امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

معرفی بهترین دندانپزشک برای درمان ریشه دندان در تهران


1401/07/27
کد خبر : 28730
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

اما کدام دندانپزشک هم قیمت درمان ریشه دندان را به صرفه می گیرد و هم بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد؟
در ادامه خواهیم گفت که چرا دکتر مژگان آزادخواه بهترین دندانپزشک برای درمان ریشه دندان است همچنین نحوه انجام درمان ریشه دندان یا عصب کشی توسط دکتر آزادخواه را بصورت ساده و مختصر توضیح خواهیم داد.

منظور از درمان ریشه دندان چیست؟

عفونت و مشکلات دندان در اکثر مواقع بر روی عصب یا همان ریشه دندان تأثیر خود را می گذارند و این مشکلات باعث درد در ریشه دندان می شود.
علت اینکه فرد مراجعه کننده به دندان پزشک این گله را دارد که من دندان هایم سالم است اما نمی دانم چرا دندان درد دارم همین موضوع است که ریشه دندان او دچار آسیب شده است و چون عصب است سریعا عفونت و آسیب خود را با درد نشان می دهد.
منظور از درمان ریشه دندان این است که بدون کشیدن دندان، دندان پزشک به کانال زیرین دندان که عصب و ریشه دندان در آنجا هست، وارد می شود و عصب آسیب دیده و عفونت کرده را از بین می برد.
لذا تنها دندان بدون وجود عصب بر روی لثه باقی می ماند.

چرا برای انجام درمان ریشه دندان باید به دکتر آزادخواه مراجعه کرد؟

همانطور که گفته شد؛ قصد داریم تا بهترین دندانپزشک برای عصب کشی در تهران را به شما با دلایل قانع کننده ای معرفی نماییم تا در صورت نیاز به درمان به نزد دندانپزشک با تجربه بروید و عصب دندان خود را بدون وجود عوارض پس از آن درمان نمایید.
دکتر مژگان آزادخواه یکی از با تجربه ترین دندانپزشکان حال حاضر در کشور مان هستند و مطب ایشان در تهران قرار دارد.
وجود کادر درمان و 5 دندانپزشک مجرب دیگر از دیگر مزیت های دندانپزشکی ایشان است.
دکتر آزادخواه دارای مدرک فلوشیپ ترمیمی از کشور های کره جنوبی و آلمان می باشند. همچنین انجام درمان های لیفت لثه با لیزر و انجام کامپوزیت ونیر را در کشور انگلستان فرا گرفته اند.
كليه انجام روش های لیفتینگ لثه که توسط ایشان انجام می شود،  بدون درد و خونريزى و با كمك ليزر های بسیار مدرن است.
دکتر آزادخواه مشاوره پیش از انجام کلیه خدمات دندانپزشکی را بصورت رایگان انجام می دهند. همچنین پس از انجام درمان ریشه دندان مشاوره دقیق و پیگیری هایی توسط ایشان برای اطمینان از روند بهبود بیمار انجام می شود.



نحوه انجام عصب کشی توسط دکتر آزادخواه

دکتر مژگان آزادخواه درمان عصب کشی و درمان ریشه را با استفاده از دقیق ترین و جدید ترین روش های موجود در کشور های پیشرفته و مدرن امروزی انجام می دهد.
درمان ریشه دندان شامل مراحل مختلفی است که توسط دکتر آزادخواه انجام می پذیرد:

معاینه و بررسی اولیه

ابتدا لازم است که علت درد دندان و سلامت دندان توسط دکتر بررسی شود تا دقیقا مشخص شود که علت درد عفونت و آسیب ریشه و عصب دندان است یا خیر.

دستیابی به کانال دندان

پس از مشخص شدن این موضوع که مشکل دندان درد عفونت ریشه دندان است، لازم است که دندانپزشک به آن دسترسی پیدا کند.
ابتدا پزشک بی حسی موقتی را به دندان بیمار تزریق کرده و قسمت تاج دندانی که ریشه اش آسیب دیده است را باز می کند. سپس با لوله مخصوصی خون و مخاط دهان تخلیه می شود و این روند تا انتهای روند درمان ریشه دندان ادامه میابد.
سپس در حین دکتر آزادخواه با استفاده از لوله و ابزار مخصوصی طول کانال دندان و دستیابی به ریشه را پیدا می کند.

تعیین طول کانال ریشه دندان

دکتر آزادخواه پس از دستابی به کانال ریشه دندان تعیین می کند که طول کانال ریشه برای درمان چقدر است. این مورد بر روی قیمت نهایی درمان ریشه دندان تأثیر بسزایی دارد.
زیرا هرچه تعداد و طول کانال بیشتر باشد، زحمت و زمان بیشتری برای درمان نیاز است در نتیجه هزینه انجام درمان ریشه دندان نیز بالاتر می رود.

درمان کردن ریشه دندان عفونت کرده

پس از تعیین طول کانال دندان، دکتر مژگان آزادخواه اقدام به درمان ریشه دندان می کنند. و کانال های دندان را تخلیه می کنند. و پس از انجام، دندانپزشک دندان را با مواد مخصوصی پر می کند که این مواد هم راه ورود به کانال دندان را مسدود می نماید و هم نقش محافظتی دارد زیرا دندان دیگر عصبی ندارد و در صورت بروز مشکل دیگر بیمار دردی حس نخواهد کرد و متوجه نخواهد شد.



توصیه های دکتر آزادخواه برای مراقبت های پس از درمان ریشه دندان

پس از درمان ریشه دندان لازم است که به توصیه های دکتر آزادخواه که ایمپلنت، ارتودنسی، کامپوزیت ونیر، انجام لیفت لثه و درمان ریشه دندان را در کشور های خارجی نزد پروفسور ها و اساتید آموخته اند را انجام دهید.
ابتدا لازم است که بدانید پس از انجام درمان ریشه دندان تا 2 روز درد خواهید داشت که طبیعی است. اما دندانپزشک برای کاهش درد ممکن است که به شما داروهای مسکن و آنتی بیوتیک بدهد.
پس از انجام درمان عصب کشی، باید دندان های خود را روزانه 2 بار مسواک نمایید که بهتر است در روز و شب این کار انجام گردد.
همچنین از مسواک های نرم باید استفاده نمایید و مسواک را محکم بر روی دندان خود نکشید زیرا روکشی مخصوصی که روی دندان کشیده شده است آسیب می بیند و این کار از عمر دندان عصب کشی شده می کاهد.

در صورت نیاز به مشاوره و ارتباط با بهترین دندانپزشک تهران برای درمان ریشه دندان می توانید به وبسایت دکتر آزادخواه به آدرس: www.drmojganazadkhah.com  مراجعه کنید و یا با شماره: 02188616310 تماس حاصل فرمایید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28730
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید