امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

معرفی 4 برند مطرح در حوزه تولید انواع کلید و پریز


1401/07/27
کد خبر : 26365
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

 حتماً برای خرید کلید و پریزهای داخل منزل دقت کافی نمایید و از برندهای مطرح در حوزه تولید استفاده نمایید.

انواع کلید و پریز ساختمانی

اصولاً کلید و پریزها بر مبنای شکل و مدل طراحی به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند، با توجه  به تکنولوژی بکار رفته در ساخت آنها می‌توانیم کلید و پریز را به دو نوع دسته کنترلی و معمولی تقسیم‌بندی نماییم و معمولاً کلیدهای لمسی زیباتر و لوکس‌تر از کلیدهای معمولی می‌باشند و جذابیت بهتری دارند، اگر می‌خواهید کلیدهای جذاب و زیبا برای ساختمانتان داشته باشید حتماً کلید مدل‌های کنترلی و با حسگرهای هوشمند بروید. هرکدام از این کلیدها و پریزها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و برای جاهای مختلف نیز می‌توانند بکار گرفته شوند.
حتماً به هتل‌ها یا مکان‌های لوکس رفته‌اید که با ورود شما به اتاق لامپ‌ها روشن و با ترک آنجا معمولاً خاموش خواهند شد، این در واقع از کلیدهای پریز حسگر استفاده نموده‌اند و معمولاً برای افرادی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه برق مصرفی‌شان داشته باشند بسیار مفید می‌باشد. این نوع کلیدها با تایمر و زمان‌سنجی که در خودشان دارا هستند می‌توانند در مدت‌زمان معین شده‌ای نیز خاموش شوند.
همچنین امروز کلیدها ممکن است هرکدام برای اتاق خاصی جداگانه قرار بگیرند و معمولاً برای هر کلید در بخش متفاوت از اتاق قرار گرفته شوند. مثلاً یک کلید چهاربخشی که قسمتی از آن به چراغ بالای میز کامپیوتر ارتباط پیدا می‌کند به این شکل هم می‌توانید دسترسی آسان‌تر داشته باشید و هم از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز می‌باشد و قسمت دیگر آن در بخش درب ورودی قرار می‌گیرد. همچنین کلیدهای مختلفی نظیر کلید لمسی، حسگرهای حرارتی، کلیدهای USB  و ضد آب و ... از جمله این‌ محصولات می باشد.


نکاتی که در هنگام خرید کلید و پریز باید به آن توجه کنید

باتوجه‌به تنوع برندهای مختلف در بازار ممکن است اصلاً آسان نباشد که بتوانیم یک کلید و پریز را انتخاب نماییم، گاهی کیفیت این خرید کلید و پریز اصلاً با خدمات ارائه‌دهنده مناسب نیست و گاهی نیز به فروشنده‌های کلید و پریز دسترسی واقعاً دشوار می‌باشد، انتخاب کلید و پریز مناسب بسیار حائز اهمیت است و باید به نکات مهمی در این زمینه توجه داشته باشید، کلید و پریزها باید از لحاظ ایمنی قوی باشند و امنیت را در محیط خانه یا محل کار شما حفظ نمایند، در زمان خرید کلید پریزهای پلاستیکی حتماً از پلاستیک‌های مرغوب استفاده شوند تا در مقابل زنگ‌زدگی و ضربه مقاوم باشند و شکستگی پیدا نکنند، کلید پریزها فقط به‌صورت پلاستیکی در بازار وجود ندارند بلکه کلیدهای رنگی، چوبی و جواهرنشان از جنس‌های برنج نیز وجود دارند که انتخاب شما را متنوع‌تر و سخت‌تر خواهد کرد.
هر محصولی که ساخته می‌شوند جنس خاص خودش را دارد و در انتخاب آنها باید دقت کنید تا یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب خریداری نمایید.


 
انواع کلید و پریز

انواع برندهای کلید و پریز ایرانی


کلید و پریز ویرا الکتریک

کلید پریزهای برند ویرا الکتریک که از تکنولوژی های روز دنیا بهره برده‌اند و اطمینان کافی از کارایی و حرفه‌ای بودن را دارا می‌باشند و همچنین این برند موفق به کسب استانداردهای داخلی و بین‌المللی نیز شده است.
این نوع کلیدها شامل کلیدهای مدل ویرا، مدل کریستال، مدل امگا و مدل آلفا می‌باشند. شرکت ویرا یکی از مطرح‌ترین فعالان حوزه تجهیزات الکترونیکی در کشور می‌باشد که حتی محصولاتش را به بازارهای جهانی نیز عرضه داشته است، این شرکت با بهترین کیفیت ساخت کالاها و جذب رضایت مصرف‌کننده‌ها را در دستور کار خود قرار دارد.
 ویرا در زمینه توسعه روزافزون و با بهره‌گیری از نیروی متخصص و کارآمد به ایجاد محصولات با تکنولوژی قوی و نوین در کشور می‌پردازد. سلایق جذاب و امروزی و طرح‌ها و مدل‌های جدید با انواع رنگ‌ها از ویژگی‌های برند ویرا الکتریک می‌باشد.

کلید و پریز آسیا

آسیا الکتریک که از سال 1359 در زمینه ساخت کلید و پریزهای خانگی و محصولات مرتبط فعالیت می‌نماید. تقریباً بیش از 40 سال فعالیتش توانسته یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های این حوزه باشد. این شرکت همیشه سعی نموده تا با کیفیت برتر تمام نیازهای مشتریانش را تأمین نماید.
 یکی از فواید شرکت آسیا الکتریک دارابودن ایزو 9001 و نشان استاندارد اروپای متحد CE  از کشور ایتالیا و تایوان می‌باشد و همچنین توانسته استاندارد ملی ایران را برای تمامی محصولات خود دریافت کنید و همه این مدارک سندی بر کیفیت و ارزش دادن به محیط‌زیست می‌باشد.
شرکت آسیا با توسعه و تحقیق همیشه سعی در ارائه جدیدترین محصولات و کیفیت عالی با نیازهای جامعه نموده و سی در جذب مشتریانش داشته است. کلید و پریز آسیا تمامی سلیقه و خواسته‌های مشتریانش را می‌شنود و اجرایی می‌کند.
 در سال 1380 نیز توانسته واحد نمونه استان تهران باشد. این نوع از کلید پریزها با رنگ‌های لذت‌بخش و جذاب در انواع مختلف مدل‌ها نظیر طرح لوکس، کریستال، الماس، آمیتیس، پارسه، سیلور، پدیده، استار و ... وجود دارد.


 انواع کلید و پریز

کلید و پریز مهسان

شرکت صنایع الکتریکی مهسان در سال 1354 با هدف بکار گرفتن دانش فنی مدرن در جهت تأمین مشتریان تأسیس گردیده است. این شرکت از همان روزهای نخست فعالیتش با درک این موضوع که هر سازمانی باید به مشتریان خودش وابسته باشد و به تأمین نیازها و انتظارات مشتریان خود پرداخته است.
شرکت مهسان با کار گروهی و مشارکت و استفاده بهینه از منابع موجود بر پیشرفت همگانی و تحقیق و نوآوری و ارتباط سطح فناوری در جهت کسب رضای مشتریان تلاش نموده است.
از جمله محصولات این شرکت می‌توانیم به تارا، آرین، کرال، کارن، نایس، نسیم، کریستال، الوند ، دنا اشاره نماییم.

کلید و پریز دلند


شرکت صنایع دلند الکتریک که یکی از مشهورترین‌ها در زمینه تولید انواع کلید و پریز توکار و روکار در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف می‌باشد که این شرکت در سال 1361 تأسیس شده است. شعار دلند الکتریک " همیشه حق با مصرف‌کننده است " به‌سوی هدفی والا که همان برتری در کیفیت محصولات تولیدی می‌باشد قدم برمی‌دارد. مدل‌های کلید پریز دلند شامل مدل آریا، سیلور، آسا، آسا پلکسی، رایان، کلید پریز بارانی و محصولات متفرقه دیگر نظیر جعبه فیوز و چند راهی و ... را شامل می‌شود.

کلید پریزهای دلند در نوع آسان بسیار در جامعه فراگیر می‌باشد و یکی از پرطرف‌دارترین و مشتری‌پسندترین محصولات تولید شده، کلید و پریز دلند مدل آسا می‌باشد که به دلیل جنس بدنه مقاوم و طراحی استانداردی که دارد موردتوجه بسیاری از سازندگان ساختمان قرار می‌گیرد. این مدل در رنگ‌های سفید و کرم در بازار موجود می‌باشد.

قیمت‌های انواع کلید پریز در بازار متغیر می‌باشد که از 15 هزار تومان به بالا می‌باشد و باتوجه‌به نوع، رنگ، مدل و کارایی و جنس متفاوت می‌باشند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26365
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید