امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

معرفی سه روش جوانسازی پوست بدون تزریق و جراحی


1401/07/27
کد خبر : 28668
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 9 نفر

شاید برایتان جای سئوال باشد که جوانسازی صورت چیست؟ و چگونه انجام می شود.
جوانسازی کامل صورت بر بهبود چندین نواحی روی صورت شما تمرکز دارد تا به نتیجه ای طبیعی و با طراوت دست یابید.
آفتاب، اختلالات پوستی، افزایش سن همگی می توانند به بی نظمی های پوستی در صورت و سایر نقاط بدن منجر شود. این موارد شامل بی نظمی های بافتی مانند چین و چروک پوست و اسکار آکنه، تغییرات رنگدانه مانند کک و مک، لکه های خورشیدی یا رگ های خونی قابل مشاهده شود. علاوه بر این، پوست ممکن است رنگ خود را از دست بدهد، احساس سفت شدن کمتری داشته باشد و درخشش سالمی را که در پوست های جوان مشاهده می شود را از دست بدهد.
روش های درمانی مختلفی برای درمان مشکلات پوستی مختلف موجود است.
لایه برداری با لیزر، لایه برداری مکانیکی، لایه برداری شیمیایی و محصولات تزریقی مانند بوتاکس و ژل می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک های کل صورت یا مواردی را که در نواحی خاصی از صورت مانند لب بالایی و اطراف چشم ایجاد یا پیشانی می شود، بهبود بخشد. این درمان ‌ها همچنین می‌ توانند برای رفع اختلالات رنگدانه ‌ای مانند لکه‌ های ناشی از آفتاب سوختگی و افزایش سن استفاده شوند و می‌توان از آن ها برای بهبود ظاهر اسکار آکنه یا سایر بیماری‌های پوستی استفاده کرد.
در ادامه به سه روش جوانسازی پوست بدون تزریق و جراحی با دستگاه اولتراسوند، هیدروفیشیال و میکرودرم ابریژن می پردازیم.


 جوانسازی پوست بدون تزریق

هیدروفیشیال

همه می خواهند پوستی صاف، روشن و جوان داشته باشند. به‌جای صرف هزینه‌های گزاف برای روغن‌ها، کرم‌ها، اسانس‌ها و سرم‌ها روش هایی وجود دارد که می توانید در مدت زمان کم به پوستی دلخواه برسید.
HydraFacial به عنوان راهی برای پیگیری و حفظ سلامت طولانی مدت پوست می باشد. دستگاه هیدروفیشیال یک درمان چند مرحله ای صورت است که معمولاً با یک دستگاه اختصاصی (HydraFacial MD) ساخته شده توسط Edge Systems انجام می شود. در یک جلسه، زیبایی‌شناسان می‌توانید از دستگاه HydraFacial برای پاکسازی، لایه‌برداری، استخراج و ارائه انواع سرم‌های جوان‌کننده استفاده کننید.
دستگاه هیدروفیشیال از یک نوک لایه بردار همراه با مکش برای حذف سلول های مرده پوست از سطح صورت شما استفاده می کند پس از لایه برداری پوست، سرم ها به پوست تزریق می شود. جوانسازی با دستگاه هیدروفیشیال در 30 قیقه انجام می شود و بدون استراحت است.


 جوانسازی پوست بدون تزریق

میکرودرم ابریژن

این نوع جوانسازی پوست برای درمان اسکارهای خفیف، تغییر رنگ، آسیب های ناشی از نور خورشید و ترک های پوستی استفاده می شود.

کاربرد میکرودرم ابریژن

•    بهبود لکه های پیری و جوش های سر سیاه
•    بهبود لکه های تیره پوست
•    بهبود ظاهر ترک های پوستی ر
•    بهبود خطوط ریز و چین و چروک
•    منافذ بزرگ شده را کاهش داده و از بین می برد
•    درمان آکنه و اسکارهای به جا مانده از آکنه
دستگاه میکرودرم ابریژن به ضخیم شدن کلاژن شما کمک می کند، که منجر به ظاهری جوان تر می شود. کلاژن پروتئینی در پوست شماست که در دوران کودکی به وفور یافت می شود و باعث می شود پوست کشیده و صاف به نظر برسد. تولید کلاژن با افزایش سن کاهش می یابد و در نتیجه پوست شل تر و ناهموارتر می شود.
میکرودرم ابریژن برای انواع پوست ایمن و موثر است. از آنجایی که میکرودرم ابریژن نیازی به برش یا بیهوشی ندارد، هیچ خطری برای زخم یا عفونت وجود ندارد.
میکرودرم ابریژن یک عمل زیبایی است. این شامل یک متخصص مراقبت از پوست است که لایه بالایی پوست را با یک دستگاه کوچک دستی جدا می کند. میکرودرم ابریژن می تواند پوست را لایه برداری کند، علائم پیری را کاهش دهد و پوست را صاف تر نشان دهد. این روش برای انواع پوست بی خطر و مناسب است.


 جوانسازی پوست بدون تزریق

اولتراسوند

پوست صورت مانند پارچه می ماند و حساس است و می تواند به راحتی چروک شود. اولتراسوند جایگزینی مناسب به جای جراحی و لایه برداری با لیزر می باشد.
در این روش صورت پاکسازی و لایه برداری می شود و صورت علاوه بر شفافیت، صاف نیز می شود.
استفاده از دستگاه اولتراسوند روشی ایمن، آسان و غیر تهاجمی برای جوانسازی و پاکسازی پوست است با این حال در روند درمان همیشه باید احتیاط شود.
نباید از این دستگاه برای درون بدن استفاده شود؛ به سبب عدم تحریک تیروئید استفاده استفاده از این دستگاه در ناحیه میانی سینه ممنوع است
نباید از آن بر روی زخم های باز یازخم های عفونی استفاده شود.
هرگز نباید از آن در ناحیه درونی بدن مانند دهان، بینی و غیره استفاده شود.
در صورت بارداری، استفاده از ضربان ساز مصنوعی در قلب، سابقه بیماری قلبی و یا سایر بیماری های حاد  استفاده از دستگاه اولتراسوند ممنوع است.

محصولات مراقبتی پوست را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می خواهید انواع مدل های خانگی دستگاه هیدروفیشیال، دستگاه اولتراسوند و دستگاه میکرودرم ابریژن را با کیفیت بالا و از جای معتبر تهیه کنید، افروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی آنا، از سال 1396 تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شما می توانید جهت خرید انواع تجهیزات زیبایی اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس: 09129614014


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28668
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید