امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

معرفی بهترین جراح و متخصص فک و صورت در تهران


1401/07/27
کد خبر : 26188
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 22 نفر

دکتر مجید صالح  متولد سال 1356 دوران متوسطه را در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد و در سال 1374 وارد‌‌‌رشته دکترای دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی شد و تحصیلات دکترا را در سال 1381 به اتمام رساندند.
 ایشان در سال 1386 در رشته تخصصی جراحی دهان و فک و صورت در دانشگاه علوم پزشکی همدان پذیرفته و مشغول به تحصیل شدند.
پس ار اتمام دوره های تخصصی، فعالیت حرفه ای خود را از سال 1390 در زمینه جراحی دهان و فک و صورت آغاز کرد.

زمینه فعالیت دکتر صالح

دکتر مجید صالح جراح دهان و فک و صورت هستند که در زمینه جراحی زیبایی بینی ، جراحی اصلاحی فک ، جراحی پلک و ابرو، تزریق ژل و بوتاکس و لیفتینگ صورت ، جراحی ایمپلنت ، جراحی دندان های نهفته و عقل فعالیت دارند.
ضمیمه جراحی فک  و صورت در ایران از رشته‌های تخصصی دندانپزشکی است که قادر است جراحی ترمیمی در زمینه عفونت‌های فک و صورت، چانه و جمجمه و گردن  را انجام دهد.

جراحی اصلاحی فک

عمل جراحی اصلاحی یا به عبارتی جراحی ارتوگناتیک (orthognathic surgery) جهت اصلاح مشکلات استخوان فک بیماردرروش‌های مختلفی از جمله چند قطعه سازی انجام می شود که در آن جراح برش‌هایی در داخل دهان ایجاد می‌کند و اصلاحات لازم را انجام می دهد.
علاوه بر آن که چانه نقش به سزایی در زیبایی و اصلاح صورت دارد از طریق سازگاری با فرم صورت  تعیین کننده تعادل در صورت است.
 
در واقع جراحی چانه یا همان (ژنیوپلاستی)، تغییر شکل چانه با استفاده از کاهش، تغییر شکل و یا افزایش حجم آن است.
شکل و تغیییر زاویه در چانه میتواند تعیین کننده کارکتر شخصیتب افراد باشد.
کوچک و یا بلند کردن چانه و زاویه دار کردن ان تاثیر به سزایی بر زیبایی و فرم کلی چهره افراد دارد.
برای حجیم تر کردن چانه میتوان از تزریق ژل به چانه استفاده استفاده کرد که دکتر مجید صالح با تخصص وبه کارگیری دانش وعلم تجربی وآکادمیک خود توانسته بسیاری از افراد را به چهره ایده آل و مطلوب خود برساند .
تزریق ژل لب میتواند به بهتر شدن خط فک کمک شایانی کند و ظاهر زیبا تری را به فرد هدیه دهد.
نوع دیگر آن پروتز هایی جامدی هستند که جهت اصلاح فرم چانه درون چانه قرار میگیرد ومعمولا از جنس سیلیکون و سایر فلزهایی ساخته می‌شود که با بدن انسان هماهنگ هستند و کم‌ترین میزان واکنش را نشان می‌دهند این در حالی است که  معمولا در تزریق از چربی و پروتئین استفاده می شود که احتمال ایجاد واکنش منفی در بدن را دارد.
فلزهای به کاربرده شده، فرسوده نمی‌شوند و در بدن واکنش نشان نمی‌دهند و به گونه‌ای هستند که بدن آن‌ها را به عنوان جسم خارجی شناسایی نمی‌کند و شما می‌توانید از آن به صورت دائمی استفاده کنید.
چه کسانی میتوانند عمل جراحی فک و چانه را انجام دهند؟
اگر بخواهیم به بررسی ظاهر افراد بپردازیم افرادی که چانه کوچک و یا کشیده ای دارند وچانه هایی که دارای فرم مربعی شکل هستند و یا دارای گردن های گوشتی می باشند و یا افرادی که بینی های برجسته ای دارند کاندید عمل جراحی فک و جراحی چانه هستند.
افرادی که درسلامت ضعیف باشند و یا درباره نتیجه عمل جراحی انتظارات غلط داشته باشند و یا دارای مشکلات قلبی و یا فشار خون بالا باشند باید در مورد سوابق بیماری خود با پزشک مشورت نمایند.
 اقداماتی که قبل از جراحی چانه باید در نظر بگیرید و به ان توجه داشته باشید عبارت است از:
•    تا دو هفته پیش از عمل از مصرف داروهای ضد التهاب یا آسپرین خود داری کنید.
•    تا 2 هفته قبل از عمل سیگار کشیدن اجتناب کنید.
•    از خوردن و آشامیدن تا 8 ساعت پیش از عمل جراحی دوری کنید.
•    در صورتی که چانه فرد عقب باشد با کمک پروتز می توان این مورد را بر طرف ساخت.
مورد دیگر بزرگی چانه بیمار است که تاثیر به سزایی در نیم رخ فرد دارد که شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتربه سایت دکتر صالح مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26188
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید