امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی پر فروش‌ترین محصولات داو Doveو بررسی تاریخچه‌ی این شرکت


1401/07/27
کد خبر : 27734
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 26 نفر

بسیاری از ما از کیفیت محصولات بهداشتی و آرایشی که در اغلب فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، گله می‌کنیم و معتقدیم که این محصولات نتوانسته‌اند مشکلات ریزش مو و یا مشکلات پوستی ما را برطرف کنند؛ ولی جالب است بدانید که هنوز هم می‌توانید محصولی با کیفیت و با اصالت را تنها با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی پیدا کنید. شاید برایتان نام این برند سوال بشود، جواب این سوال در دست ماست! برند داو همان گمشده شما در میان برندهای محصولات بهداشتی و پوستی است. وقتی می‌گوییم این برند اصالت دارد، یعنی توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب بکند و از همه مهم‌تر محصولات داو با استفاده از مواد ارگانیک به جای مواد شیمیایی به همه مشتریان خود  اثبات کرده است که سود شخصی اولین هدف نیست و جلب اعتماد مشتری مهم‌‌ترین انگیزه این برند برای ادامه فعالیت می‌باشد.

محصولات داو نتیجه تلاش محققان این برند پرطرفدار در زمینه کشف مناسب‌ترین گیاهان برای رفع مشکلات پوست و مو می‌باشد. به اعتقاد مدیران شرکت Dove ، پوستی سالم و زیبا باعث می‌شود، افراد جامعه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و در نهایت این اعتماد به نفس در رشد شخصی و رشد جامعه تاثیر مثبتی می‌گذارد و چه بهتر که کمپانی داو با تولید محصولاتی با کیفیت در مسیر دست‌یابی به اعتماد به نفس، به مردم یاری برساند.

در این نوشته قصد داریم با  تاریخچه شرکت Dove و محصولات با کیفیت آن آشنا بشویم تا هنگامی قصد انتخاب محصولات بهداشتی و پوستی داریم. بدون تردید انتخاب درستی انجام دهیم.

در ابتدا بهتر است به این سوال جواب بدهیم که محصولات Dove  ساخت کدام کشور است؟

در ابتدای مسیر موسسان این برند شرکت خود را در کشور انگلیس تاسیس کردند؛ ولی امروزه محصولات داو به تمامی کشورهای دنیا صادر شده و مورد توجه همگان قرار گرفته است.

چرا موسسان این شرکت این اسم را انتخاب کرده‌اند؟

شرکت  Dove در انگلیسی به معنای کبوتر است، توسط شخصی به نام یونیلیور در سال ۱۹۵۵ تاسیس شد و هدف اصلی آن  این بوده تا با انتخاب بهترین فرمول‌ها برای ساخت محصولات خود حس پرواز و رهایی از مشکلات پوستی را به مشتریان خود هدیه بدهد.

محصولات Dove به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر  می‌شود و دایره مشتریان ثابت آن مدام در حال افزایش است.

به اعتقاد مدیران شرکت Dove برای داشتن پوست زیبا باید مراقبت از پوست و مو به روتینی لذت بخش در زندگی انسان‌ها تبدیل شود. زمانی که شما مطمئن باشید که محصولی ارگانیک را استفاده می‌کنید شوق استفاده مداوم آن و جلب اعتماد شما منجر به توجه بیشتر به مراقبت از پوست و مو می‌شود و این همان هدف نهایی تولیدکنندگان محصولات داو است.

محصولات داو

معرفی محصولات داو برای پوست

هدف اصلی تولیدکنندگان محصولات داو مراقبت از پوست و مو است. بیشتر محصولات این شرکت انگلیسی برای رفع خشکی و سایر مشکلات پوستی می باشد. برای مثال برند داو انواع صابون، فوم، ماسک، مام و شامپو را در چرخه تولید خود با فرمولاسیونی منحصر به فرد قرار داده است. محصولات مذکور برای تمامی سنین مناسب می باشد و با توجه به تفاوت‌های پوستی زنان و مردان محصولاتی مطابق با ویژگی‌های هرکدام تولید می شود.

انواع محصولات برند داو برای پوست عبارت است از

پاکسازی پوست

پوست صورت ما هر روزه در معرض آلودگی هوا قرار دارد و همان‌طور که می‌دانید هیچ راهی برای اجتناب از این مشکل وجود ندارد؛ اما شما با خرید محصولات داو می‌توانید پوست صورت خود را به طور کامل پاکسازی کنید و علاوه بر آن با خرید آبرسان‌های داو سلامت پوست خود را تضمین کنید.

 بنابراین برند داو برای پاک کردن پوست تعدادی محصول مهم و کاربردی تولید کرده که به اختصار به آن می‌پردازیم:

کف شو، مایع دستشویی، ژل شستشو: این گروه از محصولات Dove حاوی گیاهان موثر برای از بین بردن باکتری‌ها می‌باشند و علاوه بر آن پوست شما را لطیف‌تر می‌کنند.

انواع ضد عفونی کننده دست : این نوع از محصولات داو تعداد زیادی محصول با عصاره گیاهان خوشبو برای رفع آلودگی پوست را در بر می‌گیرند.

انواع صابون داو: شما مطابق با سلیقه خود می‌توانید رایحه‌ی مورد نظرتان را از بین انواع صابو‌ن‌های داو برگزینید و موجب تمیزی دست خود شوید.

اسکراب یا لایه بردار و ماسک داو :  برند داو لایه بردارهایی حاوی روغن بادام و انبه، شیر، انار، شکر قهوه ای و روغن نارگیل، جو دو سر و عصاره گل همیشه بهار به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شامپو بدن : محصولات داو برای پوست تنوع بالایی دارد. می‌ توان گفت که این شرکت برای هر نوع پوستی شامپوی مخصوصی تولید کرده است و جالب است بدانید که تمامی این شامپوها حاوی روغن و عصاره گیاهان طبیعی می باشند.

مراقبت از پوست

لوسیون بدن

انواع مرطوب کننده ها

خوشبو کننده های بدن

ضد عرق و خوشبو کننده بدن: شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید از میان این محصولات رایحه مورد نظر خود را انتخاب کنید و مهم‌تر از همه تمامی این محصولات علاوه بر اینکه موجب تیرگی پوست شما نمی‌شوند، ماندگاری طولانی دارند و حتی  حساسیت هم ایجاد نمی‌کنند.

دئودورانت ها: مام‌های برند داو طیف وسیعی دارد و آنچه بین تمامی موارد مشترک است، این است که این مام‌ها ضد بو، ضد عرق و حاوی مواد خنک کننده هستند.

اسپری های ضد عرق و خوشبو کننده :

آیا به دنبال محصولی هستید که برای مدت زمانی طولانی، بدن شما را خوشبو نگه دارد؟ این محصول برای رسیدن به همین هدف تولید شده و رایحه های بسیار خوشبویی دارد.

دئودورانت های آلومینیومی: این محصول شرکت داو  یکی از جدیدترین محصول‌ها می باشد و می‌تواند به مدت 48 ساعت زیر بغل را خوشبو نگه دارد و همچنین موجب محافظت پوست این ناحیه بشود.

سرم خشک: محصول سرم خشک یکی از کاربردی‌ترین تولیدات این شرکت انگلیسی است. مهم ترین ویژگی آن این است که بسیار سبک است و بدن را نیز خیلی خوشبو نگه می‌دارد.

پد خوشبو کننده زیر بغل: نوعی دئودورانت است که به شکل دستمال مرطوب تولید شده و برای پاک کردن عرق و خوشبو کردن این ناحیه مناسب است و مهم‌تر از همه اینکه بدن را تیره نمی‌کند.

محصولات مراقبت از موی برند داو

انواع شامپو روزانه:  محصولات داو برای مو متناسب با هر نوع مویی با رایحه های مختلف برای شستشوی روزانه و تامین مواد مغذی مورد نیاز مو تولید شده است.

شامپوی نرم کننده: هدف از تولید این شامپو نرمی بیشتر، آبرسانی و همچنین جلوگیری از وز شدن مو می‌باشد.

انواع شامپو خشک: این نوع از محصولات داو حالت اسپری دارد و چربی اضافی روی سطح پوست را جذب  می‌کند.

انواع ماسک مو: اگر به دنبال محصولی برای تقویت مو و رطوبت رسانی به آن هستید، این محصول بهترین گزینه می‌باشد.

انواع حالت دهنده مو: این محصولات شامل تافت، اسپری مو، اسپری آبرسان و موس می باشند.

تقویت کننده موهای بافته شده

انواع شامپو برای درمان موهای خشک

انواع شامپو داو تقویت کننده

حال ممکن است این پرسش به وجود بیاید که از بین طیف وسیع محصولات‌  Dove‌کدام یک بین مشتریان طرفدار بیشتری دارند؟ در ادامه این نوشته قصد داریم به این سوال جواب بدهیم.

پرفروش ترین محصولات برند داو

از جمله اهداف شرکت Dove  این است که مشتریان پس از خرید و استفاده از محصولات داو احساس رضایت داشته باشند و جزو مشتریان دائمی این شرکت بشوند.

فرض کنید در  فصل تابستان در یک جمع یا محیط شلوغ هستید و همواره استرس دارید که نکند بدن شما بوی بدی بدهد و موجب آزار سایر افراد شوید. پس در این شرایط بزرگ‌ترین دغدغه فکری شما داشتن محصولی است که این استرس را از شما دور بکند.

برند داو با تولید انواع مختلف محصولات خوشبو کننده بدن توانسته دغدغه شما در این زمینه را برطرف کند و جالب است بدانید که با استفاده از محصولات داو نه تنها بوی عرق نمی‌دهید؛ بلکه می‌توانید رایحه‌ای متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید و مهم تر از همه مطمئن باشید که این محصول ضرری برای شما ندارد! در ادامه به معرفی و توضیح ویژگی های انواع خوشبو کننده های برند داو می پردازیم :

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Clear tone حاوی عصاره گل همیشه بهار، روغن هسته آفتابگردان و رایحه بی نظیر شکوفه ها است. این محصول از محصولات داو تا ۴۸ ساعت در سطح پوست ماندگاری دارد.

برند داو با استفاده از فرمول مخصوص Dove NutriumMoisture به پوست کمک می کند که در صورت تیرگی، رنگ طبیعی خود را به دست بیاورد.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Clear tone حاوی ۴/۱ مرطوب کننده  نیز می باشد که با حفظ رطوبت این ناحیه باعث مراقبت از پوست شما می‌شود. و در پایان اینکه این محصول  با رایحه گلها تا ۴۸ ساعت حس خوب خوشبو بودن را در شما ایجاد می کند.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Revive به راحتی در پوست شما  نفوذ می کند. این محصول از محصولات داو دارای مقدار زیادی مرطوب کننده نیز می‌باشد. در واقع با استفاده از آن علاوه بر از بین بردن بوی بد ناشی از عرق موجب شادابی پوست خود نیز می‌شوید.

دئودورانت ضد تعریق  برند داو مدل Revive حاوی عصاره انار و نعنا است، نعنا حس  تازگی و خنکی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد و انار  موجب جلوگیری از بوی بد می شود. این محصول فوق العاده نیز فاقد الکل است و از سوزش پوست جلوگیری می‌کند. مام داو همچنین با تاثیر ۴۸ ساعته بر روی پوست به حفاظت کامل آن در طول شبانه روز کمک می کند.

فرمولاسیون دئودورانت ضد تعریق داو مدل Nourished Beauty حاوی آبرسان است که باعث نرمی و لطیفی پوست می شود و همچنین به علت عدم وجود هر گونه مواد شیمیایی و الکل در ساخت آن از ایجاد هر گونه حساسیت در پوست  شما جلوگیری می‌کند.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Nourished Beauty بسیار روان است و باعث جذب سریع مواد به بافت پوست می شود. یکی از مهم‌ترین مزایای این محصول این است که  مانع از تیرگی پوست می شود و رنگ واقعی پوست را باز می گرداند.

ماندگاری مام داو روی پوست طولانی است و تا ۴۸ ساعت مانع از تعریق و بوی بد بدن می شود. عطر گلهای بهاری در این محصول باعث به وجود آمدن حس طراوت و شادابی در پوست شما می‌شود.

بسیاری از افراد می‌گویند: با استفاده از دئودورانت رنگ لباس‌هایشان تغییر می‌کند. جالب است بدانید که این محصول حلال مشکل این گروه از مشتریان می‌باشد؛ چرا که در فرمولاسیون آن که بر پایه مواد ارگانیک است به این موضوع توجه بسیاری شده است.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Shea Butter سرشار از روغن معطر شی باتر است. این روغن خواص بی شماری برای پوست دارد و به  همراه سایر مواد ارگانیک موجود در دئودورانت برند داو مانع از تعریق پوست تا ۴۸ ساعت بعد از مصرف می شود و بوی بد را از بین می برد. خاصیت مرطوب کنندگی روغن شی باتر از ویژگی برجسته این محصول می باشد که موجب شادابی پوست زیر بغل شما می‌شود.

در فرمولاسیون تولید دئودورانت ضد تعریق داو مدل Shea Butter   از الکل و مواد شیمیایی استفاده‌ای نشده است و به همین دلیل از سوزش و حساسیت پوست جلوگیری کرده  و همچنین به هیچ وجه پوست شما را تیره نمی‌کند. این نوع از محصولات داو نیز از بروز لکه های زرد بر روی لباس جلوگیری می کند و به راحتی می‌توانید آن را بدون هیچ نگرانی با لباس‌های روشن خود استفاده کنید.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Powder Soft  می‌تواند بدون ایجاد لکه بدن شما را تا ۴۸ ساعت خوشبو نگه دارد. ترکیب خوشبو کننده مام برند داو عاری از هر گونه الکل می باشد و با عطر مثال زدنی بدون ایجاد حساسیت بدن مانع از تعریق و بوی بد می شود.

دئودورانت ضد تعریق داو مدل Powder Soft از تیره شدن پوست  نیز جلوگیری می کند و با آبرسانی به لطافت و شادابی پوست کمک می کند و به صورت یک‌نواخت روی بدن شما پخش می‌شود.

اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر اینکه حساسیت و خارش در بدن شما به وجود نیاورد، با رایحه‌ی هلو بدن شما را خوشبو کند، دئودورانت ضد تعریق برند داو مدلRebalance بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. در واقع مزیت‌های این مام در همینجا خلاصه نمی‌شود. در فرمولاسیون این محصول از آبرسان قوی نیز استفاده شده است تا همواره طراوت پوست شما حفظ بشود.

همان‌طور که می‌دانید پوست زیر بغل بسیار نازک است و برای انتخاب خوشبوکننده شما باید همواره به بافت نازک آن توجه ویژه‌ای بکنید. مام برند داو مدل Original Clean با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، پوست بدن شما را هیدراته می‌کند و به علت عدم استفاده از الکل حساسیت پوستی نیز ایجاد نمی‌کند. با خرید این محصول از محصولات داو 48 ساعت بدنی خوشبو خواهید داشت و بدون هیچ نگرانی می توانید لباس‌های رنگ روشن خود را هنگام استفاده از آن بپوشید.

انواع صابون برند داو

انواع صابون داو

یکی از مهم‌ترین موارد برای داشتن پوستی زیبا شست و شوی روزمره آن می‌باشد. به همین دلیل شرکت داو اقدام به تولید انواع صابون با طیف وسیعی از رایحه‌های پر طرفدار کرده است. بسیاری از افراد برای شست و شوی روزمره خود از صابون استفاده نمی‌کنند؛ چرا که صابون موجب خشکی پوست آن‌ها می شود، اما جالب است بدانید که در تهیه صابون‌های شرکت‌های داو به این نکته توجه شده است، یعنی شما با استفاده از صابون‌های برند داو نه تنها پوستتان خشک نمی‌شود بلکه به علت قدرت مرطوب کنندگی آن پوستی لطیف خواهید داشت.

تفاوت صابون داو تقلبی با اصل

چگونه می‌توانیم صابون اصل شرکت داو را از صابون تقلبی تشخیص دهیم؟

با توجه به اینکه این شرکت انگلیسی امروزه به تمامی قاره ها محصول صادر می‌کند. تفاوت بسته بندی این محصولات نمی تواند دلیل خوب مبنی بر تقلبی بودن باشد؛ چرا که همواره بسیاری از محصولات داو در سایر کشورها بسته بندی ‌می‌شوند؛ اما اگر محصولات داو قیمتی متفاوت داشت و یا روی بسته بندی آن از هولوگرام استفاده نشده بود مطمئن باشید که این محصول تقلبی است و در آخر اینکه با خرید از مراکز معتبر همواره می‌توانید در سبد کالای خود محصولات داو اصل را داشته باشید.

فوم شستشوی صورت داو

بسیاری از افراد بخاطر سنگین صابون تمایلی به استفاده از آن ندارند. برند داو برای راحتی این دست از افراد هم چاره‌ای اندیشیده است و آن تولید فوم‌های شست و شوی صورت می‌باشد. این محصول از محصولات داو آسیبی به پوست نمی‌رساند و کف غلیظ آن موجب می‌شود تا به عمق پوست نفوذ کند. از دیگر مزیت‌های این محصول پر طرفدار خاصیت مرطوب کنندگی آن می‌باشد و موجب شفافیت پوست شما نیز می‌شود.

اما تولید کنندگان خلاق این شرکت  برای رفاه مشتریان خود علاوه بر فوم شست و شوی صورت، فومی چندکاره برای پوست بدن و مو نیز تولید کرده‌اند.

انواع شامپو داو

داو شامپو  شامل طیف وسیعی از  محصولات  داو است که برای انواع پوست و مو تولید شده است. فرمولاسیون این محصولات از مواد کاملا ارگانیک تهیه شده است و می‌توان داو شامپوها را محصولی فراتر از یک پاک کننده مو دانست؛ چرا که  علاوه بر تمیزی، باعث آبرسانی نیز می‌شوند و مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین کرده و در نهایت نرمی و لطافت برای پوست و موی شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه با دو محصول از انواع داو شامپوها آشنا می‌شویم.

شامپو داو ترمیم کننده

شامپو داو ترمیم کننده از پر فروش‌ترین محصولات داو برای پوست و مو می باشد. این محصول از محصولات داو متناسب با موهای آسیب دیده و حساس تولید شده و موجب تقویت موی شما می‌شود.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که این محصول چگونه مو را تقویت می‌کند؟ در جواب باید بگوییم که:

فرمولاسیون تولید این داو شامپو به این صورت است که  با تکنولوژی Keratin Repair Active به ریشه مو نفوذ کند و موجب استحکام موهای شما بشود.

و مهم‌ترین ویژگی شامپو داو ترمیم کننده این است که از موها در برابر عوامل که آسیب دیدگی به بار می‌آورند، محافظت می‌کند. پس اگر به سلامت موی سر خود اهمیت می‌دهید همیشه این محصول را در سبد کالای خود داشته باشید!

شامپو داو Men Care

شامپو داو Men Care در برگیرنده انواع مختلفی از محصولات داو است. این مورد مناسب برای پوست و موی آقایان می باشد و اکثر خریداران محصولات Dove این شامپو را به عنوان قدرتمندترین محصول برای تقویت و محافظت از پوست و موی آقایان می‌شناسند.

برند داو در فرمولاسیون این محصول  از مواد ارگانیک استفاده کرده است و این انتخاب هوشمندانه موجب ضخیم‌ترشدن موهای سر می‌شود، به این علت موی سر کسانی که از این شامپو استفاده می‌کنند بعد از مدتی پر  پشت تر به نظر می‌رسد. بسیاری از افراد به دنبال شامپویی برای رفع شوره هستند. تولیدکنندگان شرکت داو  برای درمان شوره و محافظت از مو همین شامپو را به این گروه از افراد پیشنهاد می دهند. در مورد نحوه استفاده از شامپو داو Men Care باید گفت که می‌توانید آن را به تنهایی و یا به صورت ترکیبی با شامپوی دیگری برای بهبود وضعیت موهای خود استفاده بکنید.

کرم های مراقبت از پوست

انواع کرم داو

دسته بندی دیگری از محصولات داو برای پوست و مو وجود دارد و آن  انواع کرم داو می‌باشد. در این دسته، تعداد زیادی کرم برای انواع پوست و مو تولید می شود.

برای انتخاب محصولی مناسب باید در ابتدا پوست خود و نیازهای آن را  به خوبی بشناسید و با توجه به آن نسبت به خرید بهترین محصول از برند داو اقدام کنید.

به طور مثال اگر پوست شما دچار اگزما، خشکی، پسوریازیس است. تولید کنندگان این شرکت انگلیسی، کرم داو مدل Derma Series را به شما پیشنهاد می‌دهند.

کرم مرطوب کننده داو

همه افراد روزانه برای محافظت از پوست خود به کرم نیاز دارند. در بین کرم‌های متفاوت این شرکت، مرطوب کننده ها محبوب‌ترین کالا هستند چرا که گروه بیشتری از مردم متقاضی آن هستند. حال این سوال پیش می آید که کرم مرطوب کننده داو می تواند نیازهای روزانه پوست را برآورده کند؟

جواب این سوال ها به این بستگی دارد که پوست شما چه نیازهایی دارد؟ مهم‌ترین ویژگی کرم روزانه از برند داو، قدرت آبرسانی آن است. همچنین  این محصول از محصولات داو به سرعت جذب پوست  می شود و سطح پوست را چرب نمی کند، مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می کند و در نهایت کل پوست شما را صاف و شفاف نگه می‌دارد.

ماسک داو

یکی از پر طرفدارترین محصولات داو انواع ماسک داو برای پوست صورت، بدن و حتی مو می‌باشد.

در تهیه انواع ماسک داو از مواد طبیعی و ارگانیکی مانند: خاک رس، انواع روغن های طبیعی و… استفاده شده است. این ترکیبات موجب لایه برداری عمیق پوست می‌شود وسلول‌های مرده پوست را جدا می‌کند.

همچنین شما امکان خرید انواع ماسک داو برای مو را نیز دارید. محصول نامبرده نیز موجب افزایش تقویت و محافظت از موها در برابر تمامی آسیب‌ها می شود.

سخن پایانی درمورد محصولات داو

محصولات شرکت داو بسیار گسترده است و به علت کیفیت بالایی که دارد، نمایندگی محصولات داو در ایران نیز وجود دارد. خرید محصولات داو در بین ایرانیان بسیار رایج است و همچنین در این دو سال اخیر به علت شرایط کرونا خرید اینترنتی محصولات داو نیز گسترش زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم از مشتریان این برند هستید تجربیات خود را در اینجا با ما به اشتراک بگذارید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27734
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید