امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

مزایای استفاده از کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای


1401/07/27
کد خبر : 26532
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

فرض کنید شما قصد ساخت یک پاساژ و یا مغازه لوکس را دارید، قطعا هزینه بسیاری را باید متحمل شوید ولی مطمئن هستید که نتیجه این کار بسیار سودآور خواهد بود. هنگام ساخت، لوازمی هستند که برای تامین امنیت و آسایش کارکنان و مغازه داران بسیار اهمیت دارند. این وسایل شامل: کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای است.
به طور کلی استفاده از کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه های داخل پاساژ برای حفظ امنیت اموال، امری ضروری می باشد. برای سهولت در رفت و آمد مشتریان نیز استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بسیار حیاتی و مهم است. ما در این مقاله به اهمیت و همچنین نحوه نگهداری این لوازم می پردازیم.
 

مزایا و معایب کرکره برقی پارکینگ، مغازه و درب اتوماتیک شیشه ای

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم از کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه برای ایجاد امنیت، از درب اتوماتیک شیشه ای برای سهولت در رفت و آمد استفاده می شود. اما این مزیت تنها دلیل استفاده از این نیست.
از مزایای استفاده از کرکره برقی پارکینگ و همچنین کرکره برقی مغازه می توان به آسان بودن، سرعت بالا نسبت به کرکره های قدیمی و مکانیکی، کنترل از راه دور درب با استفاده از ریموت مخصوص کرکره برقی پارکینگ و مغازه، کنترل رفت و آمد و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.
استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هم مانند کرکره برقی پارکینگ و مغازه، مزایای دیگری دارد، مثل: تامین امنیت با استفاده از شیشه های ضخیم، کنترل از راه دور مانند کرکره برقی مغازه و پارکینگ، کنترل رفت و آمد و جلوگیری از تجمع بیش از حد افراد، حفظ فضاهای باز مثل سالن اصلی ازعوامل محیطی مثل طوفان، باد و یا بارش شدید و بسیاری موارد دیگر با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای.

نحوه نگهداری کرکره برقی مغازه ، پارکینگ و درب اتوماتیک شیشه ای

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم استفاده از کرکره برقی مغازه ، کرکره برقی پارکینگ و درب اتوماتیک مزایای بسیاری دارد. پس از انتخاب، خرید و نصب این دستگاه ها مسئله مهمی که وجود دارد نحوه نگهداری و مراقبت از آن می باشد. با توجه به گرانی های متعدد و مشکلات اقتصادی موجود در بازار، طبیعتا تعمیر و یا تعویض درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی پارکینگ و همچنین کرکره برقی مغازه هزینه های گزافی به همراه دارد.
با این وجود شما می توانید با انجام کارهای ساده و در عین حال حیاتی از به وجود آمدن خرابی های ممکن در کرکره برقی پارکینگ، مغازه و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری نموده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این کارها شامل موارد زیر است:
 

انجام سرویس های دوره ای

پس از خرید و نصب کرکره برقی پارکینگ و مغازه، باید سرویس های دوره ای در بازه های زمانی منظم توسط تکنسین های با تجربه و متخصص انجام شود. این کار باعث می شود که هم این وسایل به خوبی کار کنند و هم از ایجاد خرابی های ممکن کرکره برقی مغازه، پارکینگ و درب اتوامتیک شیشه ای جلوگیری شود.

کنترل رفت و آمد

یکی از کارهایی که هنگام نصب این لوازم باید انجام شود، جلوگیری از رفت و آمد بیش از می باشد. هرچه میزان استفاده از کرکره برقی پارکینگ ، درب اتوماتیک شیشه ای و حتی کرکره برقی مغازه کنترل شده و کم باشد، عمر دستگاه نیز افزایش می یابد.

بازدید دوره ای دستگاه

بهتر است که چند وقت یکبار از این دستگاه ها بازدید کلی انجام شود و در صورت وجود مشکل، سریعتر به فکر حل آن باشید. برای نمونه بررسی و چک کردن موتور و تیغه کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه بسیار اهمیت دارد. در مورد درب اتوماتیک شیشه ای نیز بهتر است موتور آن و همچنین مسیر برق رسانی آن به طور کامل چک شود.
 

کلام پایانی

به طور کلی استفاده از کرکره برقی پارکینگ، کرکره برق مغازه و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای برای تامین امنیت و سهولت، بسیار کاربرد دارد. ما در این مقاله به برخی از مزایای استفاده از این دستگاه ها و نحوه نگهداری آن اشاره نمودیم. گروه متین هوشمند یکی از معتبرترین مراجع جهت خرید کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه و درب اتوماتیک شیشه ای می‌باشد و با مراجعه به وبسایت https://matinhooshmand.com می‌توانید خریدی مطمئن و تضمین شده داشته باشید.

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26532
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید