امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی جدیدترین روش های کاشتن مو در ایران


1401/07/27
کد خبر : 27561
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 19 نفر

یکی از رایج ترین و بهترین روشهایی که افراد برای جبران موهای از دست رفته خود انتخاب می کنند، روش کاشت مو است. چرا که اگر توسط فرد متخصصی این کار انجام شود، موهای کاشت شده، طبیعی جلوه کرده و تاثیر به سزایی در زیباتر شدن چهره افراد خواهد داشت. در ادامه نیز با انواع روشهای کاشت مو و میزان هزینه ی این کار آشنا خواهید شد.

کاشت مو به چه افرادی توصیه می شود؟

کاشت مو به کسانی پیشنهاد می شود که به هر دلیلی دچار ریزش مو شده اند، دلایلی مانند: مسائل ژنیتیکی، مصرف بعضی از داروهای خاص، استرس، تغییرات هورمونی و بسیاری دلیل دیگر که باعث می شود تا از بابت ریزش مو رنج بکشند. ما در کلینیک آنیل این فرصت را فراهم آورده ایم تا برای همیشه از این رنج، رهایی پیدا کنید.
البته لازم به ذکر است که کسانی می توانند کاشت مو انجام دهند که بانک موی آنها یعنی همان موهای پشت سرشان، ریزش پیدا نکره باشد و مویی برای برداشت و پیوند زدن به قمست خالی سر وجود داشته باشد.

روش های مختلف کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو به روش FUT:

کاشت به روش FUT یکی از روشهای قدیمی کاشت مو است که در آن، فرد را با داروهای بیهوشی بیهوش کرده و موی مورد نیاز را از بانک مو برداشت می کردند و در نواحی مورد نظر عمل کاشت و پیوند را انجام می دادند.  عوارض این روش بسیار زیاد  است، از جمله عوارض آن می توان به:  باقی ماندن خط بخیه، بیهوش کردن افراد، دردهایی که بعد از کاشت باید افراد متحمل می شدند، اشاره کرد.

کاشت مو به روش FIT:

 روش FIT، روش پیشرفته تر FUT  است و مانند آن، موها از بانک مو برداشت شده و به ناحیه ای که دچار ریزش یا طاسی شده اند پیوند زده می شود. نتیجه این روش، از روش قبلی بهتر بوده اما همچنان عوارض زیادی پس از کاشت مو گریبانگیر افراد می شد.

کاشت مو به روش BHT:

این روش شبیه روشهای دیگر گفته شده، است؛ با این تفاوت که برای کاشت، از موهای بدن افراد برای پیوند زدن به قسمت های طاس شده استفاده می شود، که به نظر می رسد روش مطلوبی برای کاشت مو نبوده، بخاطر اینکه موهای بدن زیاد مناسب کاشت برای سر نیستند و امکان طبیعی جلوه داده شدن را ندارد. بنابراین به احتمال زیاد نتیجه مطلوبی نیز ندارد.

کاشت مو به روش SUT:

در حال حاضر یکی از بهترین و جدیدترین روش کاشت مو، این روش است. در روش SUT برخلاف روشهای دیگر که عمل کاشت به صورت دستی بوده، عمل کاشت از طریق دستگاه اتوماتیک انجام می شود. عوارض آن از بقیه روشها کمتر بوده و نتیجه ماندگارتر و بهتر از بقیه دارد. در این روش نیاز به چندین جلسه نیست و فقط در یک جلسه عمل کاشت مو انجام می پذیرد.
مزایایی که برای این روش می توان نام برد، عبارتند از: کاشت بدون درد و خونریزی و نداشتن دوران نقاهت.

کاشت مو به روش MFIT:

جدیدترین روش کاشت مو، روش MFTI است که شبیه به سبک FIT انجام می شود ولی تنها تفاوتی که با روش FUT دارد، دقت در برداشت گرافت های مو است. به خاطر همین دقت و ظرافت، خونریزی و درد در این روش کمتر از درد در روش FIT بوده و در نتیجه عوارض ناشی از کاشت مو نیز کاهش خواهد یافت. حتی در این روش می توان عمل کاشت را بدون تراشیدن مو انجام داد.

کاشت مو چه عوارضی دارد؟

با توجه به روز شدن روشهای کاشت مو، سعی بر آن است که که خدمات بهتری به افراد متقاضی داده شود و از خدماتی که می توان برای بهتر شدن روند کاشت مو نام برد، راحت شدن عمل کاشت مو، کم شدن درد و کمتر شدن عوارض ناشی از آن است.

هزینه روش های مختلف کاشت مو

روش FUT

هزینه کاشت مو در روش FUT  نسبت به سابر روشها ارزانتر است، چون در این روش، عمل برداشت فولیکولهای مو به صورت یکجا و با سرعت انجام می شود، به همین دلیل هزینه آن از سایر روشها کمتر است.

روش FIT

هزینه کاشت مو در روش FIT نسبت به روش FUT بیشتر است، چون فولیکولهای مو به صورت تار به تار و تکی برداشت شده و به قسمت طاس سر پیوند داده می شوند. و به خاطر زمان زیادی که باید صرف این روش شود، طبیعی است که هزینه بیشتری را نیز در برداشته باشد.

روش SUT

هزینه کاشت مو در روش SUT کمتر از بقیه ی روشهای یاد شده است، چون در این روش، کاشت مو از طریق دستگاه انجام می شود و سرعت برداشت فولیکلها از دست انسان بیشتر بوده و وقت کمتری برای کاشت نیاز است. بنابراین با توجه به مسائل یاد شده، هزینه این روش، ارزان تر از بقیه روش ها خواهد بود.
جمع بندی
کلینیک زیبایی آنیل (https://anylclinic.com) می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در عمل کاشت مو باشد تا احساس رضایتمندی شما را برانگیزد. همچنین می توانید هزینه کاشت مو را با ورود به لینک مشخص شده مشاهده فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27561
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید