امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی محبوب ترین جراحی های زیبایی در جهان


1401/07/27
کد خبر : 27601
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 19 نفر

تعداد انگشت شماری از انسان ها را خواهید دید که میل به زیبایی و زیبا شدن در آن ها وجود نداشته باشد. این افراد نیز یا اغراق به عدم تمایل به زیبایی می نمایند و یا غرق در دنیای عرفانی هستند. به طور کلی میل به زیبایی در تمامی انسان ها وجود دارد و هیچ ارتباطی با سن، جنسیت، شغل و ... ندارد. امروزه این میل به زیبایی موجب شده تا افراد بسیاری برای جراحی های پلاستیک و زیبایی اقدام نمایند. بسیاری از افراد با استفاده از این جراحی ها نقایص صورت و چهره خود را از بین می برند و برخی دیگر با استفاده از آن به بهبود تناسب اندام و زیبا سازی فرم اندام خود می پردازند.  به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با محبوب ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی در جهان، به طور کامل آشنا کنیم.

دکتر شاهین بهجو جراح پلاستیک در تهران

انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی

جراحی پلاستیک و زیبایی به منظور زیبا سازی و بهبود شرایط جسمی و ظاهری افراد مورد استفاده قرار می گیرد. اما به طور کلی این انواع جراحی پلاستیک و زیبایی تفاوت هایی با یکدیگر دارند، که برای شناخت این تفاوت ها نیاز است تا با تعریف هر کدام از آن ها به طور کامل آشنایی پیدا کنید. اگر ساکن تهران هستید برای انجام این جراحی ها به دنبال یک جراح پلاستیک خوب در تهران باشید تا نتیجه ای فوق العاده از عمل را کسب کنید. این جراحی ها به دو بخش تقسیم بندی می شود. جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی که تعریف هر کدام از آن ها به شرح زیر می باشد.

جراحی پلاستیک ترمیمی

 از این نوع جراحی پلاستیک زمانی استفاده می شود که زیبایی بخشی از بدن و یا صورت به دلیل آسیب های مختلف مانند نقایص مادرزادی، سوختگی، تصادف، عفونت و ... از بین رفته است. در این صورت از جراحی پلاستیک برای درمان و بازگشت قسمت آسیب دیده به حالت طبیعی استفاده می شود. از شایع ترین جراحی های پلاستیک ترمیمی می توان به بازسازی پستان، جراحی دست، ترمیم جای سوختگی ، بازسازی اندام های تحتانی، بازسازی و ترمیم نقص های مادرزادی و جراحی های ترمیمی بازسازی پوست اشاره نمود.

جراحی پلاستیک زیبایی

جراحی زیبایی نیز به تغییر قسمت هایی از بدن می پردازد که می خواهد زیبایی آن قسمت را افزایش دهد. معمولا این جراحی ها کاملا اختیاری بوده و فرد به منظور زیبایی بیشتر چهره و اندام خود از آن ها استفاده می نماید. به همین دلیل برخلاف جراحی های ترمیمی این جراحی تحت پوشش بیمه نیست و تمامی هزینه های آن را فرد شخصا پرداخت خواهد نمود. از محبوب ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی می توان به جراحی هایی مانند بینی، چانه، پلک ، لیفت و پروتز باسن، پروتز سینه، لیفت قسمت های مختلف بدن مانند بازو، جراحی شکم، لیزر مو و ... اشاره نمود.

محبوب ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی در دنیا

 جراحی های پلاستیک و زیبایی امروزه جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین کارهایی است که تمامی افراد در سراسر جهان از آن ها استقبال می نمایند. از محبوب ترین جراحی های زیبایی در جهان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ریتیدکتومی

 لیفت صورت نیز به منظور جوانسازی پوست صورت و برطرف نمودن افتادگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی می تواند به برطرف نمودن چین و چروک های پوستی و سفت نمودن پوست صورت بپردازد. به همین دلیل افرادی که به دلایل مختلف دچار پیری پوست شده اند، از این روش استقبال می نمایند.

لیفت صورت توسط دکتر شاهین بهجو

پروتز باسن

جراحی پروتز باسن  نیز همانطور که از نامش پیدا است، به منظور افزایش حجم و فرم دهی به باسن مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی در میان بانوان رواج بیشتری دارد و اکثرا بانوان از آن استقبال می نمایند. پروتز باسن موجب می شود تا بانوان رضایت بیشتری نسبت به اندام و ظاهر خود داشته باشند.

ابدومینوپلاستی

 ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در جهان است که به منظور برداشتن چربی های اضافی داخل شکم مورد استفاده قرار می گیرد. پس از برداشت چربی های اضافی، پوست شل شده شکم نیز برداشته می شود و موجب لیفت و زیبایی بیشتر شکم می شود. این جراحی معمولا توسط بانوانی که زایمان کرده و یا دچار اضافه وزن شدید هستند، انجام می شود. به طور کلی این جراحی زیبایی به افرادی که با کمک ورزش و رژیم غذایی نتوانسته اند وزن خود را کاهش دهند، توصیه می شود.

لیپوساکشن

 این روش نیز به منظور زیبایی و لاغری اندام انجام می شود. به طور کلی در این جراحی با استفاده از دستگاه مخصوص به تخلیه چربی های اضافه داخل بدن می پردازند. تا بتوانند بدن خوش فرم تر و اندام ایده آل تری داشته باشند.

درم ابریژن

 جراحی درم ابریژن نیز به منظور جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا افرادی که دچار مشکلات پوستی هستند، برای بهبود ظاهر پوست خود از این روش زیبایی استفاده می نمایند. معمولا از این جراحی برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی، درمان پوست آفتاب سوخته، بهبود چین و چروک های پوستی، برطرف نمودن ضایعات پوستی و ... استفاده می شود.

جراحی پستان

 از دیگر جراحی های زیبایی شایع در دنیا، جراحی سینه است که به دو دلیل بزرگ نمودن سینه ها و کوچک کردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا جراحی پروتز و بزرگ نمودن سینه ها در میان بانوان رواج دارد و جراحی کوچک نمودن سینه ها در میان آقایان شایع تر است. در بسیاری از مواقع ممکن است بانوان به دلیل مشکلات مختلف دارای سینه های نامتقارن، کوچک و یا افتاده باشند. در این صورت می توانند برای جراحی سینه اقدام نمایند. در برخی از مواقع نیز آقایان و یا خانم ها دارای سینه های بزرگ و سنگین هستند، که در این صورت می توانند از این روش جراحی برای بهبود وضعیت سلامتی و زیبایی ظاهری اندام خود استفاده نمایند.

رینوپلاستی

 جراحی بینی نیز از دیگر جراحی های زیبایی محبوب در دنیا می باشد. که در میان خانم ها و آقایان با استقبال بی نظیری روبرو شده است. این جراحی به بهبود فرم بینی و برطرف نمودن نقص های بینی می پردازد.

جراحی بینی توسط دکتر شاهین بهجو

بلفاروپلاستی

 بلفاروپلاستی یا جراحی پلک نیز به منظور برطرف نمودن افتادگی و شل شدگی پوست پلک انجام می شود. در برخی از مواقع افتادگی پلک علاوه بر کاهش زیبایی موجب اختلال در دید نیز می شود. به همین دلیل این جراحی نیز با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

دکتر شاهین بهجو فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک به ارائه کلیه خدمات و جراحی های زیبایی میپردازد. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر بهجو به آدرس  www.doctorbehjoo.com مطرح کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27601
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید