تولید مربا در واقع یکی از آسان ترین و پردرآمدترین مشاغل در صنعت غذا است. بهترین بخش این است که صاحبان این مشاغل از مزیت راه اندازی مشاغل دیگر مانند تولید سس و ترشی با استفاده از همین ماشین آلات مرباسازی خود برخوردار خواهند بود.

با توجه به چهارفصل بودن کشور ایران و تهیه آسان تر مواد اولیه از بازار داخلی و مصرف بالای مربا در سفره خانواده های ایرانی راه اندازی خط تولید مربا فرصت سرمایه گذاری خوبی است.

2.خط تولید کنسرو لوبیا

کنسرو های لوبیا به عنوان یک غذای آماده به شمار می روند ، همچنین به عنوان یک غذای خوشمزه و عالی بسیار محبوب هستند.

با سرمایه گذاری در خط تولید کنسرو لوبیا می توانید سود خوبی کسب کنید. افراد موفق با سرمایه گذاری در یک کارخانه کنسروسازی سود خوبی به دست می آورند و به افزایش تولید و صادرات کالا در کشور و سراسر جهان معروف هستند.

خط تولید کنسرو لوبیا

3. خط تولید سس

تجارت تولید سس بسیار سودآور و نسبتاً چالش برانگیز است. این کسب و کار به دلیل رقابت با برندهای معتبر به بازاریابی گسترده نیاز دارد. با این حال، تولید محلی ، یک استراتژی موثر برای شرکت های تولید سس کوچک/متوسط ​​است.

خط تولید سس به عنوان مقرون به صرفه ترین سرمایه گذاری تجاری شناخته شده است. 

4. خط تولید کنسرو خیارشور

خیار شور در ایران وکشور های همسایه همچنان بازار بسیار پررونق بوده و فروش عالی را برای شرکت های تولید کننده بهمراه داشته و نیز بعضی از استان ها و برخی شهرستان ها از نظر تولید خیار سبز مرغوب ترین خیار راتولید میکنند برای خط تولید کنسرو خیار شور بصورت کاملا مکانیزه وبهداشتی به ماشین الات مورد نظر را نیاز هست و با داشتن دستگاه سورتینگ خیار میتوانید خیار های با کیفیت و بی کیفیت را از هم جدا نمائید.

5. خط تولید ترشیجات

ترشی یک نوع دسر مخصوص ایرانیان هست که از زمان قدیم بصورت سنتی در تمام منازل تهیه می شد.  امروزه با دستگاه های مکانیزه در رابطه با خط تولید ترشیجات بصورت کارخانه ایی بطور حرفه ایی و بهداشتی تولید می شود. تعدادی از این دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خیار شور مشترک می باشد و بصورت اندکی از دستگاه های خط تولید ترشیجات و شوریجات  را می توان راه اندازی نمود که این دو خط مکمل یکدیگر هستند

خط تولید ترشی با سرمایه بسیار کم قابل نصب می باشد. سرمایه گذار پس از تامین مواد اولیه ترشیجات که معمولا از سیفیجات هستند، می تواند با سرمایه گذاری اندک خط تولید صنعتی ترشی را راه اندازی کند.

خط تولید غذای مناسب برای هر نوع محصول

هر بخش از خط تولید مواد غذایی با نهایت دقت انجام می شود، بنابراین شما در نهایت محصول نهایی را خواهید داشت که استانداردهای کیفیت شما را برآورده می کند. اینکه چه ماشین آلاتی برای خط تولید خود نیاز دارید، بستگی به نوع محصولی دارد که می خواهید پردازش کنید. انواع مختلف خطوط تولید کمپوت،خط تولید رب ، خط تولید کنسرو ذرت نیاز به فرآیندهای متفاوتی دارند.

 شرکت ماشین سازی انصار استیل نقش جهان سازنده دستگاه های صنایع مواد غذایی در صنعت شوریجات ، ترشیجات، رب گوجه ، کنسروهای گوشتی وغیرگوشتی می باشد.

برای مشاوره در زمینه خط تولید سفارشی با ما تماس بگیرید

خط تولید کنسرو لوبیا

به چه نوع خط تولید مواد غذایی نیاز دارید؟ به ما اطلاع دهید و ما قیمت تجهیزات سفارشی متناسب با شرایط شما را به شما ارائه خواهیم داد. 

شرکت انصار استیل نقش جهان تولید کننده دستگاه های مرتبط با تولید مواد غذایی با تولید دستگاه های مختلف با کاربردهای متنوع یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده در این گونه دستگاه ها در ایران می باشد

با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

تلفن تماس۰۹۱۳۱۸۸۶۲۴۶

منبع:http://ansarsteel.ir/ (تولید محتوا و سئو : کارینووب)


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27953
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید