امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

معرفی بهترین گزینه برای خرید یک منهول فاضلابی


1401/07/27
کد خبر : 25566
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

دریچه چدنی از جمله دریچه هایی است که امروزه به دلیل وزن بسیار بالا و قیمت گزاف از جمله دریچه های منسوخ شده جهت استفاده در خیابانها و معابر می باشد . لذا به دلیل سرقت این دریچه ها به خاطر ارزش آنها پیمانکاران راه سازی و سازمان آب و فاضلاب دیگر از این نوع دریچه ها استفاده نمی نمایند. همچنین دریچه های منهول کامپوزیت و نانو کامپوزیت نیز به دلیل وزن بسیار بالا با مشکلاتی همچون حمل و نقل و فرسایش و همچنین مشکلات باز و بسته کردن درب منهول ها روبرو است و اغلب مورد استقبال قرار نمی گیرند . لذا در حال حاضر جدیدترین متریال . دریچه منهول فاضلابی دریچه های کوپلیمری شرکت چدن کاوه بدر می باشد . این شرکت تنها و اولین مخترع این نوع دریچه ها می باشد .

دریچه منهول کوپلیمری

پیمان سیف مدیر مارکتینگ شرکت چدن کاوه بدر با اشاره به استقبال روزافزون خرید این نوع دریچه ها توسط پیمانکاران آب و فاضلاب نوید فصلی نو در استفاده از منهول های فاضلابی نسل جدید را داد و افزود دریچه کوپلیمری یکی از ایده آل ترین دریچه های تائید شده تمام سازمان های آب و فاضلاب و بازار مصرف کنندگان در چند سال اخیر می باشد . قیمت مناسب ، وزن پایین ، تمیزی محصول ،رنگبندی نسبت به مبلمان شهری ،  حمل نقل آسان و مقاومت بسیار بالا از ویژگی های این نوع دریچه منهول می باشد .

 

داود پروانه وار

همچنین مدیر عامل شرکت چدن کاوه بدر آقای مهندس داود پروانه وار ، از ورود محصولات این شرکت به بازارهای جهانی گفت و افزود : در حال حاضر شاهد حضور این محصول در کشور های همسایه هستیم و بزودی هم در کشور های اروپایی حضور خواهیم داشت .

 

انواع دریچه منهول کوپلیمری

خواص کوپلیمرهای تشکیل شده از مونومرهای A و B کاملا متفاوت با مخلوط فیزیکی هوموپلیمرهای A و B بوده و نحوه آرایش و توزیع این مونورها در زنجیره کوپلیمر می‌تواند خواص متفاوتی به آن دهد. کوپلیمرها انواع مختلفی دارند اما به طور کلی می‌توان آنها را به 4 دسته متناوب، نامنظم، دسته‌ای و پیوندی طبقه‌بندی نمود. در رابطه با دریچه‌های منهول کوپلیمر نیز می‌توان گفت که بسته به نوع کوپلیمر استفاده شده در فرآیند ساخت آنها، خواص متفاوتی پیدا خواهند کرد.

 

مزایای دریچه منهول کوپلیمری :

وزن بسیار سبک: همانطور که ذکر شد در میان تمام دریچه‌های منهول موجود در بازار، دریچه‌های کوپلیمر کمترین وزن را دارند. اگر از منظر مثبت به این ویژگی نگاه کنیم، سبک بودن سبب کاهش هزینه‌های حمل و نصب گشته و یک نفر به تنهایی قادر به جابجایی و یا باز و بسته کردن آن بدون صدمه دیدن شخص و یا دریچه خواهد بود.

قیمت کمتر نسبت به دریچه‌های منهول چدن داکتیل و دریچه کامپوزیت و دریچه های بتنی ( نانو کامپوزیت )

مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه و خوردگی

ضد سرقت بودن: این دریچه‌ها به دلیل غیر قابل بازیافت بودن ماده تشکیل دهنده شان و قفل مخصوص چندان برای سارقان جذاب نبوده و پتانسیل سرقت پایینی دارند.

مقاومت بالا در محیط‌های دارای سولفات و کلر: این ویژگی سبب می‌شود تا از این دریچه‌ها بتوان به راحتی در مناطقی که در تماس با خاک و یا آب آلوده به سولفات و کلر هستند، استفاده نمود بدون اینکه درگیر واکنش‌های شیمیایی شده و عمر مفیدشان کاهش یابد.

مقاوم در برابر پدیده یخ‌زدگی- یخ گشایی: این دریچه‌ها به دلیل دارا بودن نفوذپذیری بسیار پایین، مشکلی در تماس با آب نداشته و دچار فرآیندهای سیکلی ذوب و انجماد نخواهند شد.

قابلیت تولید در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع نسبت به مبلمان شهری

دریچه چدنی

 

اطلاعات بیشتر و آخرین اخبار در خصوص دریچه های منهول فاضلابی کوپلیمری را می توانید در وب سایت رسمی شرکت چدن کاوه بدر مشاهده فرمایید .


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25566
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید