امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

معرفی برخی محصولات ساختمانی ( لوله داربست ، شیرآلات ساختمانی )


1401/07/27
کد خبر : 26622
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

لوله داربست فلزی

داربست فلزی از لوله ها، اتصالات و بست های فلزی که به هم متصل می شوند، تشکیل شده است. مونتاژ و برچیدن این داربست آسان است و در عین حال نیازمند مهارت و دقت بالایی برای نصب است. این نوع داربست استحکام بهتر، دوام بیشتر و مقاومت بالایی دارد. اگرچه اندکی هزینه نصب آن نسبت به سایر داربست‌ها بیشتر است، اما ایمنی بیشتری برای کارگران فراهم می‌کند. به همین دلیل است که این نوع داربست امروزه به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد .
برای خرید لوله‌ داربست، شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی هستند که می‌توانند در تهیه‌ی این کالا به شما کمک کنند. برای این‌که لیستی از این شرکت‌ها و کارخانجات به دست آورید، کافی است تا یک جست و جوی ساده در اینترنت انجام دهید. شما می‌توانید با مراجعه به بازار بورس کالا، لیستی از معامله‌گران در زمینه‌ی لوله‌ی داربست را تهیه کنید. بازار بورس کالا محلی برای معامله‌ی روزانه کالاهای خاص است. این کالاها اغلب از گروه‌هایی هستند که خودشان مواد اولیه برای صنایع دیگر محسوب می‌شوند. مثل گندم، نفت، فلزات و … . هم‌چنین در این بازار نرخ روزانه این کالاها مشخص می‌شود. در مقطع زمانی کنونی، با توجه به نوسانات زیادی که در نرخ و قیمت کالاها اتفاق می‌افتد، این محل می‌تواند مرجع خوبی برای استعلام قیمت باشد.
 داربست: امروزه با گسترش ساخت‌وسازها و همچنین افزایش ارتفاع ساختمان‌ها، استفاده از داربست اهمیت زیادی پیداکرده است. داربست‌ها به‌عنوان سازه‌های کمکی برای دسترسی به نقاط دشوار ساختمان‌ها به ‌کار گرفته می‌شوند. با توجه به شرایط کاربر روی داربست و در ارتفاع، رعایت نکات ایمنی داربست نقش پررنگی در کاهش حوادث دارد. سقوط افراد و اشیا و یا فروریختن داربست، اصلی‌ترین زمینه بروز حوادث را فراهم می‌کنند. داربست تجهیزاتی موقتی از جنس چوب یا فلز است که برای دسترسی ایمن و آسان به محل‌های کار بالاتر از ۲ متر از آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.



لوله داربستی مرغوب و با کیفیت به طور عمده از جنس ورق سیاه نورد ساخته می شود و معمولاً در انواع درزدار، فولادی، گالوانیزه و بدون درز راهی بازار می گردد. اما آنچه ما را درباره این لوله صنعتی مستلزم به دانستن می کند این است که در بازارهای مختلف به ویژه بازار بزرگ آهن آلات، آن را بیشتر با نام لوله ۵ می شناسند.حتماً در کوچه و محله‌ی شما هم ساختمان چند طبقه‌ای ساخته شده است. از جایی به بعد برای تکمیل ساختمان، یک سازه‌ی فلزی که از میله‌های متصل به هم ساخته شده است، لازم است. به این سازه، «داربست» می‌گویند. هر سازه‌ی داربست، از دو قسمت لوله‌ی داربست و بست تشکیل شده است. اسکلت داربست از تعدادی لوله که از جنس فولاد هستند، ساخته می‌شود. لوله‌های داربست از جنس استیل درزدار هستند. استیل یک آلیاژ از فولاد است. یعنی یک ماده‌ای که از مشتقات فولاد (در حقیقت با تغییر دادن درصد عناصر آلیاژ فولاد) محسوب می‌شود. استیل مقاوم است و در مقابل رطوبت زنگ نمی‌زند. برای همین شما شاهد به کار بردن ورق‌های استیل در ساخت لوازم آشپزخانه که فوق‌العاده با رطوبت سر و کار دارند (مثل سرویس قابلمه و کفگیر و ملاقه و …) هستید. لوله‌هایی که از جنس فولاد (و البته مشتقات آن) ساخته می‌شوند، می‌توانند درزدار یا بدون درز باشند. دقیقاً همان‌طور که از نام‌گذاری آن‌ها پیداست، لوله‌های درزدار، یک درزی در ساختمانشان وجود دارد. این همان دو لبه‌ی ورقه است که زمانی که خم شده تا تشکیل لوله بدهد، به وجود آمده است. حال ما بیان کردیم که لوله‌های داربست هم از نوع درزدار هستند. یعنی درز اتصال دو لبه‌ی ورق در آن‌ها پیداست.




 شیرآلات (faucet)، وسیله ای است که خروج جریان مایعات، به طور خاص آب، را از یک لوله را کنترل می کند. شیر آب از مهمترین تجهیزات خانه است که کاربرد بسیاری دارد و در چهار دسته کلی شیر روشویی، توالت، شیر حمام و ظرفشویی قرار می گیرد. علاوه بر ارزش کاربردی، شیرآلات در دکوراسیون و ایجاد حال و هوای مورد نظر کاربران نیز موثر است. شیرآلات در بازار با نام شیرآلات ساختمانی و شیرآلات بهداشتی نیز شناخته می شوند و در مدل های شیرآلات اهرمی، شیرآلات چشمی، لمسی و شیرآلات دیواری و یا توکار موجود هستند. امروزه رنگ های مختلف شیرآلات، کاربران را قادر به خرید شیرآلات متناسب با هر سلیقه ای ساخته است. با ظهور آبکاری های جدید، امکان عرضه شیرآلات سفید و مشکی، شیرآلات زیتونی آنیتک و شیرآلات استیل در بازار پدید آمده است. قیمت شیرآلات با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می شود که وزن و طرح از مهمترین آنها هستند. در هنگام خرید شیرآلات، بهتر است علاوه بر قیمت شیرآلات، گارانتی و استاندارد بودن آن نیز در نظر گرفته شود.
در سال‌های اخیر شیرآلات ساختمان ایرانی مانند شیرآلاتی مثل قهرمان و کسری ، کلار ،اوج و کی دبلیو سی و البرز به یکی از صنایع پیشرو تبدیل شدند و از نظر کیفیت و طراحی ظاهری پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند. شاید بتوان با افتخار ادعا کرد که در حال حاضر تعدادی از شیرآلات ایرانی قدرت قابل توجهی در مقایسه با محصولات خارجی دارند.


 

شیرآلات قهرمان

این شرکت نام آشنا و قدیمی در سال ۱۳۵۹ تاسیس شده است. احتمالا همه شما برای یک بار هم که شده نام برند قهرمان به گوشتان خورده است. این شهرت و رضایت در ازای سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از متخصصان حاصل شده است. امروزه بخشی از محصولات درخشان به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می‌شود و نقش بسزایی در صنعت ایران داشته است. اگر قصد خرید از این برند را دارید نگران قیمت و تنوع محصولات نباشید. بازه قیمت شیرآلات قهرمان تقریبا مشابه با سایر برندهای باکیفیت ایرانی است و از نظر تنوع ، طراحی متفاوت کلاسیک و مدرن در رنگهای متنوع بین محصولات به چشم میخورد.

شیرآلات درخشان

مجموعه صنعتی درخشان از سال ۱۳۸۲ با هدف تولید شیرآلات بهداشتی منطبق بر استانداردهای جهانی، فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه با توجه به نیاز بازار علاوه بر شیرآلات محصولاتی مانند هود، گاز رومیزی و سینک نیز توسط مجموعه درخشان تولید و به بازار عرضه شد. در تمام این سال‌ها این برند خوشنام با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتری سهم بزرگی از بازار را در دست گرفته و استانداردها و گواهینامه‌های متعددی کسب کرده است. مزیت رقابتی شیرآلات درخشان تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات است. رنگ های فانتزی و سبک‌های نو در بسیاری از مدل‌های این برند دیده می‌شود.

شیرآلات راسان

این شرکت از سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرده است. ایده اولیه راسان تولید محصولات ایرانی با کیفیت آلمانی بوده که طی این سال ها با تلاش تیم متخصص خود، تا حد بالایی به این هدف رسیده است. محصولات این شرکت را شیرآلات فانتزی، اهرمی و کلاسیک تشکیل می‌دهند. تنوع محصولات بسیار مناسب و در حدود ۳۰۰ قطعه با رنگ‌های متنوع سفید، کروم، طلایی است.

شیرآلات شودر

شودر از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات ایرانی مشغول به کار شده است. گروه شودر تاکید زیادی روی توجه به جزئیات دارند و در نتیجه‌ی این توجه به طراحی، تکنولوژی و نیاز مشتریان توانسته‌اند رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان را کسب کنند. تنوع طراحی محصولات شودر بسیار بالا و شامل انواع شیرآلات آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی در رنگ‌های متنوع کروم، کروم مات، سفید کروم، شیری کروم، طلا و طلا مات، مشکی و … است. در میان شیرآلات شودر علاوه بر طراحی مدرن، روی الگوهایی همچون بیزانس و باروک نیز کار شده است.

شیرآلات کسری

شیرآلات کسری در سال ۱۳۸۱ تأسیس شده است. این شرکت هم اکنون بیش از ۱۲۰ طرح و مدل مختلف شیرآلات را در مجموعه تولید و به بازار عرضه می‌کند. صادرات شیرآلات کسری به کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا در دستور کار است.علاوه بر تولیدات اختصاصی کسری، نمایندگی بزرگترین تولیدکننده شیرآلات چین (Huayi)، آلکاپلاست جمهوری چک و ملودی نیز در اختیار این گروه است. بر خلاف اکثر برندهای امروزی، کسری در کنار شیرآلات اهرمی، شیرآلات کلاسیک نیز تولید می‌کند و این محصولات را برای طرفداران شیرآلات سنتی با قیمتی مناسب ارائه می‌کند.

شیرآلات البرز

شیرآلات ساختمانی البرز همواره با بهره گیری از دانش به روز و ماشین آلات پیشرفته مهم ترین هم و غم خود را در تهیه و تولید مواد اولیه و تشکیل دهنده با کیفیت قرار داده است که ماحصل آن محصولی با کیفیت و در خور سلایق و نیاز مشتریان باشد. شیر البرز دارای تنوع رنگ طلایی ، مشکی و سفید است. مدل اسپیرال طلایی و برنز ، کروز طلایی ، شاوری ، کارن طلایی و کریستال طلایی از شیرآلات خاص البرز می باشند. کارخانه با اعطای نمایندگی شرکت البرز به استان های مختلف کشور و داشتن نشان استاندارد و پنج سال گارانتی محصولات، توانسته سهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26622
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید