امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی کاربردی‌ترین تجهیزات فروشگاهی


1401/07/27
کد خبر : 27677
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 26 نفر

در زمان‌های گذشته نه چندان دور افراد برای خرید ماهانه خود باید به مغازه‌های بسیار سر می‌زدند که در هر کدام در زمینه فروش اختصاصی محصولات خاصی فعالیت می‌کردند. به عنوان مثال آنها برنج را از یک مغازه، گوشت و مرغ را از مغازه‌ای دیگر و خریدهای سوپر مارکتی را نیز از بقالی سر کوچه خریداری می‌کردند. رفته رفته تمایل به خرید به صورت یکجا و به یک باره باعث شد تا فروشگاه‌های همه جانبه نظیر هایپر مارکت‌ها روی کار بیایند. این فروشگاه‌ها تقریبا همه چیز را در خود جای می‌دهند و افراد می‌توانند هر آنچه نیاز دارند را در مدت زمانی کوتاه‌ در آنها بیابند و خریداری کنند. گر چه هنوز مغازه‌هایی که در زمینه‌های اختصاصی فعالیت می‌کنند وجود دارند اما درصد بیشتر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند مایحتاج ماهانه خود را ماه به ماه با مراجعه به یک هایپر مارکت در طی مدت زمانی کوتاه‌تر و با راحتی بیشتر تهیه کنند. به همین خاطر بسیار توصیه شده است که اگر فردی قصد راه اندازی فروشگاهی دارد، فروشگاهی همه جانبه نظیر هایپر مارکت‌ها باشد تا فروش بالاتری داشته باشد و بیشتر مورد استقبال واقع شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که افراد در مورد یک هایپر مارکت مد نظر قرار می‌دهند ظاهر آن و میزان کیفیت خدمات آن است. برای راه اندازی چنین فروشگاهی به تجهیزات فروشگاهی پیشرفته‌ای نیاز است. در ادامه شما را با کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین تجهیزات فروشگاهی آشنا خواهیم کرد.

 

در وهله اول در خصوص امر خرید تجهیزات فروشگاهی شما به تعداد بسیاری استند فروشگاهی نیاز خواهید داشت. این استندها به فروشگاه شما نظم می‌دهند و دسترسی به محصولات مختلف را آسان می‌سازند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید استند فروشگاهی به اندازه محیطی که قصد ساخت فروشگاه را دارید دقت نمایید. بهتر است که پیش از خرید با احتساب فضای خالی که میان استندها قرار خواهید داد، تعداد آنها را محسابه کنید. خوب است که فاصله میان استندها به گونه‌ای باشد که رفت و آمد افراد حتی به صورت چند نفره از میان آنها ممکن باشد و همچنین افراد در میان دو استند، هنگام برگشتن به سمت دیگر برای برداشتن محصول دیگری نیاز نباشد بیش از دو تا سه قدم طی کنند. چیدن محصولات در این استندها بسته به نوع، نیاز و میزان تقاضا صورت می‌گیرد و از این طریق مشتریان می‌توانند بدون سردرگمی محصولات مد نظر خود را تنها با نگاه کردن به استندها بیابند. انواع مختلف استندها برای محصولات مختلف با طراحی‌های مختلف موجود هستند که هر کدام برای نوع خاصی از محصولات طراحی شده‌اند. به عنوان مثال استند میوه‌ها و سبزیجات با استند شوینده‌ها تفاوت‌هایی اساسی در ظاهر و حتی جنس دارند. در خصوص مواردی که در هوای عادی خراب می‌شوند نظیر گوشت، مرغ، همبرگر، ناگت مرغ، بستنی و مواردی مشابه قطعا به جای استند نیاز به استفاده از یخچال فروشگاهی خواهید داشت.

همانطور که گفته شد درصد قابل توجهی از خانواده‌ها برای خرید مایجتاج ماهیانه خود به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه می‌کنند. این یعنی حجم قابل توجهی از محصولات مختلف. آنها برای راحتی بیشتر در هنگام گشتن در فروشگاه و داشتن فضا برای محصولات بزرگ و سنگین نظیر کیسه‌های برنج و یا روغن‌های جامد چند کیلویی به چرخ خرید نیاز خواهند داشت. برخی از این چرخ‌ها در کنار محصولات مورد نظر، جایی برای حمل لوازم شخصی نظیر کیف و یا لباس اضافی طراحی شده‌اند تا فرد با راحتی و آسایش بیشتری به گشت و گذار و خرید بپردازند. در مواردی افرادی که به فروشگاه‌ها به دلیل فضای جذاب و رنگارنگ آنها علاقه دارند برای عوض کردن حال و هوا و برای خریدهای جزئی نیز به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و قطعا برای چندین محصول کوچک، نیازی ندارند که یک چرخ بزرگ را همراه خود جا به جا کنند. در اینجا سبدهای خرید به عنوان جایگزینی مناسب جلوه می‌کنند. بنابراین برای داشتن یک فروشگاه فوق العاده، بهتر است که شما هر دو این تجهیزات فروشگاهی یعنی سبد و چرخ خرید فروشگاهی را به تعداد زیاد در دسترس مشتریان قرار دهید تا با رفاه کامل در خرید، مشتری دائمی شما شوند.

 

  • راهبند فروشگاهی

راهبندها اشکال مختلفی دارند اما ملموس‌ترین نوع آن در شکل دو میله بلند به شکل ایستاده به همراه یک ربان و غالبا قرمز رنگ میان آنهاست. این راهبندها همانطور که از نام آنها پیداست برای بستن مسیر عبور استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای تعیین جهت صف به سمت میز چک اوت استفاده کنید و یا در زمان تعمیرات بخشی از فروشگاه، به وسیله آن از ورود افراد متفرقه به آن محل جلوگیری کنید. بدون شک مسئول خرید هر فروشگاهی برای اهداف گفته شده هنگام خرید تجهیزات فروشگاهی چندین راهبند فروشگاهی را نیز باید خریداری کند‌.

میز چک اوت که در حوزه تجهیزات فروشگاهی با نام میز صندوق فروشگاهی نیز شناخته می‌شود همان میزی است که مشتریان پس از خرید تمامی محصولات موجود در سبد و یا چرخ فروشگاهی خود را بر روی آن می‌چینند تا مسئول صندوق برای حساب هزینه به راحتی با فشار دادن دکمه‌ای آنها را جلو بکشد و نیازی به حرکت نداشته باشد. میز چک اوت علاوه بر راحتی کارکنان بخش صندوق فروشگاه شما باعث می‌شود مشتریان با چیدن محصولات خریداری شده خود روی میز و انداختن نگاهی اجمالی به آنها متوجه شوند که آیا چیزی از آن را از قلم ‌انداخته‌اند یا خیر. از طرفی در مواقعی که با ازدیاد مشتری مواجه هستید تعداد چند میز چک اوت می‌تواند در تسریع کار مثمرثمر باشد.

تجهیزات فروشگاهی را از قفسه کرج خریداری نمایید.

قفسه کرج یک فروشگاه فوق العاده در زمینه فروش انواع تجهیزات فروشگاهی، بایگانی، انباری و اداری است. اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه بزرگ را دارید شما می‌توانید تمامی تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز خود را از قفسه کرج با بیش از ده سابقه در این زمینه تهیه نمایید. تجهیزات موجود در قفسه کرج، همه دارای کیفیت بالایی هستند و امکان خرید آنها به صورت اینترنتی نیز وجود دارد. شما از هر کجای کشور که باشید می‌توانید از سایت قفسه کرج، تجهیزات فروشگاهی مد نظر خود را تهیه نمایید. جهت خرید و یا مشاهده محصولات همچنین اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به سایت این فروشگاه اینترنتی معتبر به نشانی اینترنتی https://www.ghafasekaraj.com/ مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27677
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید