امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

مایکروفر 8265 ال جی سلطان بی رغیب بازار در کالاپایا


1401/07/27
کد خبر : 27012
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
ال جی مدل 8265 کارایی سولاردام قیمت مایکروفر

یکی از انواع مایکروفر های تولید ال جی، مایکروفر 8265 می باشد که دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی است و می تواند تمامی انتظارات شما از یک مایکروویو خوب را برآورده کند و یا بهتر از یک سولاردام قوی می باشد . در این مطلب علاوه بر بررسی قیمت مایکروفر 8265 ال جی ، نکات کلی در مورد خرید مایکروفر را نیز بررسی می کنیم.

مایکروفر 8265 ال جی

درباره ال جی

ال‌جی الکترونیک، (به انگلیسی: LG Electronics) شرکت الکترونیکی کره‌ ای چند ملیتی است، که به‌عنوان یکی از شرکت ‌های بزرگ در زمینه صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. قیمت مایکروفر های ال جی در این کمپانی بی نظیر است .

LG Electronics بخشی از شرکت ال جی است، چهارمین چایبول بزرگ کره جنوبی، و فروش جهانی آن در سال 2014 به 55.91 میلیارد دلار (59.04 تریلیون پوند) رسید. فعالیت ال جی شامل چهار واحد تجاری است : سرگرمی خانگی، ارتباطات موبایل، لوازم خانگی و راه حل های هوایی و اجزای خودرو. از سال 2008، LG Electronics چهارمین تولید کننده بزرگ تلویزیون LCD در جهان است. این شرکت 128 فعالیت در سراسر جهان دارد و 83000 نفر در آن مشغول به کار هستند. تاریخچه LG Electronics همیشه با میل شرکت برای ایجاد زندگی شادتر و بهتر احاطه شده است.

 ال جی پیشگام در فناوری از طریق شروع خلاقانه و رشد مستمر، LG در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی سریع و هوشمند در آینده است. ال جی الکترونیکس در سال 1958 تأسیس شد و از آن زمان به بعد به لطف تخصص تکنولوژیکی حاصل از تولید بسیاری از لوازم خانگی مانند رادیو و تلویزیون، راه خود را به دوران دیجیتال پیشرفته رساند. ال جی الکترونیکس همه ساله محصولات جدید خود را رونمایی می کند، فناوری های جدیدی را در قالب دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون های دیجیتال در قرن 21 اعمال کرده است و همچنان به تقویت موقعیت خود به عنوان یک شرکت جهانی ادامه می دهد. شرکت ال‌جی در تاریخ یک اکتبر سال 1958 با نام گلداستار تأسیس شد. در تاریخ 15 نوامبر سال 1959 با تولید نخستین رادیو کره‌ای به عنوان پیام ‌آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر 1962 نخستین تلفن کره ‌ای، در ژانویه 1965 نخستین یخچال کره ‌ای، در اوت 1966 نخستین تلویزیون سیاه‌ و سفید کره‌ای و در سپتامبر 1968 نخستین تهویه مطبوع کره‌ ای را ساخت.

 ال‌جی در مارس 1968، نخستین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در اوت 1978 نخستین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس کرد. با هدف پیشرفت، این شرکت در ژانویه 1992 با گلداستار و گلدات ادغام شده و نام شرکت در مارس 1995 از گلداستار به ال‌جی الکترونیکس تغییر یافت. پس از ادغام و سیر تحولات در سال 1978 با صادراتی بالغ بر 100 میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب کرد. به دنبال این موفقیت در دسامبر 1991 با صادرات 2 میلیارد دلار لوازم خانگی مقام نخست را در جهان کسب کرد. در 27 مارس 1995 با ارائه طرح چالش 2005، دومین تولد شرکت ال‌جی الکترونیکس شکل گرفت.

مایکروفر 8265

درباره مایکروفر 8265 ال جی

مایکروویو 8265 ال جی، یک مورد دیگر از محصولات پخت و پز برای هر شخصی است که مدت زمان زیادی برای اختصاص دادن به آشپزی ندارد. مایکروفر 8265، به پروسه آشپزی شما سرعت داده و یک دستگاه مورد علاقه برای تمامی آشپز ها می باشد. مایکروویو ال جی 8265، با ظرفیت 42 لیتری که دارد، فضای داخلی نسبتا بزرگی دارد. همچنین مایکروفر ال جی 8265، با 28 برنامه پخت و پز و بسیاری از ویژگی های دیگر عرضه شده است.

 از جمله ویژگی های دیگر مایکروویو ال جی مدل 8265می توان به : زئولیت، صفحه نمایش لمسی ال ای دی LED و دکمه ی چرخشی، گرما دهی یکنواخت با تکنولوژی Smart Inverter، قابلیت گریل کردن، پوشش ضد باکتری Antibacterial، حداکثر قدرت خروجی دستگاه 1350 وات، دمای داخلی 1200 وات، دمای گریل 1000 وات، طعم دهنده Tastesaver، لامپ داخلی، حفظ طعم غذا با Tastesaver، تنظیم زمان، ترموستات قابل تنظیم، گرم کردن غذا، امکان یخ زدایی، قفل کودک V-Chip، هیتر کوارتز Quartz، یک دکمه ی لمسی برای باز کردن درب، عملکرد پخت ترکیبی و شروع سریع، اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی ها، این مایکروفر طراحی زیبایی نیز دارد.

 مایکروویو 42 لیتری ال جی 8265 به صورت رومیزی با رنگ های نقره ای و مشکی طراحی شده است. این مایکروویو دارای صفحه نمایش لمسی است که درجه حرارت و برنامه ی انتخابی و زمان آن را نشان می دهد. با دکمه ی چرخشی برنامه های مورد نیاز را می توان انتخاب کرد که استفاده از آن بسیار آسان است. در قسمت پایین یک دکمه ی لمسی فقط جهت باز و بسته کردن درب قرار داده شده است. بدنه ی مایکروویو ال جی از جنس نقره Noble Silver، محفظه ی داخلی آن از جنس زئولیت و درب آن به صورت 2 جداره با شیشه ی مشکی رنگ طراحی شده که زیبایی منحصر به فردی را به همراه دارد.

برنامه های موجود در مایکروفر 2865 ال جی شامل : 8 برنامه ی دوباره گرم کردن Reheat، سه برنامه ی نرم کردن Soften، سه برنامه ی ذوب کردن Melt، دو برنامه ی اثبات و گرم کردن Proof & Warm، چهار برنامه ی یخ زدایی و 8 برنامه ی پخت Sensor Cook با انتخاب میزان دما در سطح های مختلف می باشد. قابلیت گریل کردن موجود در مایکروویو ال جی 8265، NeoChef این امکان را به شما می دهد تا غذا را بدون روغن و به صورت گریل شده و سالم مصرف کنید. سینی سرامیکی این مایکروفر به صورت شش ضلعی طراحی شده است که با شش نقطه ی نگهدارنده می‌ تواند سینی گردان را ثابت کند و از ریختن مواد غذایی به دیواره ها و کف مایکروویو جلوگیری کند. این مایکروفر حتی با ولتاژ پایین نیز خود را وفق می دهد.

مایکروفر 8265 ال جی

نکات کلی خرید مایکروفر

برای خرید مایکروفر، فرقی نمی کند کدام مارک و کدام مدل را می خواهید تهیه کنید، یک سری نکات کلی وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

این موارد به شما کمک می کند تا درست تر انتخاب کنید. شش نکته اصلی هنگام خرید مایکروفر : 

ظرفیت : ظرفیت مایکروویو ها همیشه بر اساس لیتر اندازه گیری می شود. مدل های کوچکتر معمولاً ظرفیتی در حدود 17 لیتر دارند، در حالی که مدل های بزرگتر مثل مایکروفر 8265، می توانند به 40 لیتر و بیشتر برسند.

قدرت : مدل هایی که قدرت بیشتری دارند، گران تر خواهند بود. اگر واقعاً قصد استفاده از مایکروویو خود را برای پخت و پز دارید، به شما توصیه می کنیم تا از لوازم قدرتمندتر استفاده کنید.

طرح : دیزاین و رنگ محصول برای خیلی از افراد اهمیت دارد.

برنامه ها ، تمیز کردن ، ایمنی

و این موارد کلی را وقتی مدل و مارک مورد نظر را پسندیدید باید بررسی کنید. اما قبل از هر چیز قیمت محصول را هم باید بررسی کنید تا مطابق با بودجه شما باشد. نکته دیگری که بسیار حیاتی است توجه به اصل و فیک بودن مایکروفر مورد نظر است. بهترین راه برای تشخیص اینکه مطمئن شوید مایکروفری که قصد خرید آن را دارید اصل است یا فیک، مراجعه به فروشگاه های معتبر است. فروشگاه های بسیار زیادی هستند که محصولات اورجینال را به فروش می رسانند، برای نمونه فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا یکی از مراکزی است که می توانید از آن مایکروفر 8265 ال جی و مدل های دیگر را خریداری کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27012
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید