امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

معرفی بهترین و مناسب ترین برند های کولر گازی در بازار


1401/07/27
کد خبر : 26434
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر
فصل تابستان با وجود هوای گرم به ویژه برخی از شهرهای کشور که این گرما غیر قابل تحمل می باشد، نیاز شدید به کولر احساس می شود. برای تامین هوای خنک و همچنین مطبوع، می توان از کولر گازی که در برند ها و کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد استفاده کرد. این کولر ها با امکانات ویژه ای که دارند می توان گفت انتخاب مناسبی برای استفاده در فصل گرما می باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین و پرطرفدار ترین برند های کولر گازی موجود در بازار که دارای امکانات کامل می باشند آشنا سازیم.

یکی از وسایل مورد نیاز در محیط های منزل و همچنین محیط کاری در فصل گرما، انتخاب یک کولر برای تامین هوای مطلوب و خنک می باشد. کولر گازی می تواند با امکاناتی که دارد گزینه مناسبی باشد. کولرهای گازی و اسپلیت ها همیشه یکی از بهترین لوازم خانگی و همچنین مهم ترین وسیله کاربردی برای آرامش اعضای خانواده و همچنین کارکنان در محیط و فضاهای کاری مورد استفاده قرار می گیرند. مهم‌ترین موردی که می توان گفت خریداران در هنگام خرید کولر های گازی شاید نتوانند به درستی تصمیم بگیرند، انتخاب یک برند در میان تنوع زیاد محصولات کولرهای گازی می باشد.

آشنایی با انواع کولر گازی

کولر های گازی در چهار نوع مختلف که هریک دارای مشخصات و کاربرد های خاصی می باشند در بازار موجود می باشد. که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

  1. کولر های گازی به صورت پنجره ای
  2. کولر های گازی به صورت ایستاده
  3. کولرهای گازی به صورت پرتابل یا حمل شونده
  4. کولر های گازی به صورت اسپیلت

 

معرفی بهترین برند های کولر گازی موجود در بازار

  1. کولر های گازی اجنرالOGENERAL 

کولرهای گازی اجنرال، یکی از برندهای معروف و با سابقه می باشد که در جهان دارای طرفداران زیادی می باشد. این برند فروش زیادی را به خود اختصاص داده است. دارای کیفیت بالا و همچنین محبوبیت ویژه ای در کشور خودمان ایران دارد. این برند شناخته شده دارای مصرف انرژی کم و بازدهی بالا می باشد.

کولر های گازی گریGREE 

  1. کولر های گازی گریGREE 

کولرهای گازی گری، دارای کارکرد بالا و قوی می باشد و در مصرف انرژی بسیار به صرفه است. کیفیت بالای این محصول، این برند را در بین مصرف کنندگان محبوب کرده است. شرکت تولید کننده این محصول جزء بزرگترین ساخت و تولید کولرهای گازی و همچنین اسپیلت ها می باشد. این برند شناخته شده از نظر عملکرد برای شهرهایی با آب و هوای گرم بسیار مناسب می باشد.

 

  1. کولرهای گازی ایران رادیاتور

کولر های گازی ایران رادیاتور، یکی از برند های شناخته شده و معروف از نظر کیفیت بالا و همچنین ارائه بهترین محصولات در زمینه گرمایشی و همچنین سرمایشی می باشد. می توان گفت کولر های گازی این برند یکی از بهترین های موجود در بازار در زمینه کولر گازی  است. کولر های گازی این برند با استفاده از کمپرسور روتاری کار می کنند و بی تی یو آنها از 3000 تا 9000 طراحی شده است. باید گفت این محصول در شهرهایی که دارای آب و هوای معتدل و خنک می باشند، بسیار مطلوب و مناسب است. کولرهای تولید کننده شرکت ایران رادیاتور دارای ظاهری زیبا نیز می باشند. و از نظر قیمت نیز چون تولیدات داخلی محسوب می شود، مناسب هستند.

  1. 4. کولرهای گازی ال جیLG 

کولرهای ال جی، یکی دیگر از محصولات و برند های شناخته شده موجود در بازار می باشد. این برند نیز مانند دیگر برند ها، دارای طرفداران خاص خود می باشد. این برند ساخت کره در تولیدات کولر های گازی پنجره ای و همچنین اسپیلت ها و کولرهای پرتابل و.... فعالیت دارد. این کولر ها از نظر قیمت و کیفیت مناسب می باشند و استفاده از این محصول بسیار آسان می باشد. این برند دارای ویژگی و همچنین فناوری های روز دنیا می باشد این برند در مدل های گوناگون و همچنین پیشرفته طراحی شده است.

 

کولرهای گازی ال جیLG 

  1. کولر های گازی سامسونگ SAMSUNG

کولرهای گازی سامسونگ، نامی آشنا در بین برند های معروف و پرطرفدار در بازار ایران. این برند با طراحی زیبای محصول کولر گازی به شکل مثلث که بدون باد می باشد، توانسته است توجه و رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. طراحی شکل مثلثی این محصول، این امکان را ایجاد کرده است که سرما بدون پرتاب باد به صورت مستقیم را داشته باشد. این برند دارای امکانات، حالت خواب به صورت پیشرفته و همچنین خنک کنندگی به صورت سریع و فیلتر های فول اچ دی می باشد. این محصول در مصرف انرژی نیز بسیار به صرفه می باشد. طراحی زیبا و کارکرد بالا از ویژگی های دیگر این برند مطرح می باشد.

 

  1. 6. کولرهای گازی اسنوا ENOWA

کولر های گازی اسنوا، از جمله برند های معروف و همچنین مطرح در بازار ایران می باشد. این برند دارای تولیدات لوازم خانگی با کیفیت بالا می باشد و رضایت و توجه طرفداران خاص خود را نیز به همراه دارد. این برند را می توان برای مناطق آب و هوایی هم گرم و هم معتدل مناسب دانست. چرا که این برند از دو نوع کمپرسور استفاده کرده است. کمپرسور پیستونی و همچنین کمپرسور روتاری که مناسب هر دو نوع آب و هوای گفته شده می باشد. کولر گازی اسنوا در ظرفیت 9000 تا 48000 هزار بی تی یو تولید شده است. در این محصول استفاده از فیلتر با قابلیت شستشو انجام شده است. همین امر در بالا رفتن کارکرد مناسب و همچنین مصرف انرژی به صورت محدود و همچنین تصفیه هوا کاربرد مناسبی دارد.

عواملی که در انتخاب بهترین کولرهای گازی موثر می باشد

  1. طراحی و زیبایی: طراحی ظاهری کولر های گازی یکی از مواردی است که برخی از مصرف کنندگان به آن توجه دارند و در هنگام خرید مد نظرشان می باشد. در بین انواع کولر های گازی، اسپیلت ها از نظر طراحی ظاهری، جلب توجه بیشتری دارند و طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است.
  2. توانایی و قدرت خنک کردن کولر های گازی: نکته قابل توجه در کولرهای گازی میزان توانایی خنک کردن آن می باشد که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است. به ویژه آنهایی که در مناطق با آب و هوای گرم زندگی می کنند.
  3. استفاده از نوع کمپرسور در کولر های گازی: از مواردی که حائز اهمیت می باشد استفاده از نوع کمپرسور به کار رفته در سیستم کولرهای گازی می باشد. کمپرسور ها در سه نوع پیستونی و روتاری و اسکرول وجود دارند که بر اساس این سه نوع کولرهای گازی دسته بندی می شوند.

4. میزان مصرف انرژی: از دیگر موارد مهم در انتخاب کولرهای گازی، مصرف انرژی و یا در واقع مصرف برق می باشد. و در حقیقت می توان گفت کولرهای گازی با مصرف کم انرژی بهترین گزینه برای انتخاب می باشند.

منبع: https://sarmagrma.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26434
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید