امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی دستگاه های صنعت بسته بندی


1401/07/27
کد خبر : 26655
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

خطوط بسته بندی مجهز به دستگاه های صنعتی می باشد که بسته بندی محصول را با دقت و سرعت بالا انجام می دهند.
دستگاه های بسته بندی در کار خانه های مختلف با توجه به نوع محصول تولیدی متفاوت می باشد.
در صورتی که محصول تولیدی ما مواد غذایی و یا دارو می باشد و... بسته بندی هریک از این موارد ویژگی های متفاوتی دارند.
برای انتخاب نوع بسته بندی کالا و همچنین دستگاه مناسب آن بسته بندی حتما بایستی از متخصصین مربوطه راهنمایی دریافت نمایید.
در این مطلب ما سه مورد از دستگاه های پر کار برد بسته بندی را معرفی می کنیم.

همچنین برای دریافت مشاوره برای خرید دستگاه های بسته بندی و یا راه اندازی خطوط بسته بندی می توانید با متخصصین شرکت پایا پک با شماره های ۰٢١۵۵۶۹۸۶۶۰ – ۰٢١۵۵۶۹۶۱۳۲- همراه: ٠٩١٢٣٨٣٧١٩٩ تماس برقرار نمایید.



دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟


دستگاه وکیوم بسته بندی یا بسته بندی تحت خلا از کاربردی ترین ماشین آلات به منظور حفظ مواد غذایی یا ابزارهای صنعتی از فاسد شدن در تماس با اکسیژن هوا می باشند.
 این تجهیزات در واقع عملیات بسته بندی و همچنین تخلیه اکسیژن هوا و تزریق گازهای نگهدارنده را با هم انجام داده و در انواع خانگی و رومیزی و دستگاه های بزرگ صنعتی توسط برندهای مختلف تولید میشوند.


اهداف متعددی در صنعت بسته بندی مد نظر می باشد و بر همین اساس نیز ماشین آلات مختلفی طراحی و تولید میشوند.
به عنوان مثال، در صنعت تولید مواد غذایی و انواع آجیل و خشکبار و فرآورده های گوشتی هدف از بسته بندی ابتدا حفظ آنها در برابر فاسد شدن می باشد. یکی از اصلی ترین دلایل که منجر به فاسد شدن مواد غذایی میشود، تماس آنها با هوا و رشد باکتری و قارچ های مختلف می باشد.
دستگاه وکیوم بسته بندی به گروهی از ماشین آلات بسته بندی گفته میشود که نه تنها پوشش مناسب را برای بسته بندی مواد غذایی و کالاهای مختلف فراهم می کند، بلکه قبل از دوخت لبه های بسته تمام هوای موجود در آن را خارج می کند.
 برخی از این ماشین آلات که بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی و فرآورده های گوشتی کاربرد دارند، نه تنها هوای داخل بسته بندی را خارج می کنند و بسته بندی تحت خلا صورت میگیرد، بلکه گازهای نگهدارنده از قبیل نیتروژن و ازت را به درون بسته تزریق میکنند.
 انجام این فرایندها در نهایت منجر به حفظ مواد درون بسته ها از فاسد شدن و اکسید شوندگی در تماس با اکسیژن و هوا خواهد شد.



تسمه کش چه کاربردی دارد؟


در تمام کارگاه ها و کارخانجات تولیدی یکی از مهم ترین بخش ها به بسته بندی محصولات اختصاص داده میشود که اجرای صحیح آن نه تنها بر فروش تاثیر بسیار زیادی دارد، بلکه در آسان تر شدن حمل و نقل و جلوگیری از آسیب وارد شدن نیز موثر می باشد.
برای دست یافتن به این هدف مهم در مرحله اول لازم است با توجه به نوع محصولات دستگاه بسته بندی مناسب را انتخاب نمود. به عنوان مثال، در بسته بندی محصولاتی که در اندازه های مختلفی تولید میشوند از تسمه های پلاستیکی یا پروپلین بسیار مقاومی استفاده میشود که از خروج کالاها از بسته جلوگیری می کنند.
تسمه کش به تجهیزاتی گفته میشود که به شیوه های مختلف نوارهای پلاستیکی یا فلزی مقاوم را دور محصولات قرار داده و محکم می کند.

قیمت دستگاه تسمه کش

تنوع در دستگاه های تسمه کشی بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل نرخ و قیمت های ارائه شده برای آنها نیز در بازه گسترده ای قرار دارند. نوع دستگاه (دستی، باید و نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک)، ارتفاع و اندازه و ابعاد آن، قابلیت ها، سرعت چرخش نوار، برند تولید کننده و داخلی یا خارجی بودن آنها همگی می توانند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت دستگاه تسمه کش داشته باشند.
با توجه به اینکه این تجهیزات اغلب وارداتی می باشند و تحت تاثیر نوسانات ارز قرار دارند، لذا پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت با کارشناسان گروه پایا پک تماس بگیرید.



تاریخ زن چیست؟

تاریخ زن از مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی و بسته بندی می باشد که اطلاعات ضروری از قبیل تاریخ تولید و انقضا را بر روی محصولات درج می کند.
این دستگاه ها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و با توجه به اهمیت زیاد آنها، نمونه های مختلفی از قبیل دستگاه های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک و تجهیزات پیشرفته ای به نام جت پرینترها طراحی و به بازار عرضه شده اند.
از مهم ترین گام ها در بسته بندی محصولات، درج اطلاعات مختلف و کاربردی از جمله تاریخ تولید و انقضا، قیمت و وزن و غیره می باشد تا حقوق مشتریان حفظ شود. به منظور درج این اطلاعات از دستگاه هایی به نام تاریخ زن استفاده میشود که دارای زیر مجموعه های متعددی بوده و بر اساس نوع و قابلیت های موجود در آنها، کارایی های متفاوتی دارند.
این تجهیزات در حالت کلی برای چاپ اطلاعات بر روی سطوح کاغذی و مقوایی و سلفون و نایلون، از جوهر جامد و ریبون استفاده نموده که به شیوه های مختلف از جمله حرارتی و رولی و استامپی در نهایت حروف و اعداد روی سطح مورد نظر قرار میگیرند.

خرید دستگاه بسته بندی


شرکت پایاپک در سال ١٣٨۶با آرمان وانگیزه ى ارائه خدماتى متفاوت وشایسته هموطنان ایرانى در زمینه صنعت بسته بندى فعالیت خود را اغاز نمود که در این زمینه مفتخر به همکارى با برندهاى بنام و مطرح ایرانى بوده است.
بسته بندى کالا مهمترین عامل موفقیت فروش است که حکم پیام فروشنده به خریدار را دارد امروزه با بهره گیرى از دستگاه هاى اتوماتیک سرعت و کیفیت در زمینه بسته بندى تا حد زیادى بالا رفته ما مفتخر به ایفاى نقش بسزایى در این زمینه براى هموطنانمان هستیم پایا پک با بکارگیریه متخصصان، اماده اطلاع رسانى و مشاوره در زمینه راه اندازى خطوط بسته بندى در سطوح مختلف مى باشد کلیه ماشبن الات این شرکت داراى گواهینامه ISOO 9002و CE اروپا مى باشد.
برای مشاهده محصولات و خدمات شرکت پایاپک از سایت paya-pack.ir
بازدید نمایید همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره با شماره های ۰٢١۵۵۶۹۸۶۶۰ – ۰٢١۵۵۶۹۶۱۳۲- همراه: ٠٩١٢٣٨٣٧١٩٩
تماس برقرار نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26655
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید