امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

مشخصات برند تصفیه آب سی سی کا


1401/07/27
کد خبر : 28592
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر
شاید شما هم در سال های اخیر نام برند تصفیه آب سی سی کا را شنیده باشید. سی سی کا نام شرکت تایوانی CCK، تولید کننده محصولات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی است. در سال های اخیر، تصفیه آب سی سی کا یکی از مهم ترین نقش ها را در فروش دستگاه تصفیه کننده آب خانگی در ایران داشته است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را در مرحله اول با دستگاه تصفیه آب و قطعات به کار رفته در آن آشنا کنیم، سپس در مورد تصفیه آب CCK برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات را ذکر کنیم.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا ایرانی

تصفیه آب سی سی کا ساخته شده در تایوان دارای قیمت بسیار بالایی است. به همین خاطر بسیاری از شرکتهای ایرانی تصفیه آب، اقدام به فروش CCK تولید شده در ایران میکنند.

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تصفیه آب خانگی، شرکت آریا صنعت معصومی است. این شرکت در قم واقع شده است و اقدام به تولید انواع محصولات تصفیه آب میکند. یکی از دستگاه های پرطرفدار این شرکت تصفیه آب CCK ایرانی است.

ویژگی مهمی که دستگاه تصفیه آب سی سی کا تولید شده در شرکت معصومی ارائه میکند، قیمت بسیار خوب در مقابل کیفیت قابل قبول است. شرکت معصومی در این دستگاه تصفیه کننده از قطعات ایرانی با کیفیت بهره میبرد.

بررسی های شرکت پاکاب گستر نشان میدهد که این دستگاه با نمونه تایوانی خود قابل مقایسه نیست اما میتوان گفت که از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب اورجینال تایوانی cck

دستگاه تصفیه آب سی سی کا تولید شده در تایوان را میتوان یکی از با کیفیت ترین آب تصفیه کن های خانگی در جهان نامید. این دستگاه از هر نظر دارای کیفیت و دوام بالا است. با خرید این دستگاه خیال خود را میتوانید تا چندین سال از داشتن آب سالم و تصفیه شده راحت کنید.

متاسفانه به دلیل تحریم های به وجود آمده، واردات دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا با محدودیت های فراوانی روبه رو شده است. به همین دلیل است که در صورتی که وارد ایران شوند هم دارای قیمت بالایی هستند.

شرکت پاکاب گستر به عنوان یکی از معدود فروشندگان تصفیه آب اصل تایوانی، اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب سی سی کا اورجینال کرده است. این دستگاه 6 مرحله بوده و دارای بهترین کیفیت در قطعات تصفیه آب است.

قطعات به کار رفته در سی سی کا

چه دستگاه تصفیه اب سی سی کا و چه دیگر برندها دارای تعداد خاصی از قطعات تصفیه آب هستند. در این قسمت به معرفی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آشنایی با اجزاء و قطعات مختلف به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خالی از لطف نیست و قطعا به انتخاب مناسب شما کمک خواهد کرد. دستگاه تصفیه آب از قسمت‌های مختلف مثل مخزن تصفیه آب، فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب، گیج فشار سنج، هوزینگ فیلتر‌های تصفیه آب، پمپ افزایش فشار و بدنه دستگاه تشکیل شده است.

فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب: همانطور که توضیح دادیم، دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس معمولا از 5 تا 6 فیلتر تشکیل شده است. فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب اساسی‌ترین نقش را در تصفیه کردن آب ایفا میکنند. مهم‌ترین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO، فیلتر ممبران اسمز معکوس است. این فیلتر ذرات آلاینده موجود در آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه میکند تا آب به دست آمده بهترین کیفیت را دارا باشد.

شیر برقی تصفیه آب: شیر برقی یکی از اجزای مهم تصفیه آب است. این شیر با سنسور های پرشر و لو پرشر کار میکند. وظیفه اصلی آنها این است که به طور اتوماتیک بتوانند جریان ورودی آب را کنترل کنند. در صورت پر شدن مخزن، جریان آب را ببندند و در صورت خالی شدن آن جریان را باز بگذارند تا دستگاه آب تصفیه کن کار کند.

مخزن دستگاه تصفیه آب: یکی دیگر از اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی، مخزن آن است. آب تصفیه شده توسط فیلتر‌ها به مخزن دستگاه تصفیه آب رفته و در آنجا برای مصرف ذخیره میشود. کیفیت مخزن به دلیل تماس طولانی مدت با آب تصفیه شده، از اهمیت زیادی برخوردار است.

پمپ دستگاه تصفیه آب: دستگاه تصفیه آب خانگی برای عملکرد بهتر نیاز به فشار آب بالایی دارد. پمپ افزایش فشار وظیفه دارد تا فشار آب خانگی را برای ورود به دستگاه تصفیه آب افزایش داده تا فیلتر ممبران بتواند به بهترین نحو عملکرد تصفیه آب را انجام دهد.

 

بهترین برندهای تصفیه آب

در کنار برند معتبر سی سی کا، برندهای دیگری نیز هستد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. البته شاید بتوان گفت کیفیت تصفیه آب فقط مربوط به برند آن نمیشود. اما میتوان با برند تصفیه آب تا حدی از کیفیت قطعات آب تصفیه کن اطمینان حاصل کرد.

برند کره ای هیوندای

هیوندای در حال حاضر یکی از برترین دستگاه های تصفیه آب در جهان است. این دستگاه تمامی استاندارد های مربوطه به را دارا میباشد. استاندارد NSF یکی از معتبر ترین استاندارد های مربوط به تصفیه آب است که در آمریکا به برند های تصفیه آب اعطا میشود.

برند سافت واتر

سافت واتر هم یکی از قدیمی ترین برندها در ایران است. این برند تصفیه آب نیز اغلب توسط شرکت معصومی تولید و عرضه میشود. بسیاری از افراد این تصفیه آب ها را با نام تایوانی به فروش میرسانند. اما باید دانست که تصفیه آب سافت واتر تولید شده در ایران است.

برند لایف واتر

لایف واتر برند ایرانی دستگاه تصفیه آب است. این برند در سال های اخیر با استقبال گسترده ای موجه شده است. دلیل استقبال از برند لایف واتر، استفاده از بهترین قطعات تصفیه آب خانگی است. علاوه بر آن، پاکاب گستر در برند لایف واتر از طیف وسیعی از مدل ها عرضه میکند.

برخی از تصفیه آب های تولید شده لایف واتر دارای قطعات تماما ایرانی هستند، برخی دیگر از قطعات وارداتی از کشور هایی مثل چین استفاده میکنند و برخی دیگر از آنها، از قطعات ایرانی ساخته شده اند. هر یک از این دستگاه ها دارای کیفیت مخصوص به خود هستند.

برند تصفیه آب آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی نیز از برندهایی است که در سال های اخیر از اعتبار بالایی برخوردار شده است. این برند تصفیه آب توانسته با کیفیت خوبی که دارد، فروش زیادی را کسب کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28592
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید