امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

محبوب ترین مدل های پابند در میان دختران جوان


1401/07/27
کد خبر : 28726
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

امروزه دخترهای جوان سعی می‌کنند تیپ و استایل خود را خاص و منحصر به فرد کنند. خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از انواع زیورآلات جذاب مثل انگشتر، دستبند، پابند، النگو و…. دارند چرا که هر یک در استایل و تیپ ظاهری آنها تاثیر بسیاری خواهد داشت. یکی از زیباترین اکسسوری‌هایی که می‌تواند استایل شما را بسیار شیک‌تر نشان دهد پابند است. خلخال یا همان پابند بسیار شیک و امروزی است و استفاده از آن سن و سال نمی‌شناسد. از خانم‌های میان سال گرفته تا دختران جوان ترجیح می‌دهند پا‌های زیبایشان را با انواع و اقسام مدل‌های پابند از جنس طلا, نقره, چرم, استیل و مهره‌ زینت ببخشند. افراد بایستی متناسب با استایل خود، اقدام به خرید پابند نمایند. امروزه بسیاری از دختران و بانوان جوان تمایل دارند در مجالس مهمانی یا حتی در خیابان‌ها در کنار زیورآلاتی مانند مدل‌های مختلف گردنبند طلا، از پابندهای شیک و چشم نواز، متناسب با استایل خود، استفاده کنند. در ادامه محبوب‌ترین مدل‌های پابند در میان دختران جوان و نحوه ست کردن آن با لباس را به شما معرفی خواهیم کرد.

ست کردن پابند با زیورآلات و لباس

پابند و یا خلخال یکی از آیتم های زینتی زنانه است که جلوه خاصی را به مچ پا می‎بخشد. زیورآلات شما باید با پابندتان ست باشند. مثلاً اگر از یک پابند ظریف نقره‌اي استفاده می‌کنید، نباید از یک دستبند یا گردنبند ضمخت استفاده کنید. رنگ و جنس زیورآلات را هم باید در نظر بگیرید. مثلاً یک پابند نقره‌اي باید با یک انگشتر پای نقره‌اي استفاده شود. انتخاب پابند به اندازه قوزک پا و سلیقه شخصی تان بستگی دارد. خلخال نباید برای شما گشاد یا تنگ باشد. همین که قفل زنجیر به آسانی بسته شود و ثابت روی مچ بماند یعنی کاملاً برای شما مناسب است. پابند را می‌توانید با هر لباسی که ناحیه مچ پاهایتان را عریان می‌گذارد بپوشید. مثلا پابندها با شلوارک، دامن کوتاه، پیراهن کوتاه، شلوار قد ۹۰ و … پوشیده می‌شوند. توجه داشته باشید که پابندهای ظریف برای مچ پاهای کوچک مناسب است. اگر مچ پاهای‌تان کمی بزرگ است از پابندهای ضخیم‌تر و با تزئینات بیشتر استفاده کنید و حتی می‌توانید از پابندهای انگشتی هم استفاده نمائید.

انواع مدل پابند زنانه

 پابند


مسلما پابندها زیورآلاتی هستند که نگاه هر بیننده‌اي رابه خود جلب می‌کنند. استفاده از این اکسسوری به سال‌هاي دور باز می‌گردد و از قدیم الایام در هند و خاورمیانه استفاده می‌شده است. گرچه پابندها در حال حاضر جنبه‌ي زیبایی و تزیینی دارند، ولی در قدیم دربخش‌هایي از آفریقا، زنان جوان پابند برنجی را برای یافتن شوهر می‌پوشیدند و آن را تا زمان تولد نخستین کودک خود استفاده می‌کردند. همچنین خلخال در هند باستان نیز توسط زنان مجرد استفاده می‌شده است. اما در عصر جدید، به دلیل محبوبیت پابندها در بین زنان و دختران جوان تولیدکننده‌ها اقدام به تولید مدل‌های متنوع این اکسسوری از طلا و نقره گرفته تا مهره و صدف و... نموده‌اند که به برخی از این مدل‌ها می‌پردازیم؛

پابند طلا

 طلا، سمبل ثروت و یکی از فلزات محبوب در بین زنان است. پابندهای طلا درخشندگی خاصی دارند و نگاه‌ها را به خود خیره می‌کنند. بدون شک یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها، پابند زنجیری می‌باشد. چرا که به دلیل طرح و بافتی که دارد به راحتی با هر سبک و استایلی قابل ست کردن است. از آن گذشته هیچ‌ وقت قدیمی نشده و مناسب هر سن و سلیقه‌ای از پیر تا جوان می‌باشد. قبل از خرید حتما مدل‌های متنوع سبک پابند را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید پابند زنجیری طلا گالری روبی انواع این مدل را با قیمت‌های مختلف هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در شعبات متعددش به فروش می‌رساند.

پابند نقره

 نقره، یکی از فلزات پرکاربرد در ساخت پابند به شمار می‌رود. استفاده از نقره برای سلامتی انسان فواید بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، اغلب متخصصان طب سنتی در ایران و بسیاری از نقاط جهان توصیه می‌کنند که از زیورآلات نقره برای تقویت سیستم ایمنی استفاده کنید بطور مثال استفاده از پابند نقره، درد، سستی و ورم پاشنه پا را از بین برده و باعث افزایش جریان خون در بدن می‌گردد. همچنین، نقره دارای خواص ضد باکتریایی بوده، در هنگام استفاده، یون‌هاي آن وارد بدن شما می‌شوند و سیستم ایمنی را تقویت می‌کنند.

پابند مهره ای

 در ساخت این مدل پابند، از مهره استفاده می‌شود. مهره‌ها می‌توانند یکرنگ یا رنگارنگ باشند. پابندهای مهره می‌توانند با تلفیق طلا یا سایر فلزات طرح‌ها و مدل‌های بی‌نظیری ایجاد کنند.


 پابند

پابند بند‌انگشتی

 این پابندها در بین زنان هندی محبوبیت زیادی دارند. در پابند بندانگشتی، پابند دراطراف قوزک پا بسته می‌شود و توسط یک زنجیر به سمت انگشت پا امتداد می‌یابد و به انگشت پا وصل می‌گردد. ظاهر این پابند به شکل صندل زنانه است.

پابند صدفی

اگر به ساحل و دریا علاقه دارید، پابندهای صدفی توجه شما را جلب خواهند کرد. این پابندها عموما به شکل پابند مهره‌اي ساخته می‌شوند و مهره‌ي آنها صدف است. با این حال، پابندهای صدفی دیگری هم وجود دارند که به شکل پابند انگشتی یا صدف‌هاي آویزان تهیه می‌گردند.

پابند طرح جدید

طرح بی نهایت و مدل ضربان قلب از اکسسوری‌های جدید و ترند در دنیای مد و فشن امروز می‌باشند. این مدل پابندها جزو محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در بین خانم‌های جوان می‌باشند.

نکات مهم در خرید پابند

برای خرید پابند مناسب لازم است چند نکته کلیدی را در نظر داشته باشید .اولین نکته‌ اندازه آن است. استفاده از پابند در ظریف نشان دادن پاها بسیار موثر است. بنابراین، بهتر است پابندهایی را انتخاب کنید که کمی از مچ پای شما گشادتر بوده و روی پای شما حالت آویزان داشته باشند. قبل از انتخاب مناسب، باید بدانید سبک لباس پوشیدن شما، سن و سایز مچ پا در انتخاب نهایی شما دخالت مستقیم دارند. ولی در نهایت انتخاب مدل بیشتر به سلیقه شما وابسته است. توصیه می‌کنیم که در خرید پابند بیشتر بر نمونه‌های آویز دار متمرکز شوید، زیرا این مدل‌ها پای شمارا ظریف‌تر نشان می‌دهند. نکته دیگری که در انتخاب بسیار اهمیت دارد قفل پابند است. مطمئن شوید که قفل پابند بسیار محکم بوده و به‌خوبی به زنجیر متصل شده است.امروزه می‌توانید انواع پابند را در جنس و مدل‌های متنوعی در بازار ببینید که هر یک زیبایی خاص خود را دارند. اما از دیرباز پابندهای طلا محبوب ترین آنها به شمار می‌آیند. برای خرید پابند طلا ظریف باید ابتدا رنگ پوست خود را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. استفاده از طلای زرد مناسب خانم‌هایی با پوست گندمی و طلای سفید برازنده خانم‌هایی با پوست روشن می‌باشد.

سخن پایانی

پابندها این اکسسوری‌های زنانه زیبا که در سال‌های گذشته فقط در مهمانی‌ها و جشن‌ها از آن‌ها استفاده می‌کردند، امروزه با استایل های روزمره و اسپرت هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. پابندها، در دسترس شما هستند تا استایل شما را زیباتر کنند. در کنار تمام نکاتی که برای داشتن یک انتخاب مناسب گفته شد، اصلی ترین مسئله این است که این زیورآلات را از کدام فروشگاه خریداری کنید. همانطور که برای خرید یک اکسسوری مانند انواع انگشتر زنانه طلا باید به گالری طلا قابل اطمینان مراجعه نمائید برای خرید انواع پابند هم باید به مکان مناسب مراجعه کنید، مخصوصا اگر پابند طلا بخواهید. شما براحتی می‌توانید با استفاده از سایت خرید آنلاین طلا روبی rubygold.ir، انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف پابند طلا را  تهیه نمائید. روبی گالری آنلاین فروش طلاست که صدها مدل طلا جدید و ظریف اتخاب‌های متنوعی را پیش روی مشتریانش می‌گذارد. هم‌چنین روبی با بیش از 25 شعبه در سراسر ایران امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان فراهم نموده.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28726
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید