امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مزیت های استفاده از شیشه بالکن و مشخصات آن


1401/07/27
کد خبر : 26145
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

بالکن شیشه‌ای یا شیشه بالکن که با نام‌های دیگری مانند شیشه تاشو هم شناخته شده است در طی سال‌های گذشته کاربرد زیادی داشته است.  ویژگی‌ها و مزایای بی‌نظیر شیشه بالکن باعث محبوبیت این محصول شده است. در این مطلب، به بررسی و معرفی مزایای استفاده و موارد کاربرد شیشه بالکن می‌پردازیم و انواع این محصول را معرفی می‌کنیم. با ما همراه شوید!

مزایای استفاده از شیشه بالکن و ویژگی‌های آن

شیشه بالکن زیبایی مضاعفی به ساختمان می‌بخشد اما سهل‌انگاری در انتخاب رنگ، طرح و نحوه‌ی اجرای آن می‌تواند از زیبایی ساختمان موردنظر بکاهد.

یکی از مزایای شیشه بالکن عایق بودن آن است. درواقع شیشه بالکن یا همان بالکن شیشه‌ای می‌تواند عایق صوت، حرارت و انرژی باشد. جلوگیری از ورود آلودگی به فضای داخلی و ممانعت از ورود حشرات و پرندگان از مزایای استفاده از بالکن شیشه‌ای است.

این محصول می‌تواند کاربرد تراس یا بالکن ساختمان را بیشتر کند و باعث شود تا از فضایی که برای این مورد درنظر گرفته‌اید استفاده‌ی بهینه‌تر و بیشتری کنید.

در واقع استفاده از شیشه تاشو یا بالکن شیشه‌ای باعث می‌شود تا در تمامی فصول سال از این فضا لذت بیشتری ببرید، تجربه‌های زیبایی داشته باشید و خاطرات خوبی خلق نمایید.

عوامل موثر در قیمت شیشه بالکن

از اولین و مهم ترین عوامل تأثیرگذار در بالکن شیشه ای می توان به قیمت بر متراژ دهانه بالکن اشاره نمود که با افزایش متراژ، قیمت واحد جهت محاسبه هزینه، کاهش می یابد و اجرای سیستم را برای پروژه های بزرگ به صرفه تر خواهد کرد. در ادامه با شیشه بالکنی در تهران همراه ما باشید.

بالکن شیشه ای توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین، به صورت کشویی در ریل حرکت کرده و در آخرین ایستگاه که دریچه بازشو است، از ریل خارج و به صورت لولایی باز می شوند، تمامی اجزای بکار گرفته شده جهت حرکت شیشه ها از نوع وارداتی و از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی، با ضمانت و گارانتی می باشند.

جهت درخواست بالکن شیشه ای می توانید طبق موارد زیر عمل نمائید و سپس با جهان نما  تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید .

طول و عرض کار خود را به صورت حدودی یادداشت کنید.

عکس از محل پروژه گرفته و برای کارشناسان فروش شرکت ما ارسال کنید.

در صورت وجود مواردی از قبیل آب گرمکن، پکیج، باربیکیو در بالکن خود، حتما به کارشناسان شرکت جهان نما اعلام فرمایید.

بررسی کنید که از سمت داخل فضا، شیشه ها را به کدام سمت می خواهید هدایت کنید.

اگر قصد نصب شیشه، از روی کف فضا را دارید، حتما طرح های سندبلاست را برای قسمتی از شیشه در نظر بگیرید.

بالکن شیشه ای چیست؟

تراس قسمتی از فضای خانه می باشد که می توان از آن به عنوان بهارخواب نیز استفاده کرد. برای این که بتوان از تراس در تمام طول سال استفاده کرد باید از شیشه شفاف برای تراس استفاده نمود؛ که تراس را پوشش دهد و همه ساعت فضای قابل استفاده ایجاد نماید. شیشه برای تراس از ورود هوای نامطبوع بیرون به داخل جلوگیری می کند.

به طوری که هوای داخل آن دارای مطلوبیت بسیاری است. با استفاده از شیشه برای تراس می توان فضای تراس را به یک فضای بسته تبدیل کرد و با استفاده از لوازم مختلف بنا به سلیقه و دکوراسیون منزل فضا را کاربردی تر کرد.و ان را زیبا کند

شیشه بالکن پوشش و یا حفاظی است که برای کاهش خطر سقوط افراد از بالکن و یا تراس اجرا می‌شود.

برای شیشه تراس نصب شده، این امکان وجود دارد که در هنگام بازشو بودن به‌ آرامی به سمت دیوار حرکت کرده و با آن مماس شود.

 دارای پنل هایی است که به آسانی و به کمک یک دستگیره باز و بسته می‌شود. هنگامی‌که همه‌ی پنل ها باز شدند می‌توان آن‌ها را قفل کرد تا از حرکت کردن و بسته شدن احتمالی در اثر باد جلوگیری شود. این عمل به‌وسیله‌ی نوارهای جاسازی‌شده در دیوار امکان‌پذیر است.

 از تعدادی شیشه‌های ثابت همراه با یک یا دو درب در میان یا کناره های دهنه تشکیل شده است.

شیشه تراس از پنل های شیشه‌ای که تنها از طریق بست، ثابت نگه داشته شده و باز و بسته نمی شوند.

شیشه بالکن ریلی دارای شیشه های 40 تا 60 سانت می باشد.

در صورت فریم لس بودن کامل تمام شیشه ها؛ در این حالت از هیچگونه اتصالی استفاده نمی‌شود و شیشه ها به وسیله لوله های استیل در بالکن ثابت قرار می گیرند.

به دست آوردن سطح قابل قبولی از مهارت فنی و تسلط برای نصب انواع شیشه بالکن نیازمند دانش و کسب تجربه کافی در این زمینه است.

تجربه بالای گروه تکنسین‌های نصب شرکت جهان نما و سطح مثال‌زدنی اطلاعات فنی آن‌ها سال‌هاست که در عرصه محک قابل‌قبول و رضایت‌بخش بوده که این تجربه و مهارت مثال‌زدنی را با نصب بیش از صد‌ها با بیشترین تنوع ظاهری کسب نموده‌اند و همین تجربه و اطلاعات فنی بالا است که میزان بیشترین رضایت مشتریان را برای ما به ارمغان آورده است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26145
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید