امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مرکز تخصصی فروش و نصب اپشن خودروهای وارداتی


1401/07/27
کد خبر : 26058
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

همگام با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ی خودرو، به طبع آن لوازم جانبی و قطعات داخلی خودرو نیز دچار تغییرات و شگفتی های بسیاری شد. از جمله این لوازم که کاربرد خوبی دارد، می توان به رادار نقطه کور اشاره نمود که در گوشه ی عقب خودرو نصب می شود و وجود مانع در میدان تعریف شده ی این رادار را تشخیص می دهد و حضور مانع را با چراغ زرد رنگی که در کنار آینه جانبی راننده نصب شده، به راننده هشدار میدهد.
یکی دیگر از این لوازم کیلس استارت است که در خودروها نصب می شود و با فشار دادن پدال گاز و فشردن دکمه ی استارت، خودروی شما روشن می شود و دیگر نیازی به روشن کردن با سوئیچ نیست.

ما در کار آپشن ایران تلاش نموده ایم تا محصولات مورد نیاز شما خودروداران گرامی را مهیا و عرضه نماییم. همچنین کار آپشن محصولاتی مانند مانیتورهای فابریک از جمله مانیتور فابریک مزدا 6 ، مانیتور تسلایی هیوندا سانتافه، دوربین 360 درجه و جک صندوق برقی هیوندا سانتافه، آینه تاشو برقی سانتافه، دیلایت، گرم کن و سرد کن و سنسور جلوی هیوندا را عرضه می نماید.
مرکز تخصصی آپشن خودرو کار آپشن ایران خدماتی مانند نصب رایگان محصولات به همراه نصب در محل کار یا منزل را برای راحتی خریداران خود در نظر دارد . نصب محصولات در شهرستان ها توسط نمایندگی های مجاز انجام می گیرد و هزینه ارسال به شهرستان ها بر عهده ی شرکت می باشد. همچنین این امکان برای خریداران شهرستانی فراهم شده است تا محصول مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین سفارش و دریافت نماید. بهمین منظور شما می توانید از طریق درگاه بانکی موجود در سایت، هزینه محصول مورد نظر خود را پرداخت نمایید.

مجموعه خدمات خودرویی کاراپشن ایران در راستای فروش اپشن های اصلی و با کیفیت خودروهای داخلی و وارداتی فعالیت داشته این مجموعه در طول فعالیت خود موفق به کسب درصد بالایی از رضایتمندی مشتریان خود شده است و این مهم ترین سرمایه برای اهالی کاراپشن ایران است

کارشناسان ما در هر ساعت، آمادگی پاسخگویی به شما خریداران را دارند و می توانید از مشاوره ی رایگان متخصصان ما بهره مند شوید. کلیه محصولات ما در کار آپشن ایران دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند. همچنین برای تهرانی ها این امتیاز در نظر گرفته شده که هزینه ارسال رایگان می باشد و هزینه نصب با 30 درصد تخفیف، در درب منزل یا محل کار انجام می شود. هدف ما در کارآپشن ایران جلب رضایت شما عزیزان می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26058
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید