امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مرکز معتبر رنگ مو در تهران


1401/07/27
کد خبر : 26431
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر

هر زنی می‌تواند بر اساس سلیقه و فرم اجزای صورتش طرحی جدید برای موهایش انتخاب کند. یکی از پر طرفدارترین روش ها برای کار بر روی مو، مش است که سابقه زیادی در بین خانم ها دارد. آرایشگر بنا به تخصصی که دارد قسمت هایی از مو را روشن کرده تا در نهایت تغییری بزرگ در ظاهر مو ها بوجود بیاید. دو رنگ موی عسلی و زیتونی نیز رنگ هایی پر طرفدار و عامه پسند هستند که می‌توانند جلوه بخش موهای هر زنی باشند. در ادامه ی مطلب به بررسی روش های مش و رنگ مو و باید و نباید ها در این موضوع می‌پردازیم.
مرکز معتبر رنگ مو در تهران

مش مو و روش های انجام آن

مرکز معتبر رنگ مو در تهران

مش مو عملی است برای روشن کردن قسمت هایی از مو که در ظاهر افراد تغییر زیادی ایجاد می کند. انجام این کار به تخصص احتیاج دارد و بهتر است که در آرایشگاه انجام شود. برای مش کردن مو ها باید آن را دکلره کرد و مو را با رنگ های بلوند رنگساژ کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.
مش با کلاه: در این روش از کلاه مش که روی آن سوراخ هایی با فاصله از هم قرار دارد استفاده می شود. برای مش مو با کلاه باید از یک قلاب باریک برای بیرون آوردن قسمتی از مو ها استفاده کنید. بعد از جدا کردن قسمت هایی از مو آن ها را به کمک یک فرچه دکلره وسپس رنگساژ کنید بهتر است ابتدا مش مو را از جلوی سر شروع کنید تا این قسمت ها روشن تر شود. با استفاده از یک کلاه پلاستیکی به مدت 20 دقیقه مو ها را بپوشانید. احتمالا شما نیز به این نکته آگاه هستید که هرچه رنگ روی مو برای مدت طولانی تری بماند، مو روشن تر می شود. بعد از گذشت بیست دقیقه کلاه پلاستیکی را از سرتان جدا کنید و موهای مش شده را از روی کلاه بشویید و بعد از آن کلاه مش را نیز بردارید و موهای تان را با شامپو مخصوص بشویید.
مش مو با فویل: برای این روش باید مو ها را تقسیم بندی کنید. جلوی مو را به 3 قسمت تقسیم کنید و بقیه مو ها را به 4 قسمت کنید و با کلیپس نگهدارید. هر قسمت را به دست بگیرید و با یک شانه دم باریک و با حرکت زیگزاگی قسمت هایی از مو را جدا کنید و در یک فویل که به صورت مستطیلی بریده اید قرار دهید. از پودر های دکلره مخصوص فویل استفاده کنید تا کف نکند و همچنین زیاد نیز دکلره نزنید. حالا کاغذ فویل را تا کنید و بعد از گذشت زمان کافی قسمت هایی را که دکلره کرده اید را بشویید و رنگساژ مورد نظر را روی موها انجام دهید و با یک براشینگ مناسب مش مو را تمام کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.
استفاده از تونر موها را زیباتر می کند، زردی و قرمزی که در اثر دکلره ایجاد شده را می گیرد و رنگ را روی مو تثبیت می کند. تونر برای رنگ اصلی مشکلی ایجاد نمی کند اما روی زیر توناژ اثر می گذارد. حتی می توانید برای تمام سطح مو به مدت یک ربع از تونر استفاده کنید و سپس آن را بشویید.

رنگ موی زیتونی و ویژگی ها آن

مرکز معتبر رنگ مو در تهران

رنگ موی زیتونی چون در دسته رنگ های سرد قرار می باشد، به عنوان سازگار ترین رنگ شناخته می شود. این رنگ مو چون از دو رنگ سبز و قهوه ای حاصل شده و جزو رنگ های سرد است، انتخاب فوق العاده ای برای پوست های گرم به شمار می رود. رنگ موی زیتونی با رنگ پوست سبزه گرم و برنزه و گرم نیز هارمونی قشنگی ایجاد می کند. دلیل اینکه از رنگِ موی زیتونی این همه استقبال می شود این است که میتوان بدون دکلره کردن، مو ها را به رنگ زیبای زیتونی در آورد. همانطور که حتما می دانید دکلره به موها آسیب می رساند و باعث خشکی و چند شاخه شدن ساقه موها می شود و استفاده بیش از حد از آن طراوت و زیبایی و براق بودن مو ها را می گیرد. رنگ هایی هستند که بدون دکلره زیبایی خود را نشان نمی دهند و در نهایت نتیجه دلخواه از آنها به دست نمی آید اما رنگ موی زیتونی از آن دسته رنگ هایی است که بدون دکلره نیز زیبایی خاصی به موهای شما هدیه می کند. رنگ موی زیتونی دودی نیز برای خانم های جوان و کم سن وسال و دختران جوانی که نمی خواهند رنگ موی آنها باعث بالاتر رفتن سن شان شود بسیار مناسب است. به عبارت دیگر رنگ مو دودی سن و سال نمی شناسد. فرمول رنگ موی زیتونی دودی این گونه است: 30 میل از رنگ موهای دودی شماره 6 و 7 + هفتاد میل از رنگ مویِ زیتونی شماره 6+ واریاسیون سبز 10 سانت + اکسیدان شماره 2

بعد از رنگ کردن به قسمت های مختلف ساقه و ریشه 40 دقیقه زمان دهید و بعد از آن موهای تان را بشویید. از این رنگ زیبا غافل نشوید و برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.
مرکز معتبر رنگ مو در تهران

رنگ موی عسلی، رنگی شیک و جذاب

رنگ موی عسلی از شیک ترین رنگ موهایی است که بانوان برای ایجاد تنوع در استایل خود از آن استفاده می کنند. این رنگ موی زیبا از دو رنگ طلایی سری  G و رنگ مسی به دست می آید و می توان با انجام تغییراتی که در ترکیبات این رنگ مو انجام می شود طیف های روشن و تیره را به دست آورد. هر طیف رنگ با پوست های مختلف زیبایی خود را نشان می دهد. در ترکیب رنگ موی عسلی، رنگ طلایی بیشتر از رنگ مسی است و نتیجه ی آن رنگ بلوند خیلی سرد یا خیلی گرم نمی شود. شاید به همین خاطر است که این رنگ موی زیبا با رنگ پوست های متفاوت هارمونی جذابی ایجاد می کند.
رنگ موی عسلی از آن دسته رنگ هایی است که همواره بین بانوان طرفدار پر و پا قرصی دارد. این رنگ مو با پوست سفید و چشمان روشن هارمونی قشنگی دارد به همین دلیل است که این رنگ مو در بین بانوان اروپایی محبوب می باشد. البته این رنگ برای بانوان شرقی که چشم و ابروی تیره پوست گندمی دارند بسیار زیباست. این رنگ مو جزو رنگ هایی است که معمولا از مد نمی افتد و همه بانوان حداقل برای یک بار هم که شده علاقمند هستند آن را امتحان کنند.

رنگ موی روشن  چون از رنگ های بلوند تیره محسوب می شود با اکثر پوست ها زیبایی خاص خود را نشان می دهد. رنگ موی عسلی با پوست سفید و گندمی، پوست سبزه، پوست زیتونی حتی پوست برنزه نیز هارمونی قشنگی دارد و برای ایجاد تنوع و تغییر در ظاهر بانوان بسیار کاربردی است.

مرکز معتبر رنگ مو در تهران


همان طور که اشاره شد عملیات رنگ کردن مو، تخصصی و زمان بر است. از طرفی به تجربه ی زیادی نیز احتیاج دارد. برای دریافت بهترین نتیجه، انتخاب یک سالن آرایشی و آرایشگر معتبر مسئله ی مهمی است.

سالن تخصصی زیبایی سریرا با مدیریت خانم معصومه ترابی در خیابان دولت تهران، ارائه دهنده ی انواع خدمات زیبایی می باشد که در انتخاب رنگ مناسب با چهره تان به شما کمک می کند. اگر قصد دارید در موها یا ظاهرتان تنوع ایجاد کنید از طریق راه های ارتباطی ٠٢١٢٦٦٠٤٠٢٣ و ٠٩١٢١٠٢١٠٤١ با این مجموعه در تماس بوده و موهای تان را به دست حرفه ای ترین و با تجربه ترین افراد در این زمینه بسپارید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26431
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید