امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

مبل شنی


1401/07/27
کد خبر : 28607
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

مبل های شنی که به مبل های راحتی نیز معروف هستند به واسطه نوع طراحی متفاوتی که در آن ها به کار گرفته شده است ، سطحی نرم و بسیار عالی را داشته و به همین دلیل برای افرادی که دوست دارند مدت های طولانی را به نشستن ادامه دهند و یا دوست دارند در همان مدت زمان بسیار کمی که از مبل استفاده می کنند ، خستگی را سریع تر از تن بدر کنند مناسب می باشد . اگر قصد خرید مبل شنی را دارید و همچنین اطلاعات کافی و زیادی در رابطه با این محصولات شنی دوست داشتنی و پر طرفدار ندارید ، توصیه می کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ساخت مبل شنی و طراحی این محصولات آشنا کنیم و متریال های استفاده شده در تولید این محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم .

طراحی و ساخت مبل شنی

مبل های شنی مدل های مختلفی را دارند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود بوده و همچنین تنوع بسیار بالای این محصولات باعث شده است تا افراد بتوانند به خوبی مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و از این محصولات شنی بی نظیر استفاده کنند . مبل های شنی از آن دسته از مبل هایی هستند که فاقد هر گونه پایه و ستون بوده و تنها از مواد انعطاف پذیر ساخته شده اند ، به همین دلیل نیز بسیار نرم بوده و می تواند با فرم پذیری بسیار عالی خود به خوبی شرایط را برای نشستن های طولانی فراهم کند . یک مبل آرگونومیک و طبی ، مبلی خواهد بود که بتواند به خوبی فرم بدن را به خود گرفته و با توجه به انعطاف پذیری خوبی که از خود نشان خواهد داد بتواند نشیمنگاهی عالی برای نشستن های طولانی مدت باشد . برای پر کردن داخل مبل های شنی که همان محتوای شنی و خرد شده می باشد ، می توان به موادی همچون یونولیت یا همان فیبر و گرانول اشاره کرد که بیشترین درصد استفاده برای ساخت مبل های شنی را دارند و موجب انعطاف پذیری بسیار عالی شده و همچنین باعث سبکی مبل ها و قابلیت جابجایی آسان آن ها خواهد شد .

مبل شنی


خارجی ترین بخش مبل شنی ، بدنه یا پوسته مبل خواهند بود که عمدتا از پارچه می باشد ، ممکن است برای ساخت هر مبل شنی از پارچه های مختلفی استفاده شود . در بخش میانی مبل شنی ، آستری وجود دارد که آن نیز از پارچه بوده و در داخل آن از محتوای شنی استفاده می شود . با توجه به موارد گفته شده ، مشخص شد که این مبل ها از هیچ پایه ای برخوردار نبوده و طراحی انعطاف پذیر مبل های شنی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید آن ها را حتی با دست فرم بدهید . دوخت این مبل های شنی به بهترین شکل صورت گرفته و دوام بسیار عالی را خواهند داشت . برای اینکه شما به لایه های زیرین مبل شنی دسترسی داشته باشید ، رویه و آستری دارای دهانه هایی هستند که عمدتا به صورت زیپی طراحی می شوند . محل قرار گیری این زیپ ها معمولا در قسمت پشتی و یا زیرین مبل می باشد .

انواع مبل شنی

مبل های شنی مدل های مختلفی از نظر ظاهری دارند و شرکت های سازنده مختلفی در خارج و همچنین در ایران اقدام به تولید و فروش مبل شنی می کنند که این موضوع باعث شده است تا تنوع بسیار بالایی را از مبل های شنی داشته باشیم . فروشگاه مبل شنی اینتکس تهران ، از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که اقدام به فروش مبل شنی در مدل های مختلف کرده و شما ی توانید این محصولات را با ضمانت 2 تا چند ساله خریداری کنید . فروشگاه اینتکس تهران مدل های متنوع خارجی و ایرانی را موجود دارد و شما می توانید با مشاهده تصاویر محصولات و همچنین مطالعه مشخصات و ویژگی های این محصولات ، آن ها را با قیمت های بسیار ارزان تر نسبت به مراکز فروش دیگر خریداری کنید . زیرا فروشگاه اینتکس تهران محصولات خود را بدون واسطه و با سود کم به فروش می رساند .

مبل شنی


از مدل های پر طرفدار مبل شنی می توان به مدل های گرد و مخروطی شکل اشاره کنیم . این مبل ها در ابتدا فاقد فرم هستند و این شما هستید که می توانید آنطور که دلخواهتان است به مبل شنی فرم داده و از آن استفاده کنید . مدل هایی از مبل های شنی نیز طراحی شده اند که فرم های دیگری را داشته و برخی از آن ها با عنوان هپی چیر و بین بگ نیز شناخته می شوند که در واقع همان طراحی مبل های شنی را داشته و می توانید آن ها را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . برخی از مبل های شنی از نظر شیب نشیمنگاه نیز متفاوت می باشند و برخی از آن ها دارای شیب زیادی بوده که می تواند برای دراز کشیدن نیز مناسب باشد . برخی دیگر از مبل های شنی نیز دارای زیرپایی هستند که از نظر ظاهری و طراحی مشابه مبل ها بوده و می تواند به عنوان زیرپایی مورد استفاده قرار بگیرد تا اینچنین بتوانید پاهای خود را دراز کرده و استراحت کنید .

ویژگی های مبل شنی

مبل شنی

مبل های شنی ویژگی های بسیار زیادی دارند و همین مقوله باعث شده است که مبل های شنی پر طرفدار باشند . یکی از این ویژگی ها داشتن ظاهری زیبا و شیک است ، تنوع رنگی و طرحی در مبل های شنی بسیار بیشتر از سایر مبل ها بوده و همین مسئله باعث شده است تا از مبل های شنی برای دیزاین بهتر و خاص استفاده شود . استفاده از مبل های شنی می تواند ظاهر یک اتاق را زیبا تر کند به طوریکه حتی از این مبل ها در بوتیک ها ، نمایشگاه ها و ... نیز استفاده می شود . از سایر ویژگی ها و خصوصیاتی که یک مبل شنی دارد ، می توان به سبک بودن آن ها اشاره کرد ، زیرا این محصولات شنی همانطور که اشاره شد از محتوای شنی یونولیتی ساخته شده اند و وزن بسیار پایینی دارند . به طور کلی مبل های شنی زیر 10 کیلوگرم وزن داشته و شما می توانید به راحتی مبل شنی را برداشته و آن را جابجا کنید .

جنس مبل شنی

مبل های شنی عمدتا از رویه پای پارچه ای ساخته شده اند که عمدتا پارچه هایی نظیر مخمل ، پارچه نخی ، پارچه ترک نانو ، پارچه های خزدار ، پارچه های جیر ، پارچه جین یا لی ، پارچه کتان و حتی پلی استر استفاده شده است که تمامی پارچه های نام برده از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و استفاده از این اجناس باعث شده است تا مبل های شنی زیبایی را داشته باشیم که تمامی آن ها از نظر کیفیتی نیز بسیار مقاوم و با دوام هستند . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز انواع مبل های شنی ساخته شده با پارچه های نام برده را در فروشگاه دارد که می توانید گالری تصاویر آن ها را مشاهده کنید . برخی از این رویه ها با توجه به جنس پارچه ای که دارند قابلیت شستشو داشته و شما می توانید آن ها را در صورت دلخواه بشویید و تمیز کنید . پارچه هایی نیز در ساخت آستری استفاده می شود که بیشتر دوام آن ها اهمیت دارد . و اما محتوای شنی داخل این مبل ها ، یونولیت یا همان فیبر می باشد که در برخی دیگر از این مبل ها ممکن است از ابر ، پارچه ها و کاموا خرد شده استفاده شود . ولی عمدتا از یونولیت و گرانول برای پر کردن مبل های شنی استفاده می شود .
آدرس وب سایت : https://intextehran.ir/
استان تهران : تهران – فلکه صادقیه – ابتدای خیابان جلال آل احمد – پلاک 188 واحد 1
استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس
تلفن های تماس و مشاوره : 44384090-021  -  44384080-021


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28607
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید