امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

معرفی بهترین ساعت های هوشمند


1401/07/27
کد خبر : 28075
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

ساعت ها امروزه علاوه بر کاربرد همیشگی خود، که نمایش و سنجش زمان هست، کاربرد های دیگری نیز دارند، البته بستگی به مدل ساعتی که از آن استفاده میکنید نیز دارد.
مثلا تاریخ، جی پی اس، نمایش پیامک و .... را دارند؛ یا بدون استفاده از باتری کار میکنند!
در ادامه به معرفی چند مدل ساعت میپردازیم:


   ساعت هوشمند

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند یکی از ساعت هایی است که قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. ساعت های هوشمند در ابتدای ورود خود با مخالفت هایی مواجه شد و بسیاری از افراد بر این تصور بودند که این ساعت ها دوامی ندارند و به سرعت عمرشان به سر می آید. ولی پس از مدتی با استقبال بسیاری از مردم نه تنها عمر این ساعت ها پایان نیافت، بلکه گسترش بسیاری نیز پیدا کرد. در سال های اخیر ساعت های تولید شده نه تنها زمان را نشان نمی دهد، بلکه قابلیت های پیشرفته از جمله سنجش ضربان قلب، مکالمه، ردیابی جی پی اس و سنجش ضربان قلب نیز برای این ساعت های هوشمند طراحی شد. در حال حاضر بسیاری از مهندسین به دنبال این هستند که قابلیت های این ساعت ها را گسترش دهند و کیفیت آن را نیز چندین برابر کنند.

ساعت ها نیز مانند هر ابزار دیگری به سمت دیجیتالی شدن سوق پیدا کرد و از این رو ساعت های تولید شده دست خوش تغییرات بسیاری شده است. ساعت های هوشمند دارای قابلیت های کنترل سلامتی می باشد و می تواند در هنگام انجام حرکات ورزشی وضعیت سلامتی جسمانی شما را کنترل کند. همچنین در صورتی که بخواهید بدون خروج گوشی از جیب و یا کیف خود به تماس های از دست جواب داده و یا پیام ها را چک کنید نیز می توانید از قابلیت های این ساعت لوکس بهره مند شوید. از طرفی پخش موسیقی نیز با استفاده از ساعت هوشمند امکان پذیر است و این قابلیت برای افرادی که عادت به گوش کردن موسیقی دارند بسیار ایده آل به شمار می رود.


 ساعت هوشمند

ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی هایی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید ساعت های هوشمند فعالیت می کند و بهترین ساعت های هوشمند به این کمپانی تعلق دارد. بنابراین در صورتی که قصد دارید با کمترین هزینه بیشترین قابلیت را در اختیار داشته باشید، قطعا ساعت های هوشمند شیائمی می تواند یکی از جذاب ترین گزینه برای شما باشد. ساعت های هوشمند شیائومی تمامی امکانات و قابلیت هایی که یک ساعت می تواند در اختیار شما قرار دهد را برای شما فراهم می کند. البته شرکت شیائومی فعالیت خود را تا همین بخش متوقف نکرده و از این رو همچنان در حال گسترش قابلیت های ساعت های تولیدی خود می باشد.

ساعت اتوماتیک

تاریخچه ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک یکی از مدرن ترین ساعت های موجود در بازار است که از سال 1770 اقدام برای تولید آن صورت گرفت. ساعت های مکانیک از وزن های بیرون از مرکز پیکربندی پیروی می کند. این ساعت ها اجزای بیشتر و پیچیده تر دارند ولی از آن جا که به صورت اصولی و برنامه ریزی شده تولید شده است نیاز به مراقبت و نگهداری راحت تری دارد. در واقع تا موقعی که مچ دست شما در حال حرکت است، این ساعت نیز کارکرد دارد. اولین طرح ساعت های اتوماتیک توسط هوبرت سارتون مخترع فرانسوی شد. مردم فرانسه در سال 1780 این افتخار را داشتند که اولین ساعت های اتوماتیک جیبی را خریداری کنند. ولی لوییز برگوت پس از این که در سال 1880 متوجه شد که ساعت های تولیدی خود اطمینان چندانی ندارد تولید آن را متوقف کرد. سپس ساعت سازی اترنا در سال 1948 یاتاقان های توپی را برای ساعت های اتوماتیک تولید نمود.


 ساعت هوشمند

معایب ساعت اتوماتیک

ساعت های اتوماتیک برای کارکرد نیاز به حرکت دست دارند. این افراد بهتر است که در شب ساعت را از روی دست باز کنند زیرا نیروی این ساعت ها بین 36 الی 72 ساعت بعد از بین خواهد رفت. همچنین امکان عقب ماندن این ساعت ها نیز وجود دارد. بنابراین افرادی که در طول روز فعالیت دارند می توانند از این ساعت ها استفاده کنند. با این وجود نمی توان عیب چندانی را برای این ساعت ها تعیین کرد.
ساعت اتوماتیک از قطعات پیچیده ای ساخته شده است و قطعات زیادی در آن وجود دارد به همین دلیل نمی توان آن را به هر تعمیرگاهی سپرد. همچنین این ساعت ها انرژی کمی را در خود ذخیره می کنند و در صورتی که مدتی بر روی مچ دست قرار نگیرد باید برای کارکرد مجدد آن را کوک کرد.
قیمت بالای این ساعت ها در نظر بسیاری از افراد یکی از معایب آن به شمار می رود. ولی دلیل بالا بودن قیمت این محصول کیفیت بالای آن می باشد.

ساعت مجلسی

ساعت مجلسی از آن دسته ساعت ها است که زرق و برق زیادی دارند به همین دلیل نمی توان آن را با قیمت ارزانی خریداری کرد. بسیاری از برندهای معروف از طلا، نقره و یا تیتانیوم برای تولید این ساعت ها استفاده می کنند به همین دلیل ارزش و قیمت این ساعت ها بالا می باشد. بسیاری از فروشگاه ها ساعت های مجلسی اصل را به اسن فیک به فروش می رسانند و از این رو قیمت این ساعت ها را ارزان تر محاسبه می نمایند. بنابراین در صورتی که ساعت مجلسی ارزانی به شما پیشنهاد شد، بهتر است که به اصل و یا فیک بودن آن توجه داشته باشید. راه های زیادی برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن ساعت ها وجود دارد ولی برای این که بتوانید به راحتی ساعت اصل خریداری کنید باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.


 ساعت هوشمند


ساعت توکل این ضمانت را به شما می دهد که ساعت های خود را با قیمت ارزان تر از سایر فروشگاه ها به فروش برساند. کیفیت این ساعت ها بسیار بالا می باشد و می توانید مطمئن شوید که ساعت خریداری شده اصل و اورجینال است.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28075
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید