امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

لیوان حرارتی چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 27332
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

ممکن است این سوال نیز  برای شما پیش آمده باشد لیوان حرارتی یا لیوان جادویی یکی مدل لیوان است که سطح آن با جوهر مخصوص و حساس به دما پوشیده می شود. بدنه این مدل لیوان در دمای معمولی مشکی است اما زمانی که با حرارت در تماس است طرح روی آن نمایان می شود. از مزیت های این کالا می توان به چاپ طرح دلخواه اشاره کرد و هر فرد  می تواند  طرح یا عکس دلخواه خود را  بر روی بدنه این لیوان چاپ کند .

چه طرح هایی بر روی  لیوان جادویی چاپ می شود؟

خوشبختانه در چاپ تصویر بر روی لیوان حرارتی محدودیت خاصی وجود ندارد ولی توجه به یک نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از جمله اینکه در چاپ لیوان جادویی  توصیه می شود از تصاویری استفاده کنید که کیفیت مناسبی را داشته باشد و تصاویری که کیفیت پایینی دارند یا تار و فاقد وضوح هستند جهت چاپ پیشنهاد نمی شوند. نکته مهم اینکه شما با تلفن همراه خود  می توانید عکس های بسیار خوبی برای چاپ بگیرید و کافی است به چند نکته اعم از نورپردازی و ژست و انتخاب مکان عکاسی توجه داشته باشید.

لیوان حرارتی

چاپ لیوان عکسچاپ

 از ایده های بسیار ناب می توان به چاپ لیوان عکسچاپ  اشاره کرد. لیوان ها از دیگر کالاهایی هستند که می توانید بر روی آن تصویر دلخواه خود را چاپ کنید. این کالا امروزه در جنس های متفاوتی اعم از : چینی، سفالی، سرامیکی، و... تولید و عرضه می شوند و هر کدام از این جنس ها می تواند برای چاپ مناسب باشد و ما در این مطلب به چاپ بر روی لیوان چینی طرح سفید می پردازیم.

لیوان چینی طرح سفید چیست؟

لیوان چینی طرح سفید یکی از  بهترین مدل های لیوان است که امروزه جهت چاپ عکس بر روی بدنه، مورد نظر اغلب مشتریان قرار می گیرد. در واقع جنس چینی از مرغوب ترین جنس ها بشمار می رود و رنگ سفید و علل الخصوص درخشندگی آن باعث شده که زیبایی طرح چاپ شده بر روی آن چند برابر شود.

لیوان حرارتی

سفارش تیشرت با طرح دلخواه

 برای انتخاب یک تیشرت ایده آل بهتر است که  انتخاب شما بر حسب سه معیار از جمله:
•    جنس تیشرت
•    طرح چاپ شده روی تیشرت
•    سایز تیشرت  باشد.
اینکه چه جنسی از تیشرت  متناسب با سلیقه شما باشد بیشتر مربوط به کارایی تیشرت است و معمولا ورزشکاران از تیشرت ها با جنس های نازک تر و دیگر افراد متناسب با نوع فصل از جنس های مختلفی استفاده می کنند . نکته بسیار مهم در انتخاب تیشرت طرح چاپ شده روی آن است و معمولا اگر جنس و سایز تیشرت ایده آل مشتری باشد ولیکن طرح چاپ شده روی آن باب میل نباشید مورد پسند قرار نمی گیرد به همین جهت بهترین گزینه سفارش تیشرت با طرح دلخواه است.

چرا سفارش تیشرت با طرح دلخواه؟

سفارش دلخواه جزو مواردی است که رضایتمندی کامل مشتری را در پی دارد و می تواند شامل :
•    چاپ لیوان با طرح دلخواه
•    چاپ تیشرت با طرح دلخواه
•    چاپ ماگ با طرح دلخواه
•    چاپ بشقاب با طرح دلخواه
•    و... باشد. به هر دلیلی ممکن است که طرح روی یک مدل تیشرت باب میل شما نباید یا اینکه پس از کلی جستجو در بوتیک ها و فروشگاه ها تیشرت دلخواه خود را پیدا نکنید. در این  صورت بهترین راهکار شما سفارش تیشرت با طرح دلخواه می باشد و شما با مراجعه به یک مرکز چاپ معتبر مانند عکسچاپ طرح یا عکس دلخواه خود را جهت چاپ بر روی تیشرت سفارش می دهید.
ویژگی های استفاده از تیشرت با طرح دلخواه :
•    خاص کردن پوشش
•     مورد پسند قرار گرفتن
•    استفاده جهت تبلیغات(با چاپ برند دلخواه شما)
•     استفاده جهت کادو
•     و...
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27332
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید