امروز شنبه 20 مرداد 1403

Saturday 10 August 2024

معرفی مجموعه های تفریحی چیتگر


1403/05/20
کد خبر : 2408902
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 34 نفر

مجموعه تفریحی چیتگر از جذاب ترین مناطق تفریحی در تهران است که با توجه به امکانات متنوع تفریحی که دارد، مکانی ایده آل برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می شود. دریاچه چیتگر، به عنوان بزرگترین دریاچه مصنوعی در ایران، در هر چهار فصل از سال جذابیت مخصوص به خود را دارد و همواره تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما عزیزان ایجاد می کند.

از امکانات تفریحی و رفاهی چیتگر می توان به قایق سواری، شهربازی، ماهیگیری، پیست پرش در آسمان، دوچرخه سواری، مسیرهای پیاده دور دریاچه و... اشاره کرد. علاوه بر این، پروژه های عمرانی و مسکونی لوکس و جذابی در این منطقه در حال اجرا می باشند که می توانید یکی از منحصر به فردترین این پروژه ها را در آدرس زیر مشاهده کنید:

https://diyar22.com/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86/

 

امکانات و تفریحات دریاچه چیتگر

اگر شما نیز کنجکاو و مشتاق آشنایی با امکانات و سرگرمی های منطقه تفریحی چیتگر هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی جذاب ترین و زیباترین آنها بپردازیم.

 

قایق سواری

قایق سواری از تفریحات عالی و لذت بخش مجموعه تفریحی چیتگر محسوب می شود و شما این امکان را دارید که از انواع قایق های پدالی، شارژی، اتوبوسی یا موتوری استفاده کنید. قایق سواری در این دریاچه، هم از طریق اسکله غربی و هم از طریق اسکله شرقی امکان پذیر است. اسکله شرقی در سمت بام لند و اسکله غربی در سمت بلوار میلاد قرار گرفته است. تماشای پرندگان و ماهی ها حین قایق سواری، از موارد دیگری است که لذت شما را دوچندان خواهد کرد.

 

ماهی گیری

اگر به ماهیگیری علاقه دارید، دریاچه چیتگر از بهترین و جذاب ترین مکان های ماهیگیری برای شما خواهد بود. برای ماهیگیری در این دریاچه، تمامی تجهیزاتی که نیاز دارید با هزینه کمی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

دوچرخه سواری

برای دوچرخه سواری در چیتگر، می توانید دوچرخه های برقی یا دنده ای اجاره کنید و اطراف دریاچه را دور بزنید. علاوه بر دور دریاچه، می توانید از پیست های دوچرخه سواری موجود نیز استفاده کنید و لذت ببرید. سعی کنید در زمان مقرر دوچرخه را تحویل دهید تا هزینه بیشتری از شما گرفته نشود.

 

ساحل سنگی دریاچه چیتگر

ساحل سنگی از دیگر مناظر جذاب دریاچه می باشد که چشم اندازهای خیره کننده ای دارد. حتی گاهی اوقات وجود مرغابی ها، پرندگان و اردک ها، فضای زیباتری را نیز خلق می کنند. این ساحل حصار و محافظی ندارد و می توانید به راحتی نزدیک آب شده و لذت ببرید.

ساحل شنی دریاچه چیتگر

علاوه بر ساحل سنگی، می توانید از ساحل شنی دریاچه چیتگر نیز استفاده کنید و لذت ببرید. این ساحل به خصوص برای کودکان، مکانی امن و سالم برای تفریح و آب بازی خواهد بود. در این ساحل، بخشی برای شست و شو بعد از بازی و تفریح نیز در نظر گرفته شده است.

 

شهربازی
شهربازی چیتگر، از هیجان انگیزترین بخش ها در مجموعه تفریحی چیتگر است که وسایل و امکانات بی نظیری در آن قرار گرفته است. برای تمامی سنین در شهربازی چیتگر، وسایل بازی قرار گرفته است تا همه افراد بتوانند از تفریحات متنوع آن استفاده کنند و لحظات خوشی را سپری کنند. خانه وحشت، پیست پرش در آسمان، چرخ و فلک، ترن هوایی و... از مهیج ترین وسایل بازی در این منطقه هستند.

 

کارتینگ

کارتینگ دریاچه چیتگر، از جذاب ترین تفریحات برای افرادی است که علاقه زیادی به سرعت و هیجان دارند. رانندگی با سرعت بالا در این بخش، تجربه ای هیجان انگیز برای شما ایجاد خواهد کرد. این پیست مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است تا امنیت را در کنار هیجان و لذت برای شما فراهم کند.

 

رول گلایدر(زیپ لاین)

رول گلایدر یا زیپ لاین چیتگر با طول 120 متر و ارتفاع 14 متر، از جذاب ترین تفریحات این منطقه می باشد که هیجان بالایی را برای شما ایجاد می کند. زیپ لاین دریاچه چیتگر، از اولین زیپ لاین های تهران و ایران محسوب می شود. زیپ لاین یکی از تفریحاتی است که با هزینه ای اندک، تجربه ای خاطره انگیز و بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد.

 

سرسره سقوط آزاد

سرسره سقوط آزاد، از دیگر تفریحات دریاچه چیتگر است که هیجان بالایی را برای شما ایجاد می کند. این سرسره با طول 80 متر و ارتفاع 24 متر، از مهیج ترین سرسره هایی است که با استفاده از آن تجربه ای پر از شور و لذت خواهید داشت. برای سوار شدن این سرسره نیاز به مت مخصوصی دارید که به شما داده می شود.

 

اسکای فلایر

اسکای فلایر، همان تاپ زنجیری بلندی است که آدرنالین بدنتان را بالا می برد. این تاپ، دو کابینه است و تا ارتفاع 25 متری از زمین بالا رفته و می چرخد. علاوه بر اینکه هیجان بالایی را تجربه می کنید، می توانید از مناظر چشمگیر این دریاچه در ارتفاع بالا لذت ببرید.

 

سرزمین بازی و جایزه

سرزمین بازی و جایزه در چیتگر، مناسب برای بازی کودکان است. در این مجموعه سرپوشیده، بازی ها و وسایل متنوعی برای کودکان در نظر گرفته شده است که می تواند لحظات شادی را برای فرزندان شما رقم بزند.

 

سافاری پارک وحشت

در مجموعه سافاری پارک وحشت، می توانید ترس و هیجان را باهم تجربه کنید و لذت ببرید. در این پارک، جلوه ها و بخش های ترسناک زیادی وجود دارد که تجربه ای هیجان انگیز برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

بام لند

بام لند از مجموعه های تجاری و تفریحی در چیتگر است، که تمام آنچه که شما نیاز دارید را در خود جای داده است. پیشنهاد می کنیم این مجموعه را به هیچ وجه از دست ندهید!

این مرکز تجاری – تفریحی، تفریحات متنوعی را برای نیازها و سلایق مختلف در نظر گرفته است. علاوه بر این، بام لند دارای کافه و رستوران های فوق العاده باکیفیتی است که تجربه ای لذت بخش از غذاها را برای شما به ارمغان می آورد. اگر به دنبال یک مرکز کامل با امکانات بی نظیر هستید، حتما از بام لند دیدن کنید.

 

شهر بادی

شهر بادی از بازی های جذاب بام لند در مجموعه تفریحی چیتگر است. در شهر بادی، شما می توانید از سه بازی فوتبال حبابی، دارت بادی و فوتبال صابونی لذت ببرید. محدودیت خاصی برای این بازی ها وجود ندارد و معمولا همه سنین می توانند از این بازی های گروهی جذاب استفاده کنند.

 

در نهایت بازدید از مجموعه تفریحی چیتگر، فرصت بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و سپری کردن لحظات شاد و لذت بخش خواهد بود.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408902
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید