امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

معرفی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران


1401/07/27
کد خبر : 28189
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

بینی استخوانی دارای اسکلت محکم و پوستی نازک می‌باشد در حالی که بینی گوشتی دارای اسکلتی ضعیف با پوستی ضخیم است. برخی از افراد تصور می‌کنند که بینی‌های قوز دار جزء بینی‌های استخوانی محسوب می‌شوند در حالی که همیشه اینطور نیست. یک بینی ممکن است قوز داشته باشد اما پوست نوک و کناره‌های آن ضخیم باشد. برعکس این موضوع هم صادق است یعنی ممکن است بینی فرد قوز نداشته باشد اما از پوست خوبی برخوردار باشد، در این حالت بینی موردنظر، استخوانی محسوب می‌شود. بطور کلی، هر چه یک بینی از نظر پوستی مشکلات بیشتری داشته باشد می‌توان آن را بینی گوشتی و هر چه جنس بهتری داشته باشد می‌توان آن را بینی استخوانی دانست.
برای تشخیص بینی استخوانی راه دیگری هم وجود دارد که نسبتا ساده است. در این روش، شما می‌توانید با استفاده از دو انگشت پوست سر بینی را فشار دهید اگر بینی گوشتی باشد چربی از منافذ ریز خارج می‌شود در حالی که در بینی‌های استخوانی این وضعیت پیش نمی‌آید. علاوه بر اینها، در برخی از افراد اسکلت بالایی و میانی بینی استخوانی بوده و نوک بینی گوشتی می‌باشد که به آن بینی استخوانی با نوک گوشتی گفته می‌شود. برای تشخیص صحیح‌تر این نوع بینی بهتر است فرد به فوق تخصص جراحی بینی استخوانی مراجعه کند تا در این باره دچار سردرگمی نشود.


 بهترین جراح بینی استخوانی

عمل بینی چگونه انجام میشود؟

عمل جراحی بینی استخوانی به دو روش عمل بینی باز و عمل بینی بسته انجام می‌شود. در صورتی که نیاز به تغییرات اساسی در ظاهر بینی باشد عمل رینوپلاستی باز صورت می‌گیرد. در این عمل، جراح تیغه‌ها و پره‌های بینی را برش می‌دهد تا به صورت دقیق‌تر روی آناتومی بینی کار کند. در این روش به دلیل  اشراف جراح روی غضروف و ساختار بینی، دقت و کنترل در عمل بینی افزایش پیدا می‌کند.
اما عمل بینی به روش بسته چگونه است؟ در این عمل تیغه بینی برش داده نمی‌شود و برش تنها در درون بینی صورت می‌گیرد. پس از برش، استخوان از غضروف جدا شده و روی تغییرات مورد نظر کار می‌شود تا بینی به شکل دلخواه درآید. این روش مزایایی دارد که شامل عدم ایجاد زخم روی تیغه بینی، زمان کمتر عمل، تورم کمتر بینی و بهبودی سریعتر میباشد. برای اینکه متوجه شوید کدام نوع عمل برای شما مناسب‌تر است ابتدا باید بینی شما توسط جراح معاینه شود تا مناسب‌ترین عمل برای شما تعیین گردد.

آیا عمل بینی استخوانی درد دارد؟

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای افراد در زمان عمل بینی این است که روش جراحی آن‌ها به صورتی باشد که درد کمتری را تجربه کنند و یا حتی اصلا در معرض درد قرار نگیرند. امروزه با پیشرفت و توسعه تکنولوژی، انجام جراحی‌های زیبایی آسان‌تر و راحت‌تر شده و در کمترین زمان انجام می‌شوند. عمل بینی نیز از این قاعده مستثنا نیست چرا که دستاوردهای علمی در این زمینه سبب گردیده درد عمل بینی به حداقل برسد. با توجه به کاهش درد این عمل نسبت به گذشته، افراد دیگر راحت‌ و بدون نگرانی می‌توانند به این عمل اقدام کنند و با تحمل دردی خفیف از نتیجه عمل بهره ببرند.
بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ممکن است در مورد درد عمل بینی دچار اشتباه شوند. اما آن چیزی که لازم بدانید این است که این عمل در زمان بیهوشی انجام می‌شود از این رو فرد مورد نظر دردی را حس نخواهد کرد. حال اگر امکان بیهوشی یک شخص به دلایل مختلف وجود نداشته باشد این شخص باید از عمل بینی مصرف گردد چرا که انجام عمل بینی بدون بیهوشی میسر نیست‌. در مورد دوره‌ نقاهت بعد از عمل نیز اگر شخص مراقبت‌ها و اقدامات لازم را انجام دهد با دردی در این خصوص مواجه نخواهد شد.


 بهترین جراح بینی استخوانی

عوارض جراحی بینی استخوانی

اگر چه عمل زیبایی بینی استخوانی یک تکنیک ایمن است اما مانند  سایر عمل‌های جراحی عوارضی را نیز با خود به همراه خواهد داشت که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

1.    التهاب، ورم و کبودی پس از جراحی
2.    آلرژی به ماده بیهوشی
3.    احتمال عفونت و خونریزی
4.    باقی ماندن جای زخم به صورت اسکار
5.    از دست رفتن موقت حس بویایی

معرفی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

فرم بینی به عنوان یکی از قسمت‌های اصلی صورت در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد و همین سبب شده جراحی بینی به یکی از متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی در ایران تبدیل شود. افراد زیادی هستند که تمایل به عمل بینی دارند اما برخی از آن‌ها در مورد انتخاب جراح بینی تردید دارند یا در ارتباط با بهترین جراح بینی در تهران شناختی ندارند.
برای اینکه از عملی موفقیت آمیز بهره ببرید و به مدل بینی موردنظر خود دست پیدا کنید باید بدانید که انتخاب فوق تخصص جراحی بینی استخوانی مناسب در اولویت قرار دارد. متقاضیان عمل بینی استخوانی بهتر است به دنبال جراحی با تخصص و مهارت بالا باشند تا در مورد نتایج عمل اطمینان پیدا کنند. دکتر شیرنگی یکی از مجرب‌ترین جراحان بینی در تهران است که می‌تواند در خصوص جراحی بینی خدمات لازم را به متقاضیان ارائه دهد.

معرفی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

طبیعتا برای افرادی که قصد عمل بینی دارند مهارت و تخصص جراح از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو، آن‌ها به دنبال باتجربه‌ترین و متبحرترین پزشکان در این زمینه هستند. دکتر شیرنگی با داشتن مهارت و تجربه کافی از بهترین و مجرب‌ترین جراحان بینی استخوانی در تهران به شمار می‌آید. از آن‌جایی که بسیاری از متقاضیان عمل بینی قبل از عمل ممکن است با سوالاتی در این خصوص مواجه شوند ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به پاسخ برخی از مهمترین سوالات متقاضیان درباره عمل بینی بپردازیم.


 بهترین جراح بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی در کلینیک دکتر شیرنگی

از دیگر فاکتورهای مهم برای متقاضیان عمل بینی، قیمت عمل بینی طبیعی است. در این مورد باید گفت که هزینه عمل بینی‌های استخوانی نسبت به بینی‌های گوشتی کمتر می‌باشد. یکی از عوامل موثر در هزینه این نوع جراحی، هدف عمل می‌باشد. در برخی از مواقع هدف از این عمل تنها انجام تغییرات در ساختار و ظاهر بینی است اما در مواقعی دیگر ممکن است فرد نیاز به رفع مشکل تنفسی هم داشته باشد.
بنابراین اگر علاوه بر نیاز به تغییر ظاهر بینی، حل مشکل تنفسی هم لازم باشد در این صورت هزینه عمل نسبت به زمانی که فقط تغییرات ظاهری و ساختاری موردنظر است، افزایش می‌یابد. به طور کلی از عوامل مهم موثر بر هزینه عمل بینی می‌توان به میزان دستمزد جراح، هزینه بیمارستان یا کلینیک، هزینه‌های آزمایش‌ها، هزینه عکس‌های قبل از عمل و هزینه‌های بعد از عمل اشاره کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28189
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید