امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

معرفی برترین برندهای لوله گالوانیزه


1401/07/27
کد خبر : 28547
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

 لوله گالوانیزه برای اولین بار در سال 1815 ساخته و روانه بازار شد و به دلیل کاربرد و کیفیت بالا کارخانجات زیادی اقدام به تولید این محصول باکیفیت کرده‌اند. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین برند های لوله گالوانیزه در بازار ایران بپردازیم تا در هنگام خرید انتخابی مطمئن را داشته باشید، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لوله گالوانیزه چیست

لوله‌ی‌ گالوانیزه درواقع همان لوله‌ی‌ فولادی است که برای حفاظت در برابر خوردگی و آسیب‌پذیری، سطح آن را با فلز روی پوشش می‌دهند. پوشش گالوانیزه، طول عمر لوله را افزایش داده و همچنین مقاومت آن را در برابر خوردگی و رسوبات معدنی افزایش می‌دهد. لوله‌های گالوانیزه مدت زیادی از مهم‌ترین اجزاء در خطوط آبرسانی بوده‌ و هستند. این لوله با رعایت استاندارهای DIN2445 و DIN2440 تولید می‌شوند.

کاربرد لوله گالوانیزه از نظر کاربرد

لوله گالوانیزه در صنایع ساختمانی، آب آشامیدنی و مواردی از قبیل آن نقش مهمی دارد و در انواع مختلفی ساخته و روانه بازار شده است که در ادامه هریک را به صورت جداگانه نام خواهیم برد.

لوله گالوانیزه چاه آب

لوله گالوانیزه چاه آب به دلیل قیمت مناسب همچنین وزن پایین‌تر نسبت به لوله بدون درز از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشد. جنس این لوله‌ها معمولاً از فلزاتی ساخته می‌شود که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی، زنگ‌زدگی و خوردگی دارند.

مزایای لوله گالوانیزه چاه آب

•    صرفه‌جویی در مصرف انرژی
•    هزینه پایین
•    جلوگیری از میزان افت دبی
•    جلوگیری از ریزش شن گل‌ولای و ماسه به درون چاه

لوله گالوانیزه برق

این لوله‌ها مصارف گسترده و متنوعی داشته و برای سازه‌های فلزی، دکل‌های مخابراتی، در صنعت گاز، نفت و پتروشیمی، کابل‌های برق، در صنایع کشاورزی و آبرسانی، در تصفیه‌خانه‌ها و نیروگاه‌های برق و آب، مورداستفاده قرار می‌گیرند. ساخت لوله‌های گالوانیزه برق با استفاده از ورق آهن سفید نورد داده‌شده انجام می‌شود.

لوله گالوانیزه کمان گلخانه

لوله گالوانیزه کمان گلخانه‌ای از لوله‌های پرمصرف در ساخت سازه‌های گلخانه به‌خصوص گلخانه‌های صنعتی و کشاورزی می‌باشد. ضخامت لوله‌های گالوانیزه بکار رفته برای کمان گلخانه ۲، ۲,۵ و ۳ میلی‌متر ولوله‌های ۲,۵ میلی‌متری برای سازه سقف و ضخامت ۲,۸ میلی‌متر و ۳ میلی‌متر برای ستون‌های سازه استفاده می‌شود. لوله‌های کمان گلخانه در اکثر مواقع با روش گالوانیزاسیون گرم، گالوانیزه می‌شود.

لوله گالوانیزه سازه گلخانه

لوله گالوانیزه سازه گلخانه از لوله سیاه تولید می‌شود، لوله گالوانیزه سازه گلخانه و با مقدار پوشش به‌اندازه حداقل ۷۰ میکرون آماده بسته بندی و فروش می‌باشد. لوله گالوانیزه سازه گلخانه در سایزهای ۱,۲ الی ۶ اینچ تولید می‌گردد.

انواع لوله گالوانیزه سازه گلخانه

•    لوله گالوانیزه سازه گلخانه سبک
•    لوله گالوانیزه سازه گلخانه کشاورزی
•    لوله گالوانیزه سازه گلخانه صنعتی
•    لوله گالوانیزه سازه گلخانه سنگین

لوله گالوانیزه قالی‌شویی

از لوله‌های گالوانیزه قالی‌شویی همانطور که از اسمشان پیداست برای استفاده در قالی‌شویی هستند و برای آویزان کردن فرش‌ها در گرم‌خانه استفاده می‌شود. لوله گالوانیزه قالی‌شویی از فلز آهن سفید نورد شده است. لوله گالوانیزه قالی‌شویی معمولاً به دو صورت سبک و متوسط از نظر وزن و ضخامت تولید و عرضه می‌گردد.

لوله گالوانیزه حصار

لوله گالوانیزه حصار با استفاده از مفتول‌های فلزی از جنس گالوانیزه گرم یا فولاد ضدزنگ با روزنه‌های درون آن ساخته و تولید می‌شوند. از ویژگی‌های یک لوله گالوانیزه حصاری خوب و با کیفیت می‌توان به مواردی همچون یک محافظ دارای مقاومت و استحکام طولانی و نصب آسان و ایجاد امنیت بالا اشاره کرد.

لوله گالوانیزه فنس

لوله گالوانیزه فنس نیز یکی دیگر از انواع لوله‌های پر مصرف در صنایع مختلف حصارکشی و فنس کشی بوده و به دلیل مقاومت بیشتر در مقابل زنگ‌زدگی و پوسیدگی نسبت به گالوانیزه سرد و همچنین تولید در انواع ضخامت و وزن‌های متفاوت از محبوبیت و استفاده بیشتری برخوردار می‌باشد. لوله گالوانیزه فنس نیز ازلحاظ سیم بندی، انواع لوله‌های سبک نیمه سنگین و سنگین از نظر وزن و ضخامت دسته‌بندی می‌گردد.

لوله گالوانیزه پایه فنس

لوله گالوانیزه پایه فنس به صورت تک شاخ یا جفت شاخ تولید می‌شوند و روی هر شاخک ۳ عدد سوراخ ۶ میلی متری جهت نصب سیم خاردار و در پایین این پایه‌ها یک صفحه به ضخامت ۲ میلی‌متر جهت قرار گرفتن در بتن به منظور محکم شدن متصل شده است. سر هر پایه لوله گالوانیزه پایه فنس توسط کپ فلزی جوش‌خورده مسدود شده تا از ورود آب و خوردگی جلوگیری شود.

برند های لوله گالوانیزه

همانطور که در قبل نیز به این موضوع اشاره کردیم لوله‌های گالوانیزه در اصل لوله‌های فولادی هستند که جهت مراقبت و حفاظت از این لوله‌ها در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی و آسیب‌های که ممکن است بر روی پوشش آن رخ دهد باید بر روی آن لایه از فلز روی قرار داده می‌شود و به همین دلیل این لوله خریدارن زیادی را در بازار به خود اختصاص داده‌اند. لوله گالوانیزه کارخانجات مختلف: سپنتا، در پاد تبریز، سپاهان، اهواز و بنیاد برق تولید و روانه بازار می‌شود، که هر یک وِیژگی‌های خاصی را دارا می‌باشند و به دلیل وجود افراد سودجو خرید از یک فروشگاه معتبر و خوش‌نام که تجربه و دانش کافی در معرفی و شناخت این محصولات را دارا باشد پیشنهاد می‌شود، از این رو در ادامه قصد داریم برترین برندهای لوله گالوانیزه که در بازار کنونی خریداران زیادی را به خودت جذب کرده است معرفی کنیم.

لوله گالوانیزه ساوه

لوله های گالوانیزه ساوه از لوله سیاه درزدار و به صورت گالوانیزه گرم تولید می‌شوند و همچنین به دلیل پوشش گالوانیزه آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی در محیط‌های مرطوب و اسیدی مقاوم است. لوله های آب تولید شده توسط این شرکت در منازل و آب‌رسانی ساختمان کاربرد زیادی دارد، همچنین جهت خرید لوله گالوانیزه ساوه می‌توانید از سه کلاس سبک، متوسط و سنگین و در سایز ۲/۱ تا ۶ اینچ با توجه به نیازتان انتخاب خود را انجام دهید.
برای مشاهده قیمت لوله گالوانیزه ساوه حتما به شرکت ها و فروشگاه های معتبر از جمله سپندارلوله مراجعه کنید.

لوله گالوانیزه سپنتا

لوله گالوانیزه سپنتا یکی از برند‌های معتبر و خوش‌نام از دید مهندسین و متخصصان تأسیسات درزمینهٔ تجهیز دستگاه‌های لوله‌کشی و آب‌رسانی در بین سایر رقبا می‌باشد، به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید لوله گالوانیزه سپنتا می‌باشند. لوله گالوانیزه سپنتا به دو مدل سبک و سنگین دسته‌بندی می‌گردند و طبق استاندارد جهانی طول تمام لوله‌های گالوانیزه سپنتا ۶ متر می‌باشند. لوله های گالوانیزه سپنتا تنها به روش گرم، گالوانیزه می‌شوند.
برای خرید لوله گالوانیزه سپنتا حتما به شرکت ها و فروشگاه های معتبر از جمله سپندارلوله مراجعه کنید.
در آخر لازم به ذکر است که انواع لوله گالوانیزه از تولیدات کاربردی هستند که به دلیل ساختار ضد زنگ و قابلیت تحمل بالای فشار با اقبال خوب کاربران در صنایع گوناگون روبرو شده‌اند. شما می‌توانید از فروشگاه سپندار لوله به‌عنوان عرضه‌کننده کلیه تولیدات لوله گالوانیزه از برندهای معتبر راهنمایی بگیرید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28547
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید