امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

لیوان حرارتی یک گزینه سورپرایز کننده


1401/07/27
کد خبر : 27497
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ روی تیشرت آشنا کنیم. ماگ جادویی یا ماگ حرارتی از جنس سرامیک است و بدنه آن با جوهر  حساس به  دما پوشیده می شود. این کالا با نام ماگ جادویی نیز شناخته می شود واین به دلیل آن است که بدنه  لیوان زمانی که با حرارت در تماس نیست کاملا مشکی است اما زمانی که با حرارت در تماس است طرح روی آن از پایین به بالا شروع به نمایان شدن میکند.
 

آیا لیوان حرارتی می تواند یک گزینه سورپرایز کننده باشد؟

لیوان حرارتی از جمله یکی از بهترین گزینه ها جهت کادو می باشد و شما می توانید با چاپ عکس فرد مورد نظر بر روی لیوان حرارتی عزیزان خود را سورپرایز نمایید. نکته ای که  باعث شده لیوان حرارتی به یک کادو سورپرایز کننده مبدل شود موارد زیر از جمله:
•     تولید در فرم های متنوع
•    کوچک با کارایی بسیار خوب
•     زیبایی در طرح
•    و… می باشد.
 

چاپ لیوان حرارتی چگونه است؟

 چاپ لیوان حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام می شود واین چاپ کیفیت قابل قبولی را دارا است و دارای ماندگاری بسیار خوبی است . او منظور از چاپ سابلیمیشن این است که ک مواد را از حالت جامد به گاز تبدیل می کند .


چاپ لیوان حرارتی
 

چاپ رو تیشرت اسپان

 تیشرت اسپان از جنس پلی استر و پنبه تولید میشود و هر دو این جنس ها دارای رنگ پذیری بسیار بالایی هستند و این باعث شده با چاپ سابلیمیشن بر روی آن طرح دلخواه مشتریان چاپ شود. چاپ روی تیشرت اسپان دچار رنگ پریدگی نمی شود و به لحاظ اینکه در تولید آن از 40 درصد پلی استر و 60 درصد پنبه بکار رفته است ماندگاری بسیار خوبی را دارا می باشد.

آیا تیشرت اسپان استفاده تبلیغاتی نیز دارد؟

تیشرت اسپان نیز مانند سایر تیشرت ها استفاده تبلیغاتی دارد و این تیشرت ها به دو صورت مورد استفاده قرار میگیرند . مورد اول به عنوان هدیه تبلیغاتی است و صاحبان  مشاغل با چاپ نماد یا لوگو شرکت خود  بر این این تیشرت ها ، کسب و کار خود را بطور فراگیر معرفی می کنند ومورد بعدی استفاده ازاین مدل تیشرت برای لباس کارکنان شرکت های مختلف می باشد. نکته قابل توجه اینکه تیشرت های بازیکنان فوتبال نیز می تواند یکی دیگر از استفاده  تبلیغاتی باشد چرا که بر روی پشت و رو این لباس تبلیغات های مختلفی چاپ می شود. نکته قابل توجه این چاپ روی  تیشرت مانند چاپ لیوان حرارتی از نوع سابلیمیشن است و از ویژگی آن می توان به دوام و ماندگاری بالا اشاره کرد.

چاپ لیوان حرارتی

چاپ لیوان عکسچاپ چگونه انجام میشود؟

چاپ لیوان حرارتی

 چاپ لیوان عکسچاپ نیز به صورت سابلیمیشن انجام می شود و مشتری پس  از انتخاب لیوان از نظر:
•     سایز
•    جنس
•     رنگ ، طرح دلخواه خود را جهت چاپ روی لیوان سفارش می دهد. صفر تا صد کار چاپ طرح مشتریان با کیفیت بسیار بالا در شرکت عکسچاپ انجام میشود و برای این کار کافی است که به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

انتخاب عکس برای چاپ بر روی لیوان

در انتخاب عکس برای چاپ روی لیوان حرارتی محدودیت خاصی وجود ندارد ولی بهتر است که از تصاویری استفاده کنید که دارای کیفیت لازم  باشند. اگر عکس خوبی جهت چاپ بر روی لیوان یا سایر کالاهای چاپی ندارید میتوانید به یک آتلیه مجرب جهت عکاسی مراجعه کنید و اگر این مورد برای شما مقدور نیست می توانید با استفاده از دوربین موبایل خود عکس های بسیار خوبی بگیرید . نکته مهم اینکه در هنگام عکاسی حتما به مواردی مانند نورپردازی و ژست توجه داشته باشید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27497
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید