امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مدیریت آسان کلینیک دندانپزشکی با خرید نرم افزار دندانپزشکی


1401/07/27
کد خبر : 25761
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

یکی از مهم ترین مشکلات که در مراجعه به دندانپزشکی وجود دارد بحث نوبت دهی و پیگیری مریض می باشد، در صورت عدم مدیریت، این مسئله می توانند هم برای بیمار و هم برای دندانپزشک ایجاد دردسر و سردرگمی کند.


 
خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی این امکان را فراهم کرده است تا با نرم افزار کلینیک دندانپزشکی باعث نظم بخشی به امور مربوط به دندانپزشکی شود. ایجاد نظم در امور از مهم ترین فاکتورهای ایجاد آرامش در محیط برای بیمار، همراه بیمار و همچنین پرسنل دندانپزشکی می باشد.
به دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی توصیه می شود حتما نسبت به خرید نرم افزار دندانپزشکی اقدام کنند زیرا نبود نظم دهی درست به نوبت دهی و دیگر امور باعث نارضایتی بیماران و پرسنل خواهد شد.
بدیهی است که شما قبل از خرید نرم افزار کلینیک دندانپزشکی نیاز به دریافت نسخه آزمایشی یا دموی آن را داشته باشید و قبل از خرید به خوبی با تمام ویژگی های آن کار کرده باشید.
سایت لبخند قابلیت ارائه دموی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی را برای مخاطبان خود ایجاد کرده است. این نسخه آزمایشی کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی و داده ای می باشد .
همچنین به صورت آنلاین ارائه می شود و این امکان را فراهم می کند تا قبل از خرید نرم افزار دندانپزشکی به طور کامل با قابلیت های آن آشنا شوید.
در ادامه به طور کامل مزایای خرید نرم افزار دندانپزشکی را شرح داده ایم. با مطالعه این مقاله و استفاده از دموی رایگان آن به طور دقیق می توانید تصمیم بگیرید که از نرم افزار دندانپزشکی برای کلینیک و یا مطب خود استفاده کنید یا نه.

مزایای خرید نرم افزار دندانپزشکی

•    نوبت دهی با نرم افزار دندانپزشکی بر اساس خالی بودن یونیت دندانپزشکی با زمان بندی دقیق بر اساس تاریخ و ساعت
•    رعایت فاصله زمانی در نوبت دهی به بیماران
•    تشکیل پرونده برای مراجعه کننده همراه با ثبت اثر انگشت و امضای الکترونیک همراه با صدور کارت ویژه برای هر فرد
•    امکان دسترسی سریع به پرونده بیمار با قابلیت جستجوی سریع بر اساس نام و نام خانوادگی، شماره پرونده، کد ملی، شماره موبایل و یا اثر انگشت بیمار
•    ثبت سوابق بیمار، داروهای مصرفی، بیماری های خاص او
•    بایگانی اطلاعات مالی بیمار شامل پرداخت های نقدی و غیر نقدی، بیعانه در هر جلسه و امکان تقسیط صورت حساب بیمار
•    نرم افزار دندانپزشکی می تواند به سامانه ارسال پیامک متصل شود و اقساط بیماران، روز و ساعت نوبت آن ها را یادآوری کند.
•    ثبت صورت های مالی، هزینه ها و درآمدها و اطلاعات حسابداری برای مدیریت راحت تر
•    پشتیبان گیری دستی و اتوماتیک از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار


•    امکان اتصال به دستگاه ثبت اثر انگشت را دارد و اینگونه ورود و خروج پرسنل را ثبت می کند و امکان محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل را دارا می باشد.
•    مدیریت بیمه های دندانپزشکی، محاسبه فرانشیز بیمار و آماده سازی گزارش برای ارائه به بیمه های مختلف
•    مدیریت موجودی های انبار با تعریف کالاهای دندانپزشکی در آن، ثبت میزان ورود و خروج کالا از انبار، گزارش انبار گردانی، مدیریت کالاها بر اساس تاریخ انقضا، حداقل و حداکثر موجودی کالا در انبار، ثبت خرید های انجام شده
•    پشتیبانی نرم افزار به صورت آنلاین و تلفنی توسط افراد پاسخگو حرفه ای با قابلیت وصل شدن به Any Desk

خرید نرم افزار دندانپزشکی برای کلینیک های دندانپزشکی درمانگاه ها بسیار توصیه می شود زیرا در کلینیک ها و درمانگاه ها تعداد پزشکان، بیماران بیشتر می باشد و علاوه بر آن خدمات دندانپزشکی متنوع تری ارائه می شود.
با خرید نرم افزار دندانپزشکی این امکان به وجود می آید که نام هر پزشک، روزهای شیفت و ساعات حضور او در کلینیک مشخص شود و نرم افزار کلینیک دندانپزشکی بر این اساس به مریضان نوبت داده شود.
در بیمار هایی که نیاز به چند جلسه درمان دارند اطلاعاتی از درمان های انجام شده، میزان پیشرفت بر روی دندان در پرونده مریض که در نرم افزار دندانپزشکی وجود دارد ثبت می شود. اینگونه دندانپزشک با نگاهی کوتاه به اطلاعات ثبت شده از مریض می تواند به راحتی با بیمار ارتباط برقرار کند درمان او را ادامه دهد.



 

چگونگی استفاده از دموی نرم افزار دندانپزشکی

برای تست دموی نرم افزار دندانپزشکی باید به سایت labkhandsoft.com مراجعه کنید و با کلیک بر روی دکمه مشاهده دمو نرم افزار وارد شوید. و از قسمت های مختلفی که نرم افزار برای شما فراهم می آورد استفاده کنید.
همانطور که اشاره شد این نسخه آزمایشی نرم افزار دندانپزشکی هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد داده و یا مدت زمان استفاده ندارد و به راحتی بدون اینکه نیاز به تماس با شرکت داشته باشید از این نسخه آزمایشی استفاده کنید و قبل از اقدام به خرید نرم افزار دندانپزشکی بتوانید تصمیم درستی بگیرید.


گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25761
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید