امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

محل فروش و نصب کرکره برقی و انواع راهبند برقی


1401/07/27
کد خبر : 26299
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر


نصب انواع کرکره برقی و جک پارکینگ درب ماشین رو ، راه بند برقی ، قفل برقی ریموت دار از فعالیت های اصلی فروشگاه سازه تک میباشد .

راهبند برقی

راهبند (Barrier) وسیله ای یا به اصطلاح دقیق تر، مانعی برای کنترل انواع تردد در فضاهای مختلف جامعه به نیت نظارت و کنترل رفت و آمد وسایل نقلیه و اشخاص می باشد. برندهای مختلفی در راهبند اتوماتیک وجود دارد که برخی از آنها قدمت طولانی و خدمات و پشتیبانی خوبی دارند،راهبند های زیادی هم وجود دارد که تازه وارد بازار شده اند که اطلاعات دقیقی از کیفیت و خدمات آنها در دست نیست.این راهبند برقی ممکن است ظاهر زیبا و گول زننده ای داشته باشند ولی از لحاظ فنی و تکنولوژی بسیار ساده و بی کیفیت هستند و شمارا اذیت میکنند و فروشنده نیز ممکن است خدماتی به شما ندهد.بنابراین در هنگام خرید راهبند اتوماتیک از برندهای سابقه دار خرید کنید تا به مشکل نخورید.
راه بند ها عموما در دسته بندی های مختلفی نامگزاری شده اند. همانطور که در بالا محصولات راهبند را مشاهده میکنید احتمالا تا بحال متوجه شده اید راجه به چه چیزی در حال توضیح دادن هستیم. همه ما در نزدیک به شهر هایی چون تهران یا قم یا مشهد با عوارضی های بین راهی مواجه شده ایم که پس از پرداخت عوارض میله یا بومی دراز از طریق یک دستگاه دستور گرفته، بلند میشود و اجازه تردد ما را می دهد. این یکی از انواع راهبند بود که بیشتر با نام راهبند جاده ای معروف می باشد. اما گونه ای دیگر از این محصولات در ورودی پارکینگ ها می باشد که توسط نگهبانی ساختمان مسکونی یا اداری مورد نظر اجازه ورود و یا خروج وسایل نقلیه را صادر میکند که با نام راهبند پارکینگ بین مردم شناخته شده است و ده ها مورد راهبند دیگر.



راهبند پارکینگ

زمانی از راه بند پارکینگی صحبت به میان می آید یعنی پارکینگ شخصی، پارکینگ اداری، ورودی پارکینگ سازمان ها و… که همگی یا به صورت راهبند اتوماتیک متصل به پلاک خوان و یا تحت کنترل واحد نگهبانی پارکینگ، تمامی تردد ها را کنترل می نمایند. زمانی در مورد راهبند پارکینگی بحث می شود عملا داریم درباره مهمترین دغدغه یعنی امنیت و آرامش صحبت میکنیم. راهبند های پارکینگ با جلوگیری از هرج و مرج و تردد های مشکوک آسایش را به ما در محل کار یا زندگی هدیه می دهد. این واقعا یک شعار نبوده و بارها و بارها در موارد بسیار زیاد و قابل مثالی اتفاق افتاده و ثابت شده است.
قیمت و خرید انواع راهبند پارکینگ را با برقراری تماس، از کارشناسان ایمن صنعت با گرفتن انواع مشاوره رایگان، میتوانید دریافت نمایید. اما بعنوان این نکته شایان ذکر است که قیمت و خرید راه بند پارکینگ بسته به موارد بسیار زیادی میتواند متغییر باشد و هم اینکه در صورت تمایل شما میتوانید هر راهبندی را که برای استفاده در پارکینگ خریداری میکنید به صورت کامل هوشمند سازی کرده و حتی آن را به سامانه پلاک خوان خودرو جهت کنترل تردد اتوماتیک پارکینگ، مجهز نمایید.

نصب کرکره برقی

یکی از پرکاربرد ترین سیستم های درب اتوماتیک ،کرکره برقی می باشد. نصب کرکره برقی بدلیل تنوع در رنگ و طرح های مختلف،زیبایی و آراستگی را برای ساختمان به ارمغان می آورد. درب کرکره ای برقی مناسب با شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و در صورت قطع برق امکان باز و بسته شدن توسط دست را دارند.
نصب صحیح از طرف نصاب کاردان تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر موتور و تیغه دارد. به طوری که این امر میتواند طول عمر یک جنس درجه سه را با یک نصب درست و اصولی، حتی بیشتر از طول عمر یک جنس درجه یک اما با نصب غیر اصولی نماید. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در طول عمر محصول، تناسب بین کار درخواستی و محصول انتخابی میباشد. این بدان معناست که اگر محصولی که انتخاب میکنید متناسب با شرایط استفاده و کارکردی شما نباشد عملا آن محصول نهایت بازده خود را نخواهد داشت. این امر علاوه براینکه هزینه بر است در بسیاری موارد باعث دردسر و ایجاد اختلال در کار اصلی شما میگردد اگر شما عزیزان به دنبال نصب درب اتوماتیک درتهران و کرج هستید کافیست با ما تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان متخصصین سازه تک بهره مند شوید.



بهترین برند تیغه کرکره برقی

کرکره برقی امروزه به یکی نیاز اساسی برای کسب و کار های تبدلیل شده که باعث ایجاد امنیت و همچنین سهولت بیشتر برای صاحب کسب و کار و یا فروشگاه می شود. مسلما یکی از بخش های اصلی کرکره اتوماتیک تیغه آن می باشد که وضیفه پوشاندن درب و حفاضت از آن می باشد.
اگر بخواهیم انواع تیغه کرکره برقی را بر اساس قیمت دسته بندی نماییم ، از ارزان به گران داریم :
کرکره برقی آلومینیوم
کرکره برقی غضروفدار
کرکره برقی فول پانچ
کرکره برقی پلی کربن شفاف
کرکره برقی رول گیتر



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26299
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید