امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی بهترین کرم پودرهای مناسب برای آرایش تابستانی


1401/07/27
کد خبر : 26644
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 19 نفر

کرم پودر یکی از ابزارهای مهم آرایشی هر خانمی است، که برای یک دست کردن پوست صورت و پوشش لکه ها، از آن استفاده می شود. در واقع کرم پودر زیر ساخت و پایه آرایش محسوب می شود، و می تواند تمامی مشکلات پوستی از جمله کبودی زیر چشم، لکه ها، کک و مک، لکه های بارداری، خال های پوستی و جای زخم و فرورفتگی را به خوبی پوشش دهد، و رنگ پوست را یکنواخت کند. اما در بعضی از فصول سال استفاده از کرم پودر کمی با دشواری همراه است، از جمله فصل تابستان! با توجه به اینکه بافت کرم پودر چرب و نرم است، در فصل تابستان به علت گرمی هوا و تعریق صورت، دچار ریزش و جوش می شود، و آرایش صورت را خراب می کند. بنابراین لازم است در فصل گرما برای جلوگیری از بهم ریختن آرایش، از کرم پودرهای مناسب این فصل استفاده کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید، تا بهترین کرم پودرهای تابستانی و نکات مربوط به آرایش در فصول گرم سال را به شما بگوییم.


بهترین کرم پودر

چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

بسیار مهم است که محصولات آرایشی خود را از برندهای معتبر خریداری نمایید، به ویژه کرم پودر. زیرا کرم پودر یکی از مهمترین لوازم آرایشی است که مستقیما با پوست صورت در تماس است. کرم پودر باید از کیفیت و بافت مناسبی برخوردار باشد، با جنس پوست شما همخوانی داشته باشد و از نظر رنگی نیز ظاهری طبیعی به پوست بدهد. در ادامه به طور مفصل به توضیح هر یک از این فاکتورها می پردازیم:

• تناژ رنگ پوست

اولین چیزی که در هنگام خریدکرم پودر باید به آن دقت کنید، تناسب رنگ کرم پودر با رنگ پوست شماست. رنگ پوست صورت به صورت کلی به سه دسته سرد، خنثی و گرم تقسیم بندی می شود. بهترین راه برای تشخیص رنگ پوست، تست کردن آن است. به این ترتیب که مقداری از کرم پودر را روی گونه یا پیشانی تست کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که رنگ پوست در فصول مختلف سال، مخصوصا تابستان و زمستان به دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی، تغییر می کند. بنابراین بهتر است برای هر فصل، متناسب با آب و هوای همان فصل کرم پودر داشته باشید.

• جنس و نوع پوست

نوع پوست افراد تاثیر مستقیمی در انتخاب کرم پودر مناسب دارد. حتما پیش از خرید، جنس پوست خود را تشخیص دهید. برای اینکار به میزان چربی پوست خود دقت کنید. اگر پیشانی و گونه های چربی دارید، پوست شما از نوع چرب است. اگر پیشانی، چانه و بینی شما چرب است، پوست شما نرمال یا مختلط است، در غیر این صورت پوست شما خشک است. وقتی جنس پوست خود را تشخیص دادید، متناسب با آن کرم پودر تهیه کنید؛ مثلا کرم پودر مناسب پوست خشک یا چرب.

• قیمت کرم پودر

قیمت کرم پودر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله برند و کشور سازنده، نوع موارد تشکیل دهنده آن، فاکتورهایی مانند ضد چروک یا ضدلک بودن و حجم. فروشگاه اینترنتی پاساژ یکی از فروشگاه های معتبر برای بررسی و خرید کرم پودر است.


بهترین کرم پودر

معرفی بهترین برندهای کرم پودر در دنیا

کرم پودرهای مختلفی در بازار موجود هستند، هر روز نیز برندهای جدید دیگری وارد فروشگاه های لوازم آرایشی می شوند. هر کدام از این برندها، ویژگی ها، ترکیبات و قیمت های متفاوتی دارند. ما در این بخش قصد داریم، بهترین کرم پودرهای ایرانی و خارجی را که از نظر کیفیت و جایگاه برند از رتبه خوبی برخوردار هستند، به شما معرفی کنیم:
•    برندهای خارجی
لورال، نوت، گلدن رز، بورژوا، الارو، دبی، ریمل لاندن، دوسه، لاپری، لودر، دیور و جویل
•    برندهای ایرانی
مای، شون، بیول، این لی، کالیستا، مک، گلدن یاغمور، مدیسان، یابی، ساین اسکین و سینره


بهترین کرم پودر

تکنیک آرایشگران برای ماندگاری کرم پودر در تابستان

یکی از مشکلات خانم ها در فصل تابستان، آرایش کردن در هوای گرم است چون تعریق زیاد باعث پاک شدن و ریزش آرایش صورت می شود. از سوی دیگر، ترندهای جذاب آرایش های تابستانی با سایه ها و رژ لب های رنگارنگ باعث می شود، استفاده از لوازم آرایشی به بالاترین حد معمول برسد. در این بین پاک شدن آرایش در اثر تعریق، موضوع خوشایندی نیست و هر کسی را کلافه می کند! در این مواقع معمولا آرایشگران خبره، به جای استفاده از لوازم آرایشی معمول، در ابتدا از پرایمر و ضد آفتاب با کمترین میزان چربی استفاده میکنند، و پایه آرایش را با مواد مسدود کننده منافذ پوست ایجاد می کنند. راه حل بعدی آنها استفاده از لوازم آرایشی ضدآب و ضد تعریق است. زیرا این گونه لوازم آرایشی، ماندگاری بیشتری دارند و در اثر تماس با لباس، مانتو، روسری و... پاک نمی شوند. تکنیک دیگر آرایشگران برای آرایش تابستانی، استفاده از پودر و اسپری فیکساتور است. این موارد باعث می شوند آرایش روی صورت شما دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

لوازم آرایشی ضدآب و مناسب برای تابستان

لوازم آرایشی ضدآب و پیشنهادی آرایشگران حرفه ای برای تابستان:

• کانسیلر ضدآب

برای پوشش دهی سیاهی دور چشم، لک های پوستی و ناهمسانی رنگی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

• خط چشم ضدآب

این نوع خط چشم ها ضد آب بوده و با عرق کردن پخش و ریزش ندارند.

• رژلب ‌های ضدآب دائمی

رژلب های ضدآب بهترین انتخاب برای تابستان محسوب می شوند، زیرا دوام و ماندگاری طولانی تری دارند، و در تماس با آب یا مواد غذایی به راحتی پاک نمی شوند.

• کرم پودر یا پنکک ضدآب

معمولا این مدل لوازم آرایشی، بافت سبک و مخملی دارند. پوست را یکنواخت و خوش رنگ می کنند و در اثر تعریق دچار ریزش نمی شوند.

• ریمل ضدآب

ریمل های استخری یا ضدآب از ریزش و پخش شدن به زیر چشم جلوگیری می کنند، و باعث می شوند شما مژه هایی پرپشت و بلند داشته باشید. فقط بافت این نوع ریمل ها کمی سنگین تر از ریمل های معمولی است.
در صورتی که جای یکی از این لوازم آرایشی در کیف شما خالی است و قصد خرید آن را دارید، از فروشگاه اینترنتی پاساژ دیدن کنید؛ قیمت کرم پودر مختلف را با هم مقایسه کرده و در نهایت بهترین خرید را با در نظر گرفتن قیمت، برند و نوع محصول تجربه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26644
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید