امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

مبارزه با کرونا به کمک لباس بیمارستانی و روپوش پزشکی


1401/07/27
کد خبر : 27754
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 19 نفر

روپوش پزشکی و لباس یکبار مصرف پزشکی جزء پرمصرف ترین انواع لباس بیمارستانی به شمار می آیند. در این نوشته از تولیدی و پخش البسه بیمارستانی پادرا https://paadra.com قصد داریم شما را با انواع لباس بیمارستانی ، روپوش پزشکی و لباس یکبار مصرف پزشکی آشنا کنیم.


 لباس بیمارستانی

اهمیت استفاده از انواع لباس بیمارستانی

در بیمارستان ها و مراکز درمانی هر شخص وظیفه‌ و مسئولیت خاص خود را دارد؛ به همین دلیل از انواع لباس بیمارستانی در بخش های مختلف استفاده می شود و هر شخص با توجه به پست و مقامی که دارد، یک لباس مخصوص بر تن می کند.
همچنین استفاده از انواع لباس بیمارستانی سبب می شود تا افراد مراجعه‌کننده بتوانند با توجه به نیاز خود به کادر درمان مراجعه کنند و به راحتی قابل شناسایی باشند. در ادامه نوشته، انواع لباس بیمارستانی را شرح داده ایم اما در ابتدا باید بگوییم که امروزه لباس بیمارستانی، در دو مدل لباس یکبار مصرف پزشکی و لباس چند بار مصرف پزشکی در بازار عرضه می شود.
انواع لباس کار بیمارستانی
•    لباس بستری بیمار
•    لباس فرم پرسنل
•    روپوش پزشکی
•    لباس مخصوص اتاق عمل
•    گان جراحی
•    لباس پرستاری
•    لباس بارداری


 لباس بیمارستانی

لباس یکبار مصرف پزشکی، پرمصرف ترین لباس بیمارستانی

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از لباس یکبار مصرف پزشکی بسیار پرطرفدارتر شده و افراد زیادی جهت جلوگیری ار انتقال ویروس، از این لباس بیمارستانی استفاده می کنند. لباس یکبار مصرف پزشکی از جنس پارچه های اسپان باند و SMS تولید می شود.
ویژگی پارچه های لباس یکبار مصرف پزشکی
لباس یکبار مصرف پزشکی به عنوان یک لباس بیمارستانی بايد با توجه به كاربردی و کارایی که دارد، خواص و ویژگی های مناسب و منحصربفردی داشته باشد و استانداردهاي مرتبط را داشته باشد. به طور کلی ویژگی های یک لباس یکبار مصرف پزشکی به شرح زیر است:
•    مقاومت در برابر نفوذ آب، مايعات و احتراق
•    مقاومت در برابر پارگی
•    زیبایی و راحتي مصرف و پوشش
•    مقاومت در برابر نفوذ، رشد و تكثير ميكروارگانيسم ها
•    عدم ايجاد حساسيت
•    عدم ايجاد پرز و كرك
•    عدم ايجاد الكتريسته ساكن
لباس چند بار مصرف پزشکی
امروزه در بیمارستان ها از لباس های چند بار مصرف پزشکی، با توجه به هزینه شستشو، کمتر استفاده شده و لباس یکبار مصرف پزشکی جایگزین آن ها شده است. در این بین تنها روپوش پزشکی، به پرمصرف ترین لباس بیمارستانی چند بار مصرف پزشکی توانسته فروش زیادی داشته باشد.


 لباس بیمارستانی

روپوش پزشکی، پرفروش ترین لباس بیمارستانی

با توجه به فراگیری ویروس منحوس کرونا، امروزه از روپوش پزشکی علاوه بر اینکه در مراکز درمانی و بهداشتی استفاده می شود، در مدارس، دانشگاه ها، مطب ها و سایر مکان های شلوغ و عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. روپوش پزشکی به عنوان یک لباس بیمارستانی، مانند یک محافظ برروی لباس های زیرین شما بوده و باعث می شود که آلودگی ها و ویروس ها به لباس های شما انتقال پیدا نکند.
پارچه روپوش پزشکی از جنس ترگال، پنبه، الیاف، پلی استر و کتان است. روپوش پزشکی به عنوان یک لباس بیمارستانی قابل شستشو با دمای بالا و مواد ضد عفونی است؛ زیرا به لطف جنس پارچه مرغوبی که دارد، پس از شستشو بافت های آن از هم گسسته نمی شوند و قابلیت نفوذ ناپذیری خود را حفظ می کند.
جمع بندی
امیدواریم در این نوشته شما را از اهمیت استفاده از لباس یکبار مصرف پزشکی، روپوش پزشکی و در کل لباس بیمارستانی آگاه کرده باشیم. در پایان پیشنهاد می کنیم برای خرید ارزان قیمت و بدون واسطه انواع لباس بیمارستانی مثل روپوش پزشکی و انواع لباس یکبار مصرف پزشکی، به پادرا (https://paadra.com) مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27754
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید