امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

معرفی بهترین و به روز ترین دستگاه های لیزر مو


1401/07/27
کد خبر : 27715
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر
دستگاه لیزر موهای زائد دارای انواع و مدل‌های مختلفی است که طبیعتا کارایی آن‌ها نیز تا حدودی با هم متفاوت خواهد بود. ما در این مطلب ضمن بررسی روش لیزر موهای زائد و مزایای آن به معرفی چند نوع دستگاه لیزر موهای زائد مانند دستگاه لیزر تیتانیوم و تیتانیوم پلاس و همچنین دستگاه لیزر کندلا و اشنایدر خواهیم پرداخت. 

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

لیزر مو چیست؟

اگر از برداشتن موهای زائد بدن خود به روش‌های سنتی‌تر مانند استفاده از تیغ یا موم و .. خسته شده‌اید، از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از روش لیزر کردن می‌تواند یک راه حل بسیار مناسب باشد. در این روش که یک درمان پزشکی به شمار می‌آید از لیزر که یک اشعه نوری شدید و جهنده است برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم به معنای لغوی لیزر اشاره کنیم باید گفت لیزر LASER به معنای تقویت نور توسط تحریک کردن انتشار تابش است. دستگاه لیزر نیز یک دستگاه الکترونیکی محسوب می‌شود که قادر است نور و انرژی زیادی را بدون پراکندگی به مرکز مورد نظر برساند. از لیزر می‌توان در صنایع مختلف و همچنین موارد پزشکی و درمانی استفاده‌های بی‌شماری کرد. در خصوص استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد نیز همین قابلیت لیزر یعنی نور و انرژی زیاد آن اثرگذار خواهد بود.

همان طور که می‌دانید آن چه که از موهای بدن ما دیده می‌شود ساقه مو است و ریشه مو در قسمت درم پوست و درون فولیکول قرار دارد. فولیکول یا همان پیاز مو، بن و ریشه مو را در خود جای داده و میزان رنگدانه‌هایی که در این قسمت قرار دارد مهم‌ترین عامل تشکیل دهنده رنگ موهای ما می‌باشد. هنگامی که از دستگاه لیزر موهای زائد برای حذف مو استفاده می‌کنید، اشعه لیزر از طریق پوست به فولیکول مو رسیده و گرمای حاصل از آن به فولیکول آسیب وارد کرده و روی رشد مو در آینده تاثیر می‌گذارد و آرام آرام از ضخامت مو کاسته شده و موها از بین می‌روند.

مزایای استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد

پیشتر اشاره کردیم که از روش درمانی لیزر می‌توان برای حذف موهای ناخواسته و زائد بدن بخصوص در قسمت صورت، دست و پاها و همچنین زیر بغل و خط بیکینی و ... استفاده کرد. نکته مهم در خصوص استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد این است که آقایان نیز می‌توانند با هر نوع ضخامت مویی که دارند از این روش برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده نمایند. در ادامه به چند مورد از مزایای لیزر موهای زائد اشاره خواهیم کرد.

  • هر نوع دستگاه لیزر موهای زائد می‌تواند موهای تیره و خشن را هدف قرار دهد.
  • در هر پالس لیزر امکان برداشت تعداد زیادی مو وجود خواهد داشت.
  • لیزر از اثرگذاری بالایی برخوردار است و پس از گذشت 3 تا 7 جلسه بیماران به صورت دائمی می‌توانند شاهد از دست رفتن موهای زائد خود باشند.
  • پوست اطراف محل لیزر دچار آسیب نمی‌شود.

در ادامه سعی داریم چند نمونه دستگاه لیزر موهای زائد را به شما معرفی کرده و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها را با شما در میان بگذاریم تا چنانچه برای مرکز لیزر خود قصد خرید این دستگاه‌ها را دارید با کارایی آن‌ها آشنا شوید. در ضمن افرادی که می‌خواهند از روش درمانی لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند، با خواندن این مطلب بتوانند دستگاه کارآمدتری را نسبت به نوع مو و پوست خود انتخاب نمایند.

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم در حال حاضر به عنوان بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته شده و دارای قابلیت‌های منحصربفردی می‌باشد. برخورداری از سه طول موج، بدون نیاز به مواد مصرفی ویژه مانند ژل و قابلیت استفاده برای 6 گونه پوستی از جمله ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به شمار می‌آید.

این دستگاه از یک صفحه نمایش بزرگ بهره‌مند است که استفاده از آن را برای اپراتور بسیار آسان می‌کند. همچنین از ایمنی بالایی برخوردار بوده و هیچ مشکلی برای پوست بیمار ایجاد نمی‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به قابلیت خنک‌کنندگی قوی آن اشاره کرد که مراحل درمان را برای بیمار بسیار سهل و قابل تحمل کرده و از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می‌کند. همچنین لیزر تیتانیوم از ویژگی‌های پیشرفته‌ دیگری برخوردار است به طوری که با تغییر طول موج‌های این دستگاه استفاده از آن برای هر نوع بیمار با هر رنگ پوست و نوع مو امکان‌پذیر شده است و می‌توان موهای زائد خیلی نازک و کرکی و موهای ضخیم و تیره با ریشه‌هایی عمیق را از بین برد. در ضمن برخلاف برخی دستگاه‌ها که برای پوست‌های برنزه کارایی ندارند، این نوع دستگاه لیزر موهای زائد برای این افراد بسیار کارآمد بوده و عملکرد مؤثر و ایمنی دارد.

لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه تیتانیوم پلاس که در سال 2021 و 2022 به بازار عرضه شد نیز دقیقا ویژگی‌ها و کاربردی شبیه به لیزر تیتانیوم دارد و با توجه به ایجاد سه طول موج و همچنین فناوری پیشرفته لیزر3 بعدی بسیار پیچیده بدون آسیب رساندن به پوست بدن می‌تواند موهای زائد را از بین ببرد. از جمله قابلیت‌های دیگر لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان به رابط کاربری بسیار حرفه‌ای آن اشاره کرد که با اتصال به IOT و با استفاده از نرم افزار SMART CLINIC می‌توان برنامه آن را روی بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌ها نصب کرد. به این ترتیب پزشک می‌تواند از راه دور بر روند انجام درمان نظارت داشته باشد. همچنین با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس، فرد می‌تواند انتظار داشته باشد تا پس از شش جلسه درمان تا 95 درصد رشد موها کاهش یابد.

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر کندلا

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر مو در جهان و ایران به شمار می‌آید که در اغلب کلینیک‌های پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد جهت رفع موهای زائد بسیاری از بیماران مناسب بوده و از آن رضایت داشته‌اند زیرا با توجه به میزان تاثیری که دارد از سرعت عملکرد بالا و عوارض بسیار کمی برخوردار است. برای دستگاه لیزر کندلا صفحه نمایشگر بزرگ و هندپیس‌های کاربردی و مناسبی طراحی شده که عملکرد اپراتور را در حین انجام کار سرعت می‌بخشد.

سیستم خنک کننده‌ای که برای دستگاه‌های لیزر جدید کندلا طراحی شده بهترین نوع حفاظت از اپیدرم را به همراه داشته و با توجه به ایمنی بالایی که دارد پوست بیمار را در برابر عوارض احتمالی ناشی از سوختگی حفظ کرده و درد را در حین درمان بسیار کم می‌کند. عملکرد سیستم خنک‌کننده دستگاه لیزر کندلا به این صورت است که هوای خنک را روی پوست اسپری می‌کند و این حالت در سه مرحله قبل از شات، هم‌زمان با شات و پس از شات اجرا می‌شود که تا حد زیادی کمک می‌کند درد ناشی از لیزر کاهش یابد. دستگاه لیزر کندلا دارای تاییدیه‌های FDA و CE بوده و می‌تواند برای انواع پوست با طیف‌های رنگی مختلف مناسب باشد.

کمپانی کندلا تاکنون نمونه‌های مختلفی از این دستگاه را به بازار عرضه کرده که از میان آن‌ها می‌توان به دستگاه لیزر کندلا مدل GentleLase Pro-U  و کندلا GentleMax Pro اشاره کرد که چهارمین نسل لیزر کندلا الکساندرایت و لیزر کندلا اندی یاگ از کمپانی کندلا به شمار می‌آیند و در نسل جدید دستگاه‌های لیزر برند کندلا قطعات ویندو و لنزها دوام بیشتری پیدا کرده‌اند به صورتی که طول عمر آن‌ها تا 20 برابر افزایش پیدا کرده است. همچنین طول عمر فلش لامپ که در نمونه دستگاه‌های قدیمی این برند در حدود 1 میلیون شات بود در دستگاه لیزر موهای زائد جدید برند کندلا به 7 تا 10 میلیون شات افزایش پیدا کرده است. بنابراین از مهم‌ترین ویژگی‌های لیزر کندلا می‌توان به قیمت مناسب و همچنین دوام و طول عمر قطعات آن اشاره کرد که موجب شده خرید این دستگاه برای مشتریان مقرون به صرفه بوده و هزینه‌های جانبی کمی در بر داشته باشد.

دستگاه لیزر اشنایدر

لیزر اشنایدر نیز از جمله دستگاه‌های لیزر مو در ایران به شمار می‌آید و در دو مدل دستگاه لیزر اشنایدر 2020 و 2021 تولید شده است که مدل 2021 آن به اشنایدر پلاس schneider plus معروف شده است. برای این دستگاه لیزر سه طول موج طراحی شده است که برای انواع پوست با رنگ‌های مختلف مناسب می‌باشد. برای دستگاه لیزر اشنایدر پلاس سه اسپات با سایز جدید اضافه شده که می‌توان برای بدن، صورت و گوش و بینی به طور جداگانه از سری مخصوص استفاده کرد. همچنین این دستگاه دارای حافظه بوده و می‌توان اطلاعات 300 هزار بیمار را روی آن ذخیره کرد. این قابلیت کمک می‌کند تا در مراجعه بعدی بیمار بتوان به راحتی و به سرعت به اطلاعات قبلی درمانی وی در کلینیک دسترسی پیدا کرد.

خرید دستگاه لیزر اشنایدر

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به خنک کنندگی بسیار منحصربفرد و قوی آن اشاره کرد که می‌تواند تا منفی 25 درجه نیز پایین بیاید. این قابلیت کمک می‌کند تا بیمار هیچ دردی را روی پوست خود احساس نکند. برای دستگاه لیزر اشنایدر یک استبلایزر داخلی و یکسو کننده جریان برق در نظر گرفته شده است. این قطعه کمک می‌کند تا چنانچه جریان برق در یک لحظه قوی و یا ضعیف شود آسیبی به دستگاه وارد نگردد. این دستگاه لیزر نیز مانند سایر دستگاه‌های لیزر که پیشتر به آن‌ها پرداختیم می‌تواند تا 6 جلسه درمان بیمار را به نتیجه دلخواه برساند.

دستگاه لیزر آلما هارمونی

یکی دیگر از دستگاه‌های لیزر که در ایران جهت رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه لیزر آلما هارمونی است که مانند سایر دستگاه‌های لیزر کندلا، اشنایدر و تیتانیوم دارای سه طول موج بوده و می‌تواند روی پوست‌های مختلف با هر نوع ضخامت مو اثرگذاری داشته باشد.

با استفاده از دستگاه لیزر آلما هارمونی دیگر نیازی به استفاده از ژل برای بیمار نخواهید داشت. برای دستگاه لیزر موهای زائد آلما هارمونی دو موتور خنک‌کننده smart cooling و کولینگ بسیار قوی در نظر گرفته شده که قادر است تا منفی 16 درجه سانتی‌گراد ایجاد سرما نماید. به این ترتیب بیمار درد شدید ناشی از نفوذ اشعه لیزر به پوست خود را به هیچ عنوان احساس نخواهد کرد. قابلیت ویژه این دستگاه آن است که با توجه به دما و رطوبت موجود در محیط می‌تواند به صورت هوشمند دمای دستگاه را تنظیم نماید. با استفاده از دستگاه رفع موهای زائد آلما هارمونی بیمار پس از طی ۶ تا ۸ جلسه نتیجه درمان را مشاهده خواهد کرد.

شرکت تجهیز گستر لیزر

چنانچه مایلید برای کلینیک پوست خود یکی از بهترین و بروزترین دستگاه‌های لیزر مو را انتخاب و خریداری نمایید، لازم است پیش از خرید تحقیقات لازم را در این زمینه به عمل آورده و محصولی کارآمد را با قیمت مناسب خریداری نمایید. شرکت تجهیز گستر لیزر یکی از شرکت‌های وارد کننده و ارائه کننده تجهیزات زیبایی می‌باشد و انواع دستگاه لیزر موهای زائد تنها بخشی از محصولات این شرکت به شمار می‌آید. بنابراین می‌توانید خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و تیتانیوم پلاس، دستگاه لیزر آلما هارمونی و همچنین دستگاه لیزر اشنایدر و کندلا را از این مجموعه انجام دهید. شرکت تجهیز گستر لیزر همواره سعی کرده با فروش بهترین و به روزترین دستگاه‌های زیبایی و ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی به موقع رضایت مشتریان را فراهم نماید.

برای اشنایی با انواع دستگاه های لیزر موهای زائد و خرید بهترین دستگاه لیزر مو کلیک کنید.

برای اطلاع از تمامی محصولات این مجموعه می‌توانید سایت این شرکت به آدرس الکترونیکی https://tgmed.ir/ را ببینید و جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با بخش فروش ارتباط برقرار نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27715
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید