امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

مزیت های مهم استفاده از شیشه فریم لس


1401/07/27
کد خبر : 26879
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

شیشه پارتیشن که در چنین شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً از جنس سکوریت، نشکن و لمینت بوده است که جزء شیشه هایی با مقاومت بسیار بالا هستند. لازم است بدانید که قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به فاکتورهای متعددی مشخص می گردد و اینگونه نیست که همیشه یک هزینه ثابت را برای قیمت پارتیشن شیشه ای مطرح کنیم. مثلاً قیمت پارتیشن شیشه ای در نمونه پارتیشن متحرک با پارتیشن فریم لس متفاوت می باشد.
هر کدام از نمونه های پارتیشن شیشه ای را می توان برای محیط خاص مورد استفاده قرار داد مثلا برای اینکه یک محیط بزرگ را به چندین بخش کوچک تقسیم کنیم می توان از پارتیشن متحرک استفاده کرد یا اگر زیبایی کار به عنوان اولین اولویت شماست پارتیشن فریم لس می تواند گزینه خوبی برای  شما محسوب شود.

معرفی درب برقی و کاربردهای متنوع کرکره برقی

امروزه استفاده های بیشماری از درب برقی به دلیل مزیت ها و تنوع شأن می‌شود و با توجه به پیشرفت هایی که در خصوص ساختمان سازی صورت گرفته ، درب برقی نیز جز یکی از تجهیزاتی به شمار می‌رود که در ساختمان ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
درب برقی هم کارایی بسیار بالایی دارد و هم تنوع خوبی در مدل‌های آن دیده می‌شود که شما می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی ساختمان خود و میزان رفت و آمد برای انتخاب درب برقی اقدام کنید.
کرکره مغازه یکی از نمونه های پرکاربرد درب برقی به شمار می رود. کرکره مغازه نمونه ی متفاوتی از حفاظ می باشد که علاوه  بر این که نقش عمده‌ای در حفاظت از مغازه داشته است بلکه به زیبایی نمای فروشگاه نیز کمک می کند. در گذشته شکل کرکره ها از چوب و الومنیوم بود اما به تدریج مدل های جدید و مجهزی جایگزین آنها شدند.
اصلی‌ترین فاکتوری که برای دسته بندی کرکره های جدید استفاده می شود جنس تیغه کرکره مغازه می باشد البته موتور کرکره برقی نیز نقش بسیار مهمی در کیفیت آن داشته است. البته کرکره های برقی در دسته بندی های کرکره دستی و کرکره اتوماتیک نیز قرار می گیرند که هر کدام از آنها در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.


 شیشه فریم لس


کرکره دستی از جنس آهن می باشند و در گذشته ها بیشتر کاربرد داشت و این روزها بیشتر مشتریان به سراغ استفاده از کرکره های برقی یا اتوماتیک می رود که در ساخت این کرکره ها از موتورهای برقی استفاده می شود و امنیت آنها نیز بالاتر بوده و گاهی در زمان قطع برق امکان کارکرد آنها به صورت دستی نیز وجود دارد اما به شرط این که با نحوه صحیح عملکرد خلاص کن دستی کرکره برقی آشنا باشید می توانید در زمان قطع برق کرکره برقی را باز یا بسته کنید.
بد نیست که بدانید برخی از مشتریان در زمان خرید کرکره اتوماتیک نگران صدای آن هستند اما به منظور کاهش صدای کرکره برقی روش های متنوعی مطرح می شود که می تواند منجر به کاهش صدای کرکره برقی شود از جمله شستن تیغه ها، افزایش قطر لوله، اضافه کردن غضروف آلومینومی بین تیغه ها، تعویض تیغه ها، تعمیر گیربکس و در نهایت استفاده از تکنسین های ماهر و خبره در خصوص کاهش صدای کرکره برقی است.

نکات مهم در زمان خرید شیشه آکاردئونی

برای این که شما بتوانید بهترین شیشه آکاردئونی را خریداری کنید باید به چندین نکته توجه داشته باشید که به صورت خلاصه در ادامه آنها را مطالعه می کنید.
اول از هر چیزی ضخامت و جنس شیشه را به درستی انتخاب نمایید و حداقل هشت میلی متر ضخامت را در نظر بگیرید. برای این که شیشه آکاردئونی اجرا شود از ریل ها استفاده می‌گردد که این ریل ها باید از جنس آلومینیوم بوده و دارای مقاومت بالایی باشند و وزن شیشه را بتوانند تحمل کنند و در زمان باز و بسته شدن درب دچار شکستگی نگردند و همچنین ضد زنگ بودن ریل را مد نظر بگیریم تا اگر تحت شرایط همچون رطوبت و نم قرار گرفت از مقاومت آن کم نشود.
درزگیر ها و یراق آلات که برای شیشه آکاردئونی استفاده می‌شود با کیفیت و مقاومت سازه ارتباط مستقیم دارند و به همین جهت باید این موارد از بهترین جنس ها و با کیفیت ترین ها تهیه شده باشند.
رنگ شیشه آکاردئونی می‌تواند متفاوت باشد ولی بهتر است شما در زمان خرید به رنگ و مقاومت شیشه دقت کنید تا بین زیبایی و کیفیت تلفیقی را اجرا نمایید.


 شیشه فریم لس

موارد مصرف شیشه میرال

شیشه میرال یا همان شیشه سکوریت جزء شیشه هایی می باشد که برای مصارف مختلفی از آن استفاده می‌شود که می‌توانیم به عنوان رایج ترین موارد مصرف شیشه میرال به پارتیشن شیشه ای، بالکن های شیشه ای، ویترین های شیشه ای، نمای شیشه ای، پنجره های دوجداره، قابل استفاده از خودروها به منظور شیشه جلو طرفین و عقب، قابل استفاده در گوشی های هوشمند، در ساختمان ها به منظور درب ورودی اسانسور، درگاه، استفاده در ساخت لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود، ماکروفر و.... اشاره نماییم.
مثلا در بالکن های شیشه ای که از شیشه میرال استفاده می شود می توانند به صورت شیشه تاشو و جمع شو پیاده سازی گردند یا به صورت ثابت اجرا شوند که در هر صورت نمای یکدست و بسیار زیبایی را به محیط خواهند داد.
قیمت شیشه میرال نیز با توجه به جاسازهای روی شیشه و ابعاد و اندازه ی آنها مشخص و محاسبه می شود. لازم است که در خصوص شیشه میرال این نکته را به خاطر بسپارید که با توجه به امنیت فوق العاده این شیشه ها و مقاومت بسیار بالای آن ها به عنوان یکی از بهترین نمونه های شیشه محسوب می شوند که حتی در زمان شکستن موجب آسیب به شخصی نخواهد شد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26879
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید