امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

لیوان حرارتی با طرح مناسبتی


1401/07/27
کد خبر : 28236
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

قبل از انتخاب کادو از جذاب ترین ایده ها از جمله لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ تیشرت ارزان دیدن نمایید و عزیزان خود را سورپرایز کنید.

چاپ لیوان عکسچاپ

لیوان حرارتی با طرح مناسبتی

 از ایده های بسیار ناب می توان به چاپ لیوان عکسچاپ  اشاره کرد. لیوان ها از دیگر کالاهایی هستند که می توانید بر روی آن تصویر دلخواه خود را چاپ کنید. این کالا امروزه در جنس های متفاوتی اعم از : چینی، سفالی، سرامیکی، و... تولید و عرضه می شوند و هر کدام از این جنس ها می تواند برای چاپ مناسب باشد.این محصول یکی از ایده های بسیار خوب جهت کادو می باشد و شما می توانید از آن گزینه برای سورپرایز کردن عزیزان خود در همه رده های سنی استفاده کنید.  نکته قابل توجه اینکه شما می توانید جهت سورپرایز عزیزان  عکس دلخواه و جذاب خود را بر روی بدنه لیوان نمایید. برای چاپ نیز از شما دعوت می شود بصورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه کنید و صفر تا صد کار چاپ را با کیفیت بسیار بالا به کارشناسان این شرکت بسپارید.
 

 چاپ تیشرت ارزان به چه منظور انجام می شود؟

لیوان حرارتی با طرح مناسبتی

•    کادو
•    تبلیغات
•    استفاده ورزشی
•    استفاده روزمره
•    و....
طرح چاپ شده روی این تیشرت ها به انتخاب مشتری درج می شود و مشتری پس از انتخاب نوع تیشرت و سایز آن  تصویری دلخواه جهت درج را انتخاب می کند. نکته مهم اینکه برای داشتن این نوع تیشرت ها نیاز نیست حضورا به جایی بروید بلکه شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ تیشرت با تصویر مورد نظر خود را سفارش دهید. چاپ تیشرت ارزان کاربرد های فراوانی دارد و یکی از موارد ویژه جهت تبلیغات می باشد.معمولا برای این مورد از لوگو یا برند و سایر طرح های تبلیغی برای چاپ استفاده میکنند و به جهت ماندگاری و کیفیت بالای چاپ سابلیمیشن ،تبلیغ از بازده خوبی برخوردار می شود.
 

لیوان حرارتی با طرح مناسبتی

لیوان حرارتی با طرح مناسبتی

 از ایده های بسیار ویژه جهت کادو مناسبتی می توان به لیوان حرارتی با طرح مناسبتی اشاره کرد. بدنه این لیوان ها با جوهر حساس به دما پوشیده شده است و این جوهر در مقابل حرارت تغییر میکند. طرح روی این محصول زمانی نمایان می شود که با حرارت در تماس باشد و زمانی که بدنه لیوان با حرارت در ارتباط نیست طرح لیوان حرارتی مشکلی می باشد.
چاپ روی لیوان حرارتی جادویی بصورت سابلیمیشن انجام می شود و با حرارت با تکنولوژی خاص جوهر به بدنه آن منتقل می شود.یکی از بهترین مدل چاپ روی لیوان سفید سرامیکی است و جنس سرامیک علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی برای چاپ دارد دارای  دوام بسیار مناسبی نیز می باشد . قیمت لیوان حرارتی سفارشی در مقابل لیوان حرارتی موجود در بازار تفاوت زیادی ندارد اما مدل سفارشی معمولا با رضایتمندی بیشتری همراه است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28236
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید