امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

مدل گوشواره طلا


1401/07/27
کد خبر : 26146
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

گوشواره ها در مدل ها و نمونه های مختلفی در بازار وجود دارند. برخی از رایج ترین و پرطرفدارترین آن ها شامل موارد زیر می شود.
گوشواره های کلیپسی: در گذشته های دور که افراد گوش های خود را سوراخ نمی کردند از مدل گوشواره های کلیپسی استفاده می کردند. این نمونه از گوشواره طلا امروزه نیز وجود دارد اما پیدا کردن آن کمی مشکل می باشد. این نوع گوشواره به دو طرف لاله ی گوش فشار وارد می کند و ثابت می ماند. البته گم شدن و افتادن این گوشواره بیشتر از نمونه های دیگر می باشد.
گوشواره های آویز: از رایج ترین نمونه های گوشواره طلا می توان به گوشواره های آویز اشاره کرد. این مدل می تواند نگین دار و یا بدون نگین باشند. این گوشواره ها سایز ها و رشته های مختلفی دارند به همین سبب افراد به راحتی می توانند آن ها را خریداری کنند. این گوشواره ها می توانند به صورت همیشگی مورد استفاده قرار بگیرند.
گوشواره های میخی: از دیگر نمونه های گوشواره طلا، گوشواره های میخی می باشند. این گوشواره ها طرفداران بسیار زیادی دارند. برخی از این گوشواره ها به صورت نگین دار هستند. نگین در این گوشواره ها نمای بسیار زیادی دارد. گوشواره های میخی بیشتر جوانان را به سمت خود جذب کرده است زیرا با هر لباس اسپرتی ست می شود. افرادی که صورت کشیده دارند بهتر است از گوشواره های میخی استفاده کنند.



گوشواره طلا سفید

گوشواره هایی که در بازار وجود دارند دارای رنگ های مختلفی از جمله سفید و زرد می باشند. طلای خاص خیلی نرم است به همین سبب نمی توان آن را به تنهایی استفاده کرد. برای مستحکم و مقاوم شدن طلا باید فلزات دیگری را به آن اضافه کرد. فلز مس را به طلای زرد اضافه می کنند تا مقاومت آن بالا برود. برای مستحکم شدن طلای سفید نیز می توان از فلز های مختلفی مانند نیکل، پالادیوم و … استفاده کرد.
زیورآلات طلا سفید بعد از زیورآلات طلا زرد وارد بازار طلافروشان شد. اما به محض ورود توانست جایگاه مناسبی را برای خود پیدا کند. زیبایی طلای سفید و خاص بودن آن باعث استقبال افراد زیادی از آن شده است.
گوشواره طلا سفید یکی از زیباترین نمونه های گوشواره می باشد. گوشواره از هر طرح و مدلی که باشد به دو رنگ زرد و سفید وجود دارد. گوشواره طلا سفید افراد زیادی را به خود جذب کرده است. به همین سبب طراحان بسیاری اقدام به ساخت و طراحی گوشواره ها به رنگ سفید کرده اند.
استحکام گوشواره طلا سفید بسیار بیشتر از طلای زرد می باشد زیرا در ساخت آن از فلزات مقاوم تری استفاده شده است.

معرفی انگشتر طلا


یکی از پرطرفدارترین جواهرات و زیورآلات در بین خانم ها و آقایان انگشتر طلا می باشد. انگشتر علاوه بر زیبایی می تواند حاوی پیام های عاطفی نیز باشد. انگشتر طلا بهترین نشانه برای ابراز عشق و تعهد بین طرفین است به همین سبب زوج های جوان همیشه این نماد را در دست خود دارند. نمونه های مختلفی از انگشتر طلا در بازار وجود دارد که افراد می توانند بنا بر سلیقه و توان مالی خود از بین آن ها بهترین انتخاب را داشته باشند.
به دلیل پرطرفدار بودن این نوع از طلا، طراحان زیادی روی آن کار می کنند تا بتوانند انواع مختلفی از آن را طراحی و به بازار عرضه کنند. انگشتر می تواند جنبه ی مادی، معنوی، عاطفی و … داشته باشد. افراد در مراسم های مختلف مانند، عقد، زایمان، ازدواج، تولد و … می توانند از انگشتر برای هدیه دادن استفاده کنند تا ارادت خود را به خوبی به طرف مقابل نشان دهند. یکی از بهترین کادو ها می تواند انگشتر طلا برای همسر و عزیزان درجه یک باشد.



خرید انگشتر طلا

خرید انگشتر طلا می تواند برای مناسبت های مختلف صورت بگیرد. از مهم ترین مناسبت ها که افراد می توانند اقدام به خرید انگشتر کنند می توان به نامزدی، جشن عقد، جشن زایمان، مراسم ازدواج، مراسم سیسمونی و … اشاره کرد. برای هر کدام از این مناسبت ها می توان انگشتر خاص و متفاوتی خریداری کرد. به طور مثال برای جشن عقد و نامزدی بهتر است اقدام به خرید انگشتری کنید که ظریف و نگین دار باشد. اما برای مراسم ازدواج بهتر است انگشتری با ضخامت بالا، بدون نگین و یا با نگین انتخاب کرد. مراسم ازدواج رسمی تر است به همین سبب انگشتر ظریف مناسب مراسم ازدواج نیست.
خرید انگشتر طلا برای مراسم تولد می توان به صورتی انتخاب شود که سنگ تولد در آن جای داشته باشد. در این صورت انگشتر، بسیار خاص و به یادماندنی خواهد شد.
علاوه بر مطالب بالا در زمان خرید، انگشتری را انتخاب کنید که دقیقا سایز انگشت شما باشد در غیر این صورت ممکن است از دست شما بیفتد و یا در صورت تنگ بودن، انگشت شما را متورم می کند و زیبایی لازم را نخواهد داشت. علاوه بر آن برخی از انگشتر ها، دیواره ی داخلی صاف و یک دستی ندارند. این انگشتر های نیز مناسب خرید نمی باشد زیرا به مرور زمان دست افراد را اذیت می کند.

آشنایی با حلقه ازدواج

یکی از سنت ها و نماد های عاشقانه که از گذشته های دور تا به امروز وجود داشته است، خرید حلقه ازدواج و قرار دادن آن در انگشت چهارم دست چپ می باشد. حلقه ی ازدواج به دلیل نماد عشق بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زوج های جوان حساسیت زیادی نسبت به آن دارند و سعی دارند که همیشه آن را به همراه داشته باشند.
در گذشته افراد اعتقاد داشتند که رگی از انگشت چهارم دست چپ مستقیم به قلب متصل است. به همین سبب حلقه ازدواج را در آن انگشت قرار می دادند. البته قابل ذکر است که این اعتقاد به صورت واقعی وجود ندارد.
زوج های جوان در زمان ازدواج حساسیت ویژه ای در خرید حلقه ازدواج از خود نشان می دهند. البته این حساسیت کاملا به جا می باشد زیرا این حلقه به صورت همیشگی در دست آن ها است و در دید همگان قرار دارد.



ست حلقه ازدواج

بسیاری از زوج های جوان ترجیح می دهند حلقه های ازدواجشان را به صورت ست خریداری کنند. این کار علاوه بر زیبایی می تواند نشانگر عشق و همدلی زن و شوهر باشد. ست حلقه ازدواج در نمونه ها و مدل های مختلفی در طلا فروشی ها وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که چون آقایان باید این حلقه را در دست خود کنند، ست ها بیشتر به صورت ساده طراحی می شوند.
رینگ های ساده، حلقه های بدون نگین و یا نگین های بسیار ریز از نمونه های ست حلقه های ازدواج می شوند که افراد می توانند برای زیبایی و ست بودن از آن ها استفاده کنند. ست های حلقه ازدواج بیشتر به صورت دایره هستند تا نشانگر عشق بی نهایت و یا دوام طرفین نسبت به یکدیگر باشد.
سابقه جواهرجو برمی گرده به دهه ۴۰ زمانیکه هنوز تکنولوژی به این شکل پیشرفت نکرده بود و با تولید جواهرات اونم با دستگاههای ابتدایی اون دوران کار تولید شروع شد. حوزه ی تخصصی ما باعث شد که بتونیم روی سنگ های جواهر اشراف زیادی پیدا کنیم و با دوره های اکادمیک شناخت جواهرات مثل GIA امریکا و AIGS تایلند با اطلاعات علمی بین المللی تو این حوزه آشنا بشیم. در این تیم با پتانسیلی که از اطلاعات بازرگانی، IT و بازاریابی داشتیم تونستیم کارمون رو گسترش بدیم و به فضای وب بیاریم. و هم اکنون سعی کردیم تمامی تولیدات خودمون رو تو شبکه های اجتماعی و وب سایتمون بیاریم و به مخاطب ها، مشتری ها و عزیزانی که همیشه ما رو حمایت کردن ارائه بدیم.

 برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

0912-490-4211
[email protected]
تهران – جمهوری ، چهارراه استانبول ، پاساژ گلشن ط همکف پ ۲۳


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26146
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید