امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

معرفی بهترین راهبندهای ایرانی

1401/07/27
کد خبر : 27924
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 248 نفر
 در حال حاضر مشتریان می توانند مدل های ایرانی و خارجی راهبند را خریداری و از آن در نقطه مورد نظر استفاده کنند. خوشبختانه با نظر به اینکه راهبند های ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در رنج قیمت مناسب تری عرضه می شوند، می توان از محصولات شرکت های ایرانی مانند سیماران، بتا و آگساخریداری کرد. در ادامه ما به معرفی انواع راهبند این سه شرکت خواهیم پرداخت.

 

راهبند تاشو

راهبند سیماران

راهبند های سیماران که با نام راهبند فراز شناخته می شوند، در مدل اهرمی یا جاده ای هستند و کاربری ساده ای دارند. راهبند های اهرمی فراز با بالا و پایین پایین آمدن، مسیر تردد را کنترل می کنند. در زیر دو مدل از راهبند های سیماران را معرفی کرده ایم.

راهبند فراز سیماران - بوم 6 متری

راهبند فراز سیماران با بوم 6 متری از اقتصادی ترین راهبند های موجود در بازار به شمار می رود. بوم این راهبند از نوع تلسکوپی بوده و امکان تنظیم آن را به اندازه 5/3 تا 6 متر به مشتریان می دهد. همچنین موتور این راهبند می تواند بوم آن را در کمتر از 10 ثانیه و بدون صدا، باز و بسته کند. از قابلیت های راهبند فراز با بوم 6 متری می توان به مواردی مانند امکان کنترل از راه دور با کمک ریموت، امکان کنترل دستی توسط مرکز کنترل، دارای قابلیت اتوماتیک و غیر اتوماتیک در زمان بستن، دارای خلاص کن دستی و... اشاره کرد.

راهبند فراز سیماران - فلاشر دار

راهبند فراز سیماران فلاشر دار با بوم 5 متری به دلیل  برخورداری از موتوری قدرتمند، از مدل پیشین قیمت بالاتری داشته و در نقاط بسیار پرتردد کاربرد دارد. سرعت بالا رفتن بوم این راهبند الکترومکانیکی در حدود 6 ثانیه تخمین زده شده است. برخی از ویژگی های راهبند سیماران مدل فراز با بوم 5 متری عبارت اند از فلاشر سرخود با قابلیت خاموش کردن، کنترل از راه دور با ریموت و کنترل دستی، قابلیت تنظیم زمان تاخیر بستن اتوماتیک، امکان اتصال به Access Control و Loop Detector، خلاص کن دستی، قابلیت تنظیم زاویه بازشو و... . همچنین هر دو راهبند فراز شرکت سیماران با 5/2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

راهبند جاده ای سیماران

راهبند بتا

راهبند های بتا که در مدل های فراوانی به فروش می رسند، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در اماکن پرتردد کارایی دارند. به طوری که قابلیت تردد 50 تا 100 مرتبه در روز را برای مصرف کنندگان این محصول فراهم می کنند. در ادامه دو راهبند محبوب شرکت بتا صنعت ایلیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

راهبند بتا B400 بوم 4-6 متری تلسکوپی

راهبند بتا B400 با بوم تلسکوپی و وزنی در حدود 66 کیلوگرم، قابل استفاده در مکان هایی با تردد بالا است. راهبند بتا B400 قابلیت باز شدن تا 100 بار به طور مکرر را دارد و این امر تنها 6 ثانیه زمان خواهد برد. سیستم کنترل تردد خودرویی، امکان کنترل راهبند به وسیله ریموت، شناسایی تگ برچسبی روی شیشه خودرو و... از خصوصیات دیگر این راهبند به حساب می آیند.

راهبند بتا B-501 بوم 5 متری تاشو 90 درجه

یکی دیگر از محصولات متفاوت شرکت بتا، راهبند بتا B-501 نام دارد. این راهبند تاشو قابلیت باز شدگی تا 90 درجه را برای مشتریان فراهم می کند و اغلب در ساختمان هایی با ورودی های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این راهبند نیز مانند مدل قبلی، دارای سیستم کنترل تردد خودکار خودرویی بوده و تنها به وسایل نقلیه مجهز به تگ برچسبی مخصوص اجازه تردد می دهد. علاوه بر این ویژگی ها، راهبند تاشو بتا با کسب استانداردهای بین المللی، حفاظت مطلوبی در برابر آب و گرد و غبار دارد. در حال حاضر انواع راهبند بتا با گارانتی 1 ساله عرضه می شوند.

راهبند بتا

راهبند آگسا

شرکت آرمان گستر آناهیتا با اسم مخفف آگسا یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید و ارائه راهبند های اتوماتیک اقتصادی و مرغوب است. آگسا برای پایین آوردن هزینه ها و فروش راهبند هایی اقتصادی، از موتور هایی معقول و حداقل لوازم جانبی مورد نیاز استفاده کرده است. در پایین به معرفی دو مدل از راهبند های شرکت آگسا می پردازیم.

راهبند تلسکوپی آگسا مدل AGSA406ET

راهبند تلسکوپی آگسا مدل AGSA406ET از بوم 4 تا 6 متری بهره می برد که سرعت کارکرد آن در حدود 6 ثانیه تخمین زده شده است. البته سرعت کارکرد این محصول قابل سفارشی سازی بوده و می توان انواع راهبند ها با کارکرد 3 تا 6 ثانیه را خریداری کرد. این راهبند از یک موتور 110 واتی برخوردار بوده که امکان تردد تا 500 بار را در طول روز برای ما فراهم می کند. همچنین راهبند تلسکوپی آگسا با درجه حفاظتی IP64 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. در حال حاضر این راهبند در رنگ های قرمز، زرد و نارنجی تولید و به دست مشتریان می رسد.

راهبند تاشو 90 درجه آگسا فول آپشن مدل AGSA606FL

راهبند تاشو 90 درجه فول آپشن آگسا مدل AGSA606FL یکی از پیشرفته ترین راهبند های موجود محسوب می شود که از قابلیت های فراوانی پشتیبانی می کند. برخی از قابلیت ها و خصوصیات این راهبند عبارت اند از کارکرد نامحدود 24 ساعته، سرعت عملکرد 6 ثانیه با امکان سفارشی کردن، درجه حفاظتی IP64 و IP65، ریموت کنترل رادیویی، دارای فلاشر و چشمی ایمنی، خلاص کن اهرمی، پایه نگهدارنده، پشتیبانی از باتری پشتیبانی، سیستم کنترل تردد خودرویی و هشدار صوتی، کنترل از طریق نرم افزار و قابلیت اتصال به سیستم کنترل تردد، امکان تنظیم زاویه باز شدگی، کفی بیس پلیت و قابلیت نصب سیستم اسکن کف خودرو. گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده توسط شرکت آگسا برای این راهبند ها به مدت 1 سال است و مشتریان به منظور رفع نقص دستگاه خود می توانند با برقراری ارتباط با نمایندگان این شرکت، راهبند خود را تعمیر و راه اندازی کنند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27924
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید