امروز دوشنبه 01 مرداد 1403

Monday 22 July 2024

معرفی ۳ شغل با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون در ماه؛ حتی در شهرستان ها

1403/04/23
کد خبر : 2408751
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 87 نفر

شاید با خود فکر کنید که مگر در وضعیت حال حاضر نیز امکان داشتن شغلی با درآمد‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان وجود دارد؟ باید بگوییم که بله، امکان آن وجود دارد؛ تنها کافی‌ست با این مشاغل آشنا شوید و نکاتی را حین راه‌اندازی و اجرای آن‌ها رعایت کنید. برای پیدا کردن یک شغل با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون در ماه با ما همراه شوید.

راه‌ اندازی مغازه لوازم جانبی موبایل

یکی از بهترین شغل‌ها در دنیای امروز که می‌تواند شما را به درآمد بالای ۱۰۰ میلیون در ماه برساند، راه‌ اندازی مغازه لوازم جانبی موبایل است. با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی‌های موبایل و اضافه‌شدن لوازم جدید جانبی، این شغل آینده خوبی دارد. در مغازه شما می‌توانید مشغول به فروش محصولات مرتبط با موبایل، مانند قالب‌ها، محافظ‌های صفحه نمایش، شارژرها، کابل‌ها و هدفون‌ها شوید. این لوازم همواره در انواع طرح، کیفیت و قیمت ارائه می‌شوند که امکان خریدشان را برای اکثر مردم فراهم می‌کند؛ بنابراین، معمولا تقاضای بالایی دارند.

برای راه‌اندازی یک مغازه لوازم جانبی موبایل موفق باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. در ابتدا بازار محلی را بررسی کنید و ضعف‌ها و فرصت‌ها را بشناسید؛ سپس بهترین مکان برای مغازه خود را، از نظر دسترسی و تردد انتخاب کنید.

  2. اکنون مهم‌ترین کار شما یعنی خرید محصولات مناسب با کیفیت خوب و کمترین قیمت آغاز می‌شود. دقت کنید کیفیت محصولات نقش مهمی در پایداری و رشد فروشگاه شما خواهند داشت. اگر لوازم جانبی را به‌صورت عمده خریداری کنید، می‌توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. این امر به شما امکان می‌دهد تا علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کیفیت محصولات را نیز حفظ کنید.

  3. پس از خرید محصولات به چیدمان مغازه بپردازید و سعی کنید دکوری جذاب به مشتریان خود ارائه کنید.

  4. اکنون زمان اقدام برای تبلیغات است؛ با تبلیغاتی موثر می‌توانید جایگاه مناسبی برای خود در میان مردم پیدا کنید.

  5. پس از آن‌که مغازه شما شروع به رشد کرد، می‌توانید سراغ استخدام نیرو بروید تا بتوانید زمان بیشتری برای دیگر کارهای مغازه داشته باشید. به این نکته دقت کنید که برخورد کارکنان شما با مشتری تاثیر بسیار زیادی در رشد یا عدم رشد مغازه دارد؛ بنابراین، از آموزش مناسب کارکنان دریغ نکنید و همیشه نظارتی روی فروشگاه داشته باشید.

  6. اکنون که مغازه به خوبی رشد کرده و گسترش یافته است، می‌توانید به فکر راه‌اندازی سیستمی برای ارائه خدمات پس‌از فروش باشید.

با طی‌کردن این مراحل شما می‌توانید به یک شغل با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون تومان دست پیدا کنید. البته برای داشتن یک فروشگاه بزرگ و درآمد بالا باید مهارت‌هایی را نیز، در حین پیشرفت و رشد کسب کنید. ازجمله این مهارت‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • درباره محصولات و تکنولوژی‌هایی که می‌فروشید، تحقیق کنید و اطلاعات کامل داشته باشید.

  • تکنیک‌های موثر برای جذب مشتری و فروش را یاد بگیرید.

  • توانایی‌های مدیریتی خود را بالا ببرید و سعی کنید دوره‌هایی در این زمینه بگذرانید.

نکته قابل توجه این است که حتما نباید مغازه شما فقط به‌صورت حضوری کار کند، می‌توانید کسب‌وکار آنلاین نیز راه‌اندازی کنید. همچنین برای تهیه محصولات پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت عمده آن‌ها را خریداری کنید که مزیت‌های بسیار زیادی دارد.

راه‌اندازی مغازه لوازم الکترونیکی

با فروش انواع محصولات الکترونیکی مصرفی شامل گجت‌ها، تجهیزات صوتی و تصویری، لوازم کامپیوتری، موبایل‌ها، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی نیز می‌توانید درآمدهای بالایی داشته باشید. هم‌اکنون در زمانی زندگی می‌کنیم که جامعه مداوم به فناوری‌های جدید نیاز دارد؛ شما با ارائه این فناوری‌ها می‌توانید یک شغل با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون برای خود به‌وجود آورید. در این شغل شما امکان گسترش کسب‌وکار خود به‌صورت آنلاین را نیز خواهید داشت. در ادامه به بررسی مراحل مورد نیاز برای راه‌اندازی یک مغازه لوازم الکترونیکی موفق می‌پردازیم.

  1. در ابتدا به بررسی بازار، تحلیل رقبا و شناخت نیازها و فرصت‌ها بپردازید و مکانی مناسب برای ایجاد کسب‌وکار خود تهیه کنید.

  2. یک تأمین‌کننده معتبر پیدا کنید که بتوانید محصولات باکیفیت و متنوع را با قیمت‌های پایین از او بخرید.

  3. طراحی داخلی و دکور مغازه را به شیوه‌ای انجام دهید که برای مشتریان جذاب باشد.

  4. اکنون نوبت به رشد مغازه شما می‌رسد. با شروع این رشد می‌توانید برای استخدام نیرو اقدام کنید.

  5. از سیستم‌های مدیریت موجودی و حسابداری برای کنترل دقیق موجودی خود استفاده کنید.

  6. در آخر سیستم‌هایی موثر برای ارائه‌ خدمات پس‌از فروش ایجاد کنید.

برای داشتن مغازه‌ای بهتر همواره سعی کنید خودتان را در زمینه تکنولوژی و فناوری‌های جدید دنیا به‌روز نگه دارید؛ اینگونه می‌توانید به یک شغل با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون دست یابید.

آرایشگاه و سالن‌های زیبایی

هم‌اکنون ارائه خدمات در زمینه زیبایی و مراقبت‌های شخصی، پتانسیل خوبی برای درآمدهای بالا دارند؛ چراکه درحال‌حاضر توجه عموم مردم به ظاهرشان بیشتر شده است. البته جامعه همیشه به خدمات زیبایی و مراقبتی نیاز خواهد داشت. در آرایشگاه‌ها شما امکان ارائه خدماتی متنوع به انواع اقشار جامعه را دارید که موجب بالارفتن تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد شما می‌شود. با طی‌کردن مراحل زیر می‌توانید یک سالن آرایشی موفق برای خودتان راه‌اندازی کنید.

  1. مانند دیگر مغازه‌ها برای شروع باید به بررسی بازار بپردازید؛ پس از آن، براساس داده‌هایی که به‌دست می‌آورید، یک برنامه برای کسب‌وکار خود بچینید.

  2. سپس سراغ انتخاب مکانی مناسب برای آرایشگاه بروید و پس از خرید یا اجاره مکان، به تجهیزکردن آنجا بپردازید. شما به تجهیزاتی مانند آینه‌ها، صندلی‌ها، ابزارهای آرایشی و تجهیزات مراقبتی برای آماده‌سازی آرایشگاه‌تان نیاز خواهید داشت.

  3. کسب‌وکارتان را ثبت و مجوزهای مورد نیاز آن را دریافت کنید.

  4. اکنون زمان استخدام نیرو فرا رسیده است. حتما حواس‌تان باشد کارکنانی که استخدام می‌کنید به اندازه کافی در کارشان مهارت داشته باشند و با تکنیک‌های روز دنیا آشنا باشند.

  5. در این مرحله به تبلیغ آرایشگاه خود و معرفی آن به‌صورت آنلاین و آفلاین بپردازید.

  6. برای داشتن یک آرایشگاه یا سالن زیبایی موفق، نظارت کاملی روی آن داشته باشید و خدماتی حرفه‌ای و باکیفیت ارائه کنید.

توجه داشته باشید فراهم‌کردن یک فضای دلپذیر برای مشتریان، می‌تواند کمک بزرگی برای رشد کسب‌وکار شما باشد. از طریق رعایت نکاتی که گفتیم آرایشگاه‌ها و مخصوصا سالن‌های زیبایی، کاملا پتانسیل تبدیل‌شدن به یک شغل با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون را دارند.

سخن پایانی

برای داشتن یک شغل با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون تومان راه‌های زیادی وجود دارند که ما در این مقاله درباره سه مورد از بهترین‌های آن‌ها توضیحاتی دادیم. توجه داشته باشید که در هر کسب‌وکاری، با ارائه خدمات یا محصولات باکیفیت و مشتری‌پسند می‌توانید پیشرفت‌های زیادی کنید. تهیه محصولات مناسب و باکیفیت در انواع مختلف از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای راه‌اندازی یک فروشگاه محسوب می‌شود، اما نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا تهران جانبی از بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید لوازم جانبی موبایل است که محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا ارائه می‌کند. به‌دلیل امکان خرید محصولات به‌صورت عمده از این فروشگاه، قیمت آن‌ها نیز بسیار کاهش می‌یابد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با محصولات این فروشگاه می‌توانید به وب‌سایت آن به نشانی tehranjanebi مراجعه فرمایید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408751
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید